Özgürlük diye diye yapmadığınız bir rezillik kaldı mı?

Bugün haberde gördüm yeni doğan bebeğini çöpe atmış ! Bu nasıl bir vicdan arkadaş ! Evlenmeden ilişkilere giriyorsunuz 1 kürtaj 2 kürtaj 1 korunma 2 korunma 3. de hamile kalıyorsunuz ! O hayvan oğlu hayvan erkek de sahip çıkmıyor ( ne de olsa istediğini almış sen de vermişsin ) doğan çocuklar ya yurtta büyüyor Ya da çöp tenekesine atılıyor yazıklar olsun size ve özgürlük anlayışınıza !!! Hadi beni linç edin işinize gelmeyen gerçekleri söylediğim için
Özgürlük diye diye yapmadığınız bir rezillik kaldı mı?
Cevapla