Eşim yine kırdı beni, konuşmalı mıyım sizce?

Az önce borsacı arkadaşıyla mesajlaşıyordu bende yanına geçip krep istermisin yapıyım mı dedim o sırada duymadı ne dediğimi, gözümde istemsizce telefonuna daldı sırf bunun için kızıp herşeyi de merak etme dedi:( Bende tek kelime etmedim hazırlayıp odama çıktım çıkarken öpüp gitti hiç tepki vermedim
Eşim yine kırdı beni, konuşmalı mıyım sizce?
Cevapla