Zorbalığa nasıl karşı gelmeliyim?

Sınıfta benim üstüme geliyorlar sürekli onlara karşı hiç bir zararım olmadığı halde sadece eğlencesine zevkine ve gözlerine battigim için uğraşıyorlar. Normalde kendimi ezdiren biri değilim ve karşı çıkıyorum ama hepsi bi arada kalabalıklar ve beni susturuyor sesleri konuşamıyorum kendimi savunamiyorum bile. Nasıl karşı geleceğim buna artık o kadar yoruldum ki kendimi intuhqr bile etmeyi düşünüyordum eskiden. Bana bı yol gösterin sınıfımı değiştiremiyorum lise son sınıfım iki ay kaldı zaten ama devamsizligim çok ve okulada gitmek zorundayim onlar yüzünden hep devamsızlık yaptim. Bana biri yardım etsin lütfen çevremde kimseden yardım isteyemiyorum çünkü bana yardım edecek biri yok yakın arkadaşım bile beni savunmuyor sınıfta.
Zorbalığa nasıl karşı gelmeliyim?
Cevapla