Ben 3 günlük dünyada gezip tozamıyorum. Arkadaşlarım da benim kadar maaş alıyorlar ama hiçbiri gezmiyor para harcamıyorlar.
Yazın pansiyonda tatil ayarlıyorum gecelik 400 lira gelmiyorlar, kadın kaptanlı özel tekne kiralayalım diyorum kişi başı 500 oluyor gelmiyorlar, yurt dışı tatil ayarlıyorum 1 ya da en fazla 2 maaşımız kadar bir para ediyor ama gelmiyorlar. Uludağa gidiyoruz kayak takımı kiralamıyorlar veya özel hocadan ders almıyorlar öyle etrafta kızakla kayıp takılıyorlar. Hiç yurtdışına gitmiyorlar, çoğu yüzme bile bilmiyor öğrenmiyorlar, yazlık havuzlu villa kiralayalım diyorum kişi başı 500 veya 800 falan tutuyor gecelik ama kabul etmiyorlar gelmiyorlar.
Onlara göre her şey pahalı, bir arkadaşım var ailesiyle kalıyor onun da aylık geliri 8 bin ve hayatında hiç denize gitmemiş hiç tatile gitmemiş hiç yurtdışına gitmemiş , hayatında sadece 3 şehir görmüş Türkiyenib hiçbir yerini gezmemiş. Nerdeyse 40 ına geliyor ve ev aldı kiraya verdi. Halen bir yere gezmeye yemeğe falan gidilecek olsa param yok sıkışığım diyor gelmiyor.
Ben biraz geziyorum ve onlara çok acayip lüksmüş gibi geliyor.
Nasıl iş arkadaş insanlar para biriktiriyorlar yaşamıyorlar?
Sizde ve çevrenizde durumlar nasıl?
Yazın pansiyonda tatil ayarlıyorum gecelik 400 lira gelmiyorlar, kadın kaptanlı özel tekne kiralayalım diyorum kişi başı 500 oluyor gelmiyorlar, yurt dışı tatil ayarlıyorum 1 ya da en fazla 2 maaşımız kadar bir para ediyor ama gelmiyorlar. Uludağa gidiyoruz kayak takımı kiralamıyorlar veya özel hocadan ders almıyorlar öyle etrafta kızakla kayıp takılıyorlar. Hiç yurtdışına gitmiyorlar, çoğu yüzme bile bilmiyor öğrenmiyorlar, yazlık havuzlu villa kiralayalım diyorum kişi başı 500 veya 800 falan tutuyor gecelik ama kabul etmiyorlar gelmiyorlar.
Onlara göre her şey pahalı, bir arkadaşım var ailesiyle kalıyor onun da aylık geliri 8 bin ve hayatında hiç denize gitmemiş hiç tatile gitmemiş hiç yurtdışına gitmemiş , hayatında sadece 3 şehir görmüş Türkiyenib hiçbir yerini gezmemiş. Nerdeyse 40 ına geliyor ve ev aldı kiraya verdi. Halen bir yere gezmeye yemeğe falan gidilecek olsa param yok sıkışığım diyor gelmiyor.
Ben biraz geziyorum ve onlara çok acayip lüksmüş gibi geliyor.
Nasıl iş arkadaş insanlar para biriktiriyorlar yaşamıyorlar?
Sizde ve çevrenizde durumlar nasıl?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer