



Kedi gözü dediğimiz parlayan göz yapısına sahip herhangi bir canlı olabilir, Baykuş veya bi kaç hayvanda mevcut. Zaten fotoğraftan anlayabildiğim kadarıyla bi çift hayvan gözü ve o da seni merak etmiş. Doğada kamp yapan biri olduğum için bu manzara bana çok tanıdık. Ürkecek bi durum yok fakat yine de dikkatli olmakta fayda var. Sonuçta orman onların evi ve yabani bir hayat mevcut.
Yorumlara kahkaha attım yok uzaylı yok cin aman efendim şeytan ormanı sever saçma sapan inanışlar. Ormanda ya ayı olur ya kurt ya da domuz olur bu kadar büyük. Zaten kurt olsa şu an bunları buraya yazıyor olamazdın kesin domuzdur. Karanlıkta ormanlar tehlikeli olur dikkat et av olma.
Hadi bunu da açıklasın uzaylılara inanmayanlar var abi var ormanlarda yasiyorlar arada gelip gidiyorlar bence
Olabilir ya çok korkuyorum ben kaçırmasınlar beni gencecik yaşımda 😐
Bilemiyorum valla ama bende korktum bence bir daha gitme oraya
Yarın gidip bakacam merak ettim
Tek gitme o zaman
Ben olsam hayatta tek gitmezdim
Kimsem yok ki
Nasil yok vardır al birini yanina
Gittin mi @Ütü-Masası
yok birazdan gidecem
Gitmissindir artik sjxndj merak ediyorum ne oldu aldi mi yoksa uzaylilar seni xd
gitim bugun bir şey yoktu hiç :D
Güzel korkacak bir sey kalmadi artik xd
Teşekkür ederim bu arada
Rica ederim :)
Araba farı biri kafa dinlemek istemiş seni fark edince farları kapatmis
araba giremez oraya
O zaman çakal...
Cevap
20Cevap

Beni korkutan sey insana benzer bi şey olması çizdiğim yerde üstteki kafası alta doğru elleri var beyaz skw9wjwosnqlnc ya da hayal gücüm fazla bilmiyorum :D
Olamaz yoksa bu bir Slenderman mi😱
Bı aralar herkese bişey oluyor ya.
Gece gece bu soruların üst üste gelmesi beni bi korkuttu😃 @MustiEmre
Ben titriyorum hala
Sen ciddi misin 😃 dalga geçiyorum der misin lütfen @Ütü-Masası
Hayır çok korkuyorum apla
Tövbe Bismillah Allah'a Dua Et Eğer Şeytan Veya Kafir Cinlerse Rabbimize Kalpten Dua edersen samimi koruyacaktır İnşallah Şeytanlar Sakin tenha karanlık ortamları severler Ama hayvanda olabilir belki çünkü onların da gözleri parlıyor gece karanlıkta
Ama bir an yok oluverdi. Kamerama yansıdı. Telefonu indirdiğimde o gözler yok olmuştu hayvan olsa ayak seslerini duyardım
kulaklığı indirmiştim o an görünce zaten
Sanki uzaylı görmüş gibi büyük bir gizemle paylaşmışsın. :D Kedi ya da başka bir hayvandır mutlaka. Hayvanlar geceleri gündüzlerden daha iyi görebildikleri için gözleri böyle parlıyor. Normal yani. Evinde beslesen şaşırmazdın.
Ne var canm biri fenerini açık unutmuştur jsjsjs radyasyona maruz kalmasaydın hızlı koşmuşsundur umarım 😂
Yok yaklaşmak istedim ona ama aniden rüzgar esti yüzüme ben de geri döndüm. Yarın gidip bakacam gene
Video çekkk😂
Son videosunu çekti 😂
Tövbesteyşın😂
Ne olduğu hakkında bir fikrim yok ben korkarım böyle şeylerden :D Umarım o yoldan yürümeye devam etmemişsindir :D
Geri döndüm ama her gün yürüdüğüm yoldur yarın gidecem gene merak ettim :/
Bu saatlerde tehlikeli olabilir orman belki tilki ya da buna benzer bişey olabilir sen yinede dikkat et iki ayaklilarda olabilir
Gece gece güldürdün.
"Bir cisim yaklaşıyor Komutan Logar, bir cisim yaklaşıyor efendim!"
Korku romanı gibi ora neresi ben olsam korkudan ya ordana taşınırdım ya da kalabalık bir ortamla orada yaşardım
her şey olabilir resim net değilki normal bir şey el titremesinden başka birşeymiş gibide gözükmüş olabilir
Saol altıma s*çtırdın gece gece😄 kedidir baska ne olabilir ki
Kedi değil
Araç farı gibi bişey duruyor ya öyle kare gözlü kedicik mi olur
Kedinin gözleri bu kadar iri olmaz zaten. Kafası insan ya da maymun kafasına benziyordu ama telefonu yerine koyunca kafamı kaldırıdğımda kayboldu. Fakat hiç ses duymadım
Görünce damarlarımdaki kan aniden çekiliverdi, nefesini ensemde hissetmiş gibi oldum kesim rüyama giyecek bugün
Uyumayayım ben en iyisi
Sakın gitme o ormana ben erkeğim korkmadım sen marazlanırsın sonra
Yolun yanlışlıkla düşer belki
Büyük bir orman yolun düşerse görürsün beni zaten o zaman korkmana gerek kalmaz
Muhtemelen kamera lensinden kaynaklı olabilir ya da bir hayvan.
kendi gözlerimle de gördüm
Hayvan acıkmış ekmek falan verseydin ne yapacak ekmek acım mı diye bağıracak
Hayvan olabilir, ışık yansıması olabilir, araba farı olabilir bilemiyorum.

gidip baksaydın neymiş diye :D
biz olsak üzerine doğru daha çok gideriz :D
Olur arada öyle şeyler çocukken ben de görüyordum 🤷♀️
Benimde İzmir şirince ye gittiğim zaman göz vardı hatta öne çıkanlarda hala var
Uçan daire ufo olabilir plakası belli oluyor alabildinmi bari plakayı 😄
Burası Ankara mı Ankara 'da bir yer var böyle çok benzettim
Şeytan olduğunu zannetmiyorum ama cin olduğunu düşünüyorum cinleri insanlar görebilir mi evet tabiki görebilir ama insanlardan korktukları için görünmek istemezler
Peygamberımız nas suresını okursanız cinler yaklaşamaz demiş nas suresini okuyun bismillahirahmanirrahim
Sankı dikkat cekmek icn fakat öyle bsey olmamıs bır soru 🙄
Sen ordan anlamadıysan biz nasıl anlıyalım burdan 😅
Canlı bir şey ya da in cin değildir öyle görünmüyor. Keşke yakınına gidip baksaydın
Gece gece bu saatte ya kedidir ya da cinler görünür iyi cesaret.
Gece gece ormanda yürünür mü
Hep yaptığım bir şey ilk defa görüyorum bunu
Bu da son olsun 😂
Kare bu ışıklar ya göz yanılması olabilir
Boynuzlu ata benziyordu
Rüyamda gördüm birkaç defa ne bileyim olur mu olur 😄
Tilki falan olabilir belki
tilki olsa ayak seslerini duyardım birden yok oldu gözleri
Pusarak kaçar gider hayvanlar. Biz gibi ayakları totsuna vurarak kaçmazlar 😂😂
Arada olur ya öyle çok takılmamak lazım😂
Çok rahatlattın teşekkürler :D
@Redamancy-4 burada Komik bir durum yok ama Tövbe Estağfurullah Şeytan da cinde olabilir Tedbirli olmak gerek Allah'a dua edince Sureler okursan Allah korur inşallah
Komik demedik zaten djjdj
Gülme bak hocamız doğrusunu söylüyor :D
Hoca mı Estağfurullah 😅 hoca değilim Dinde İslam da bu varlıkların var olduğu apaçık yazıyor Şeytan hayatını kısaca özetleyecek olursam şeytan insan yaratilmadan önce Allah'a itaakar ne ilginçtir ki İyi Varlıklardan di sonra insan yaratılinca nefsine yenik düştü ateş topraktan üstündür diyerek Allah'a karşı geldi bunun üzerine Allah'ın Rahmetinden kovuldu şeytan da Kiyamete kadar madem kovuldum insanları Yaniltip ateşe kendi tarafına çekmek için uğraşıyor
Domuz olabilir büyük ihtimal
Ama ortalıktan kayboldu. Domuz olsa ses çıkartır işitirdim ayak seslerini. Bu direkt yok oldu
Hayır işitemezsin ona göre davranır onlar
Gece gece.. Tövbe estağfurullah
sanki araba fari gibi
İnşallah cin değildir
Bir hayvandır muhtemelen
Kedi köpek ışık yansıması her şey olabilir
Gulyabani 👹 olabilir haha
Araba bu biri ormana çekmiş seks yapıyordur.
Biraz daha baksa pozisyonuda söyleyecek ne gözler varmış
Araba farına benziyo 🙄🙄
Araba farına benziyor
Tek başına ormanda gezme cesaret hapı?
5 yıldır yaptığım eylem, sadece başıma ilk defa geliyor
Bence bariz kedi o
Hayrola, hayır olsun. Göremedim? O ne ki?
Beyaz parlak gözler
Uzaylılar hoş geldiniz
Yakından bak ölmezsen yaz merak ettim şimdi
Saat kaç sıraları
Gulyabani
Slenderman olabilir kanka
Baykuş
Vayy Gerilim dolu bir akşam
Gece in cin top oynar derler kanka
Kedidir kedi korkma
Sakin ol, o sadece ürkek bir ayı yavrusu..
Tilkidir
Cin olabilir
Cin olabilir
Kurt
fare
Gel ağla bide
Doktora git görüş
Kurt bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?