Çok zor günler geçirdim ama kimse yanımda olmadı, neden?

Ben kimseye kötülük yapmadım ki en zor zamanım da Anneme ihtiyacım vardı Annem yanımda yoktu neden anne neden ben sana ne yaptım ki bi kızın annesine en ihtiyacı olduğu an anne olduğu zamandır ama benim annem yanımda yoktu kimse yoktu ben kafayı yedim hastalandım düştüm bayıldım elimi tutan yoktu dayak yedim anne diye bağırdım ya ben hiç çocuk olmadım ki Anneme anne oldum ben ama o beni yalnız bıraktı yapayalnız... lohusaligimda sırf bu yüzden intihar bile etmek istedim evladıma sarildim ona sığındım onun pamuk tenine sarildim sımsıkı ondan güç aldım ayağa kalktım ama bu zamanlara nasıl geldiğimi asla unutmadım.
Çok zor günler geçirdim ama kimse yanımda olmadı, neden?
Cevapla