Kendimi çok günahkar çok huzırsuz hissediyorum?

Halam çok dindardır onunla yolculuk yapıyoruz şu an. Yengemle konuşuyorlardı affedilmeyen 3 günah diye biri zina yapmakmış. Ya bende zinası alkolu açık saçık giyinmesi her halt var. İbadet desen o da yok oruç bile tutmuyorum. Onlar konuştukça bana bi darlık geldi kendimi berbat hissediyorum şu an. Daha yola çıkmak içim halamlara geçmeden sevgilimleydim benim hayatımda bu şeyler normal. Napıcam bu vicdan azabıyla?
Kendimi çok günahkar çok huzırsuz hissediyorum?
Cevapla