Gençlerden neden bu kadar yüksek beklentileriniz var?

X ve Y kuşağı büyüklerime sormak istiyorum. Biz gençleri ne olursa olsun yeterli bulmuyorsunuz, lafa gelince "Ergen" diye aşağılıyorsunuz. Çağa adapte olamayıp yeni nesli sürekli kendi zamanınızla kıyaslıyorsunuz. Bizden sürekli ülkenin geleceği olmamızı bekliyorsunuz. Mevcut iktidarı 20 yıldır seçimle deviremeyen sizler, 18 yaşında gence gelmiş ülkenin geleceği ol diyorsunuz. Bizi bu karanlık yönetime bizden önceki nesil mahkum etmemiş gibi, gelecek kaygımız, ekonomik sıkıntılarımız yokmuş gibi en küçük eğlencemiz sizi rahatsız ediyor. Tiktok kullanıyoruz laf yiyoruz, saçımızı boyuyoruz laf yiyoruz, dövme yaptırıyoruz laf yiyoruz, alkol alıyoruz laf yiyoruz. Lafım hepinize değil. Gerçekten bazılarınızı anlamıyorum. Neden siz gençken yapamadıklarınızı bizden bekliyorsunuz?
Gençlerden neden bu kadar yüksek beklentileriniz var?
Cevapla