Ergenlik çağındaki çocuğumdan beklentilerim fazla mı?

14 yaşında bir oğlum var. Ergenliği gayet sakin geçiyor aslında. Ama beni yinede üzen bazı noktalar var. Mesela bana eskisi gibi sarılmaması veya benle sohbet etmemesi. Ama teyzeleri geldiğinde aramıza katılıyor bişeyler anlatıp oturup yine odasına giriyor… Hadi dışarı çıkalım gezelim diyorum geliyor kırmıyor beni ama ordada pek konuşmuyor benle. Ben mi çok şey bekliyorum acaba? Ben mi çok yalnız kaldım? Babalarından ayrıyım ve beni babasından çok seviyor ama işte neden bana karşı bu kadar soğuk?
Ergenlik çağındaki çocuğumdan beklentilerim fazla mı?
Cevapla