Ergenlik/Lise Döneminde Görünüşe Çok Önem Verme Sorunsalı?

Arkadaşlar bizim bir komşunun çocuğu (caktirmayin ;) lise üçe geçmiş ergenlik döneminde genç bir kiz yani. Yüzündeki sivilceleri yüzünden roaccutane kullanıyor ucuncu ayina girmesine az kaldi ve yüzü pert. İlacin kusma döneminde herkes uçuncu aydan sonra düzelmenin baslayacagini ilacin etki göstermesi için min. 100 günün dolmasi gerektiği için kafasına takmamasi gerektiğini söylüyorlar. Gelgorki kizimiz çok üzülüyor yüzü pert bu surat nasil duzelecek domates gibi kizardi patlıcan tarlasi gibi surat. Bildiginiz üzere okullar da aciliyor derslere konsantre olması lazim bu sene ciddi bir şekilde çok calismasi lazim. Arkadaş meseleside var tabi. Kisacasi ne yapacagini sasirmis o suratla arkadaşlarından cekinmekte efenim. Bu kizimiz nazil bu sene kimseyi takmadan arkadasinada onada bunada önem vermeden sivilcelerini bu kadar takmadan yoluna devam edecek? Bu sene çok calisacak? O zaten bu kadar takmayla calisamaz demeyin isterse yapabilecek azmi olan bir kiz sadece çevresinden kurtulması bu kadar takmamasi lazim. Birde ilaç mi hassaslastirdi ne yapti onuda bilemiyorum. Kirici değil yapici önerileri nacizane yorumu olan varsa buyursunlar efenim :)) Dipnot:Bu kizimiz arkadaslarindan ve onların söylediklerinden fazlasıyla etkilenen bir kiz çoğu ergen gibi cevreside biraz kendini beğenmiş tipler efenim :)
Ergenlik/Lise Döneminde Görünüşe Çok Önem Verme Sorunsalı?
Cevapla