Merhabalar bana yardım eder misiniz nasıl davranmam konusunda?
Öncelikle konuyu anlatayım sonra ise sizde bir yardım istiyorum şöyleki genel olarak dışarda kendi arkadaşlarım yaninda normalin gülüyorum söylüyorum ama araya başka birileri gelince kendimi kasiyorum ister istemez geriye atıyorum çekingenlik on plana çıkıyor bunu nasıl düzeltebiliriz birde biri bana söyleyince söylemem gerekeni söylemiyorum kendimi o anda ezik gibi hissediyorum nasıl değiştirebilirim bu huyumu lütfen cevap verirseniz çok mutlu olurum en azından bir arkadaşınıza tavsiye gibi de düşünebilirsiniz?
Öncelikle konuyu anlatayım sonra ise sizde bir yardım istiyorum şöyleki genel olarak dışarda kendi arkadaşlarım yaninda normalin gülüyorum söylüyorum ama araya başka birileri gelince kendimi kasiyorum ister istemez geriye atıyorum çekingenlik on plana çıkıyor bunu nasıl düzeltebiliriz birde biri bana söyleyince söylemem gerekeni söylemiyorum kendimi o anda ezik gibi hissediyorum nasıl değiştirebilirim bu huyumu lütfen cevap verirseniz çok mutlu olurum en azından bir arkadaşınıza tavsiye gibi de düşünebilirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer