Nasıl davranmalıyım yardımcı olur musunuz?

1 yıllık evliyim eşim evin tek oğlu 2 tane ablası var. Eşimle ablası tartıştı olayın benle ilgisi yokken ben araları daha kötü olmasın diye eşimin koluna girdim gidelim dedim sen ne karışıyorsun sen karışma siz yarın boşansanız ben olcam yanında gibi cümleler kurdu Allah’ın verdiği bi sabırla sustum eşim gerekli cevabı verdi ama kesinlikle barışmıcam eşim ben barışıyorsam barışacaksın diyo istemiyorum farklı nasıl izah edebilirim? bi tanışımız vardı eşim rahatsızlanmıştı geçmiş olsun demeye geldi kaynanamda var tabi yanımızda tanış şakalaşıyor buna bi şey olsa sana üzülüyorum diyo benden için kaynanam niye ona üzülüyosun diyor benim kızımla adaş sevdiğim için takılıyorum diyo gözümün gördüğü bi oğlum var dedi kaynanam tanışta gelinin yok mu dedi o da ben kimim kite getirdi bende daha tutamadım kendimi seni kırmızıyla yazdım böyle giderse çizgiyi çekerim dedim sonradan 2 kızım var bir kızım daha oldu dedi o lafın yeri geçti şu an dmene gerek yok ben anlayacağımı anladım yazdım hepsini kenara dedim bşe demedi eşimde sinirlendiğimi anlamış bugün sakince kendimi ifade etmek istiyorum anlatıyorum benim aileme sallıyor. Bende dayanamadım kızdım şimdi yine suçluyum kafayı yicem ne yapmalıyım?
Nasıl davranmalıyım yardımcı olur musunuz?
Cevapla