Özgecan aslan fazla abartılmıyormu sizce de?

Her yıl yası tutuluyor
Ve bence onun gibi niceleri var onlara niye bu yapılmıyor?
Özgecan aslan fazla abartılmıyormu sizce de?
Cevapla