Her yıl yası tutuluyor
Ve bence onun gibi niceleri var onlara niye bu yapılmıyor?
Ve bence onun gibi niceleri var onlara niye bu yapılmıyor?
aksine unutturduğunda işte asıl o zaman gerçek bir kayıp olur.. bu ve buna benzer şeyleri yapılan kötülükler unutmayacaksin ki sesin her zaman çıksın birazda acı kaderimizle kadınlara olan bu yaklasimlarinizla yüzleşmemizi sağlıyor biz unutsak tarih böyle bir vahşeti unutur mu
Aynı vahşeti yaşayanlar niye anılmıyor
gerektiğinde anılıyor anilmazsa oda bizim ayıbimiz olsun
Kimse anmıyor
Bu yas tutulma yalnız Özgecan Aslan için değil zaten Özgecan Aslan bu kadın katliamlarının yüzü olmuş durumda ve bu günde sadece onu değil tüm kadın katliamlarını hatırlatmak niyetiyle anılır.
Cevap
5Cevap
Abartılmak mı bu ülkede birşeylerin üstüne gidilmeyince kimsenin kılını kıpırdattığı yok..üzerine gidildiği için özgecan aslan yasası çıkarıldı ama oda çok fazla işe yaramadı..
abartılsın zaten onca kadın katlediliyo ruh hastası insanlar tarafından en azından farkındalık olurda belki bişiyler değişir
Farkindalık olmuyor ki
Yıllardır hala devam ediyor kadın cinayetleri
Hayır, her dolmuşta yalnız kaldığımda aklıma gelir...
hayır abartılmıyor şahsen sevgilimin başına böyle bir şey gelmesinden korktuğum için eve giderken kendisine bıçak veriyorum biber gazı fayda etmiyor
Özgecan Arslan candır
Diğerleri degilmi
Kadınlar insandır biz insanoğluyuz
Özgecana yapıların sana yapıldığını düşün
Tamamda 2,3 yıl önce bi kiz 15 kişi tarafindan tecavüz edilip yakılarak öldürüldü
Benim anlatmak istediğim şey bu niye bunlara yapılmıyor?
O bir temsili mevzu özgecan değil
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?