Cimere yazdığım şikayet.
"Daha öncesinde ********* numaralı bir başvuruda bulunmuştum. Başvurunun özeti; uyuşturucu kullanımını polise ihbar etmiştim ve hiçbir şekilde ihbarıma polis gelmemişti. Bu olay iki defa yaşandığı için cimere ihbarda bulunmuştum. Bana bir iki hafta sonra geri dönüş yaptılar ve 112 numarasına gelen uyuşturucu ihbarına polislerin yoğunluk nedeniyle bakamadığını söylediler. Bunun yerine bana "UYUMA" uygulamasını kullanmam gerektiğini ihbarı oradan yaparsam en geç 5 dakika içerisinde ihbarıma polis gönderileceği söylendi. Bugün (22 Şubat 2022 saat 14 gibi) ****** - ******** arasındaki yolda şırıngayla uyuşturucu kullanan bir grup gördük. Ve etrafa ciddi anlamda rahatsızlık veriyorlardı. (Mezarlıkta dua okurken bağırarak küfür edip etrafa şişe atmak gibi) Ve saat tam 14.13 de 112 ye bu durumu ihbar ettik çünkü uyuşturucu kullanımı bir kenara yaşadıkları kafadan dolayı canımız tehlikede olabilirdi, sonuçta etrafa saldırıyorlardı. Tam 20 dakika boyunca hiçbir polis ihbarımıza gelmedi. Ondan sonra aklıma UYUMA projesi geldi ve oraya görüntülü bir şekilde ihbarda bulundum. Ve üzerinden yarım saat geçmesine rağmen hiçbir şekilde olay yerine polis gelmedi. 1 saatin sonunda önce onlar sonra biz gittik ve ortada halen polis yoktu. Şehrin bir yerinde bir suç işleniyor ve belki de canımız tehlikeye giriyor. Biz ülkemizin emniyet güçlerinden yardım istiyoruz ve hiçbir şekilde yardım etmiyorlar. Ülkenin polisi bizi korumayacaksa herkes kendi önlemini kendi almak zorunda kalacak. Ve bunu da kimse istemez."
Ben bu semtimdeki polislere öfkeliyim arkadaşım. Böyle anarşist birisi değil. İşini hakkıyla yapan polisler eyvallah ama buradaki polisler göbeğini devirip karakolda yatan tipler. Bu ilde sadece 15 tane falan yunus polisi var onların sayesinde temizleniyor semtimiz. Ama geri kalan asayiş karakol polisleri hiçbir şeye bakmıyor.
Bu şikayetten sonuç çıkar mı sizce?
"Daha öncesinde ********* numaralı bir başvuruda bulunmuştum. Başvurunun özeti; uyuşturucu kullanımını polise ihbar etmiştim ve hiçbir şekilde ihbarıma polis gelmemişti. Bu olay iki defa yaşandığı için cimere ihbarda bulunmuştum. Bana bir iki hafta sonra geri dönüş yaptılar ve 112 numarasına gelen uyuşturucu ihbarına polislerin yoğunluk nedeniyle bakamadığını söylediler. Bunun yerine bana "UYUMA" uygulamasını kullanmam gerektiğini ihbarı oradan yaparsam en geç 5 dakika içerisinde ihbarıma polis gönderileceği söylendi. Bugün (22 Şubat 2022 saat 14 gibi) ****** - ******** arasındaki yolda şırıngayla uyuşturucu kullanan bir grup gördük. Ve etrafa ciddi anlamda rahatsızlık veriyorlardı. (Mezarlıkta dua okurken bağırarak küfür edip etrafa şişe atmak gibi) Ve saat tam 14.13 de 112 ye bu durumu ihbar ettik çünkü uyuşturucu kullanımı bir kenara yaşadıkları kafadan dolayı canımız tehlikede olabilirdi, sonuçta etrafa saldırıyorlardı. Tam 20 dakika boyunca hiçbir polis ihbarımıza gelmedi. Ondan sonra aklıma UYUMA projesi geldi ve oraya görüntülü bir şekilde ihbarda bulundum. Ve üzerinden yarım saat geçmesine rağmen hiçbir şekilde olay yerine polis gelmedi. 1 saatin sonunda önce onlar sonra biz gittik ve ortada halen polis yoktu. Şehrin bir yerinde bir suç işleniyor ve belki de canımız tehlikeye giriyor. Biz ülkemizin emniyet güçlerinden yardım istiyoruz ve hiçbir şekilde yardım etmiyorlar. Ülkenin polisi bizi korumayacaksa herkes kendi önlemini kendi almak zorunda kalacak. Ve bunu da kimse istemez."
Ben bu semtimdeki polislere öfkeliyim arkadaşım. Böyle anarşist birisi değil. İşini hakkıyla yapan polisler eyvallah ama buradaki polisler göbeğini devirip karakolda yatan tipler. Bu ilde sadece 15 tane falan yunus polisi var onların sayesinde temizleniyor semtimiz. Ama geri kalan asayiş karakol polisleri hiçbir şeye bakmıyor.
Bu şikayetten sonuç çıkar mı sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer