
Benim varda anlatamam gerçekten çok şaşırmıştım.😀😀😀

Ev arkadaşı ile kalıyoruz, kahvaltı yapacağız. Biz hazırladık çay demledik felan. Çocuk ekmek almaya gidiyorum bir şey lazım mı dedi. Hayır her şey hazır sen ekmek al gel dedik. Gitti geldi, sofra hazır. Oturduk, çocuk ekmeği yanına koydu bölüp bölüp yemeye ve kahvaltı yapmaya başladı.
Biz bakıyoruz tabi, bize de ekmek verecek misin dedik, yioo bu benim ekmeğim dedi. Tamam dedik bize başka ver, başka yokki dedi 🤣
Meğer ekmek almaya giderken sadece kendisine almış, bize de o yüzden sormuş bir şey lazım mı diye? Bizde işte 3-4 al diyecekmişiz, ne bilsinmiş djjshd
Valla cimrilik mi ne denir bilmiyorum ama benim oğlan daha küçüktü. 4-5 yaşlarında falan. Dondurmacının önünde durdum, ben alırım diye fırladı arabadan. Ben de özgüveni gelişsin diye abisine uzaktan işaret ettim ver diye ama arabadan inmedim. Aldı, ödedi vs. eve geldik. Önüne çekti 1 kg dondurmayı bana ne ben aldım, yiyecekseniz sizde alsaydınız. Kimseye vermem dedi. Gülsek mi? ağlasak mı? Kızsak mı bilemedim. Neyse ben hakkımdan feragat ettim ama en azından ablana yedir dedim. 1/3 ablasına verdi ben bülllleeeeeeeeeeee uzaktan izledim. Hiç acımadı da zalımmmmm:)
Cevap
13Cevap
Markette geziyorken kadının biri ne alsa adam başına vura vura alıyordu şeytan iki tekmeyle yere ser dedi lakin minnoş ruhum karakolluk olmaktan korktu
Ben olsam çok pis laf sokardım sjsjsj
Bak sinirlendim yine😒
Benim arkadasim internetten tanıştığı biriyle evlenmisti 2 yil once. Kaynanasi ve kayinbabasiyla beraber yaşıyorlardı. Su parasi fazla gelmesin diye once kaynana tuvalete girermiş sifonu cekmezlermis sonra kayinbaba en son damat girermis 3. Kişiden sonra sifon cekilirmis siagisbskbs iğrenç evet. Ve cimriligin nirvanasi bence bu
@perlamare ile bir gün geçiren herkes hayatının cimrilik hikâyesine tanık olabilir 😂😂😂
Pinti @perlamare😂
Oooo eyvah eyvah dilimize düştün @perlamare😀😀😀
@perlamare bence kaç hatta arkana bile bakma 😀😀
Cimrileri yanımda barındırmam. Tanık olduğum bir hikaye olmadı.
İşyerine paket gofret geldi iki tane ben aldım birtanede arkadaşlar ikram yapmayı düşündüm sonra vaz geçtim sanki onların parası yok benim var
Cimri insanları etrafımda barındırmam 😄
🤣
Direkt amcam diyorum. Cimriliğin vücut bulmuş hali olur kendisi.
3 km lik yolu 2 tl yol parası vermemek için yürüyen cimri arkadaş 😅
Ben ağdaya ilk başladığımda ağda bezini kullanıp sonrada başka seferde bezin diyer tarafını kullanırım saklıyayım demiştim annemde pistir at demişti attım tabi 🙄
Bana PC almak yerine senin evdeki PC canavardir diyip beni eve gönderen patronuma selam olsun
Çok hasta olduğum için babam beni hastaneye götürmüştü, dönüşte yakıt parasını istedi 😂
rus oligark sevgilim 2 tane 250 beygir dıştan takma Johnson motor istememe rağmen 1 tane aldı
Arkadaşlarla çay bahçesine gittik çayı şekersiz içiyoruz çayın yanına koyulan şekerleri topladı cebine bir poşet şeker biriktirmiş o gün alırım oğlum bunlar bizim hakkımız dedi utanmıştım biraz hakkımı sizce
Çevremde tanık olmuştum birkaç defa cimrilere
Çevrem pek cimri değildir sister
Şahit olduğum cimrilik olayı olmadı.
Misafirliğe gitmiştim evinde vardı sofraya getirmedi cimri insan...
TLC TV de Aşırı Pintiler de izlediğim hikâyeler
Dusundumde,
Yok
Görmedim pek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?