Lutfen yardim edin ne yapmaliyim sinif okul?

arkadaslar merhaba ben bir lise ogrencisiyim, dun arkadaslarimla beraber dogruluk-cesaretlik oynuyorduk ve hoca bizi bos birakmisti liseli kafasi herkes birbirine sacma sorular soruyor bu sinifta kimle cikarsin, kime kin besliyorsun, opustun mu vs ben de birine x (kiz) a karsi ne hissediyorsun dedim hicbir sey arkadasim dedi tamam dedim fakat xin arkadasina kas goz yapti ardindan oyuna devam ettik (bu ana kadar kimse sorumu kafaya takmadi sordugum kisi bile alinmadi cunku o da bana bu tarz bir soru sormustu) ders bitti biz servislere dagilduk oyun oynarken oradan bir kiz (ariel diyecegim) ariel bana sordugun kisi, sorundaki kiz icin kizin kankasina kas goz yapti bir sey var gibi bence hoslaniyor sence ne var dedi? (Servisteydij ve benim evimle servis max 3 dakika) ben de bence de bir sey var kas goz yapti dedim o da evet evet dedi boyle guldu tebessum gibi sonra yine bu sohbete devam etti ben yine sadece onun gorusunu destekledim evet bir sey olabilir vs dedim ve servisten indim eve gittim ama ariel dcde ismi gecen kiza dediklerimin tersini demis "o erkej sana asik bana soyledi hatta serviste anlatti soruda kiza asikmisin seviyomusun onu dedi her seyi yabima geldi anlatti aramizda kalsin dedi erkegi zor durumda birakti" demis tabi benim olanlardan haberim yok sonra kiz beni cagirdi ve olayi bendennbile dinlemeyerek ariele inanarak beni suclarcasina anlatmaya basladi, o erkekle bidaha konudamayacagim senin yuzunden niye ariele anlatiyosun guvebim gitti nasil insansin vs dedi hatta oglen beni cagirip 3 kisi bana bu tarz sozlu mobing uyguladilar gitmeye kalkisinca da haksiz olunca boyle oldun demi dediler ben sinifa gidince arkadaslarim ve o erkek noldu moralin bozuk dedi ve ben olayi anlattim erkek guldu cunku boyle bir seyin olmadigini biliyordu kafana takma vs dedi diger arkadasimda kafaya takilacak bir sey degil avktini harcama gel elini yuzunu yikayalim dedi sonra erkek bana bir sey derlerse gel bana soyle dedi diger tenefus erkegi de cagirdilar ve erkek de morali bozuk bicimde geldi resmen 2+1i bana mobing uyguluyorlar ve arielin argumanlarini curutecek her seyim var = her seyi anlatsam kizla kusmek icin anlatirim ve bunu oyunda yapardim ama amacim bu degildi ve yapmadim, servisle evim arasi kisa bir mesafe her seyi anlatamam, arielle cok yakin degilim ve basima neden bela almaya calisayim, serviste bir kac arkadasimla konustum anlatacak zaman bile yoktu, serviste herkesin ve baska indanlarin icinde nasil anlatabilirdim? vs vs arielin anlattiklari mantik hatasiyla dolu ama kiz ariele inaniyor ve bana anlattiklarin celisiyor dedi anlamamazliktan geliyor , ne yapabilirim gereksiz bir olayi uzun uzun beni ve onu yoracak bicimde sekillendiriyor azicik dusunse boyle bir seyi yapamayacagimi arielin de benim vurdumduymazlikn gelerek bunu anlayabilecegimi yabda baskasindan bu konuyu ogrenmis olabilecegini aciklamaya calistim basima bela almak istemiyorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum :( (not caliskanim ve ilk defa boyle bir seyle karsilasiyorum)
Lutfen yardim edin ne yapmaliyim sinif okul?
Cevapla