Sosyal fobim var böyle düşünmekle kötü mü ediyorum?

hiç çalışmadım okumuyorum sosyal olmak için hiç bir şey yapmıyorum , ya benim kafa öyle bir şey ki işim olmasın annem abim veriyor para yemek parası hem başımdalar ömür boyu , okuma istediğin mesleği yapma boş ver yıllarını ver kazanmazsın zaten ye bilgisayar önünde , hiç aşık olma ilişki yaşama 2 öpüşücem sevişicem diye sevgilin olmasın mazallah evlenirsin çocuğun ol başına dert alırsın , boş ver gezme sosyalliği boş ver sosyetik değilsin gezmeyiver ne olacak , BENİM KAFA BÖYLE BÖYLE BU HALE GELDİ Yanlış mı düşünüyorum sorumluluk almakdan korkuyorum işe gitmek bile olsa..
Sosyal fobim var böyle düşünmekle kötü mü ediyorum?
Cevapla