Siz nasil geciniyorsunuz? Ben nasil kira ödeyecem?

Yakinda mezun oluyorum. Asgari ücret malum Ama insanlar asgari ücretden daha yüksek evleri kiraya veriyor Peki Ben Hangi parayla Hangi kirayi ödeyip ne yiyip ne icicem?
tek basima yasiyamicakmiyim ben? ya da Ben güvenli olmayan bir evde nasil oturucam. Ailem bana güvenlikli sitede otur diyor. Ben nasil gecinicem mezun olduktan sonra ailem bana para göndermicek. Ama asgari ücretle sadece kira mi ödeyecem anlamadim? Tek yasayan kisiler Siz nasil geciniyorsunuz? Ben bunu düsündükce korkuyorum Ama artik ögrenci yurdunda sidikli kokulardan Ve temiz olmaya insanlardan da Cok yoruldum.

Ben nasil ayaklarimin üstüne durucam ki kiranin ascari ücretten daha yüksek oldugunu görünce?
Siz nasil geciniyorsunuz? Ben nasil kira ödeyecem?
Cevapla