Kiracıyım ve çok sorun var yeter ya biriniz artık bilgilendirsin?

4 ay oldu kiradayım. İlk baktığımızda kombi çalışır durumdaydı. Kombi bozuldu yaptırdık biz ödedik ev sahibi diyor ki size ait Ya kombi sadece çalışıyor bir şey yaptığımız yok kombi eski baya bozulup duruyor biz yaptırıyoruz yeter artık ya hem kira öde hem her şeyini yaptır bıktım ya ne yapmalıyım? Ev sahibi hiçbir şeyi karşılamıyor? Şimdi tekrar bozuldu kombi şarteli açık bi baktım ekran yok Allah mı çıldırıcağım bize de düzgün ev sahibi denk gelmez Allah belalarını versin

Kiracıyım ve çok sorun var yeter ya biriniz artık bilgilendirsin?
Cevapla