Hayvana tecavüz neden bu kadar normalleştiriliyor?

Dağ başlarında eşeklere tecavüz ediliyormuş ve herkes normal karşılıyor “bizimkilerden biriside yapıyodu” diye anlatıyordu. Arkadaşlar kafayı mı yediniz o hayvana yazık değilmi?
Hayvana tecavüz neden bu kadar normalleştiriliyor?
Cevapla