Ne yapabilirim Allah aşkına bi fikir verin?

Kiracıyım. Üst kat komşu olcak pçlerin kendi evi. Bişey dediğim zaman hemen bizim kendi evimiz diyorlar. Sabah 6’da bi başlıyorlar gece 3 kadar. Hele bu saatler öyle bi gürltü ki, çocuk top oynuyor tamam oynasın ama onlara gürltü yok bana öyle bi uğultu geliyor ki beynimin içinde koşuyor o çocuk, sürekli küfür kavga zaten hep bişeyler kırıyorlar. Bina da farkında. Balkonuma desen hep çöp atıyorlar camım açıkken pis şeyler atıyorlar hep evime giriyor. Polis çağırsak bişey yapmıyor.
Ne yapabilirim Allah aşkına bi fikir verin?
Cevapla