Dışlanmak ve reddedilmekten dolayı ağır travmalar yaşıyorum sizce nasıl atlatabilirim?

Ortama geç girdiğim için kızları geçtim bir arkadaş çevrem dahil olmadı hatta o derece dışlandım ki sapık damgası yemişim gibi bana mesafe koyduklarını hissettim üstüne üstelik iki türbanlı kadın tarafından bana sapık denildiğini duydum madem hak etmediğim halde sapık muamelesi görüyorum gittim mağaza çalışanlarını rahatsız etmeye karar verdim ama daha kötüsü oldu mağazalardan uzaklaştırıldım şimdi çok pişmanım bırakmak istiyorum yok mu bunun bir telaffisi😔🙏🏼
Dışlanmak ve reddedilmekten dolayı ağır travmalar yaşıyorum sizce nasıl atlatabilirim?
Cevapla