Böyle bir durumla karşılaşsanız ne yaparsınız?

Babamlar 4 kardeş ve babannem eşi öldügünden beri evinden çıktı ve 4 oglunda sırasıyla kalıyor. 2si şu an memlekette ikisi biz dahil farklı şehirdeyiz 2 ay bazen 3 ay kalıyor ve otobüsle gidip geliyordu 3 senedie otobüsdde binmiyor biz getirip götürüyoruz özel arabayla. Düşünün 3 senedir bizim evden diger amcamlara memlekete 6 7 saatlik yol biz bırakıyoruz. Memlekettenden bizim eve biz alıyoruz geliyoruz. Digerleri ne yapıyor hiç bi b*k yapmuyor. Bu sene arabayı sattık dedik bari onlar alsınkar götürsünler hiç. Kılını kıpırdatmıyprşar ya şaka gibi çıldırıcammm bize mi mahsus ya bu ne böyle? Bide hala diyorlarki babam için o getirsin bizde sattık bu seferde biz vırakırsak onlar almazsa araba kirakıcan sonra gidiş dönüş 2 binden fazla tutucak ya hepsinin kaç tane evleri var bizim hiçbirşeyimiz yok babannemde hiç demiyor o da ayrı bi yılan zaten eziyet ediyor bize otobüsle gidiyim onlar almıyor demiyor hala babamdan bekliyor ya çıldırıcam yerimizde olsanız ne yaparsınız Allah aşkına? 4 tane oglu var tek biz mi götürücez? Borçtayız kiradayız bu ne böyle. Bide yaşlı kadın filan demeyin öyle fena ki. Bizim evde bizi diger amcamlarla çekiştiriyor. Hiç bi adam yollayayım gelip seni alsınlar demiyor amcamlar şaka gibi yaaa 3 ay olucak bizde bunaldık yaa herşeye karışıyor 40 gözü var annemide bunalttı onun yüzünden çarpıntısı başladı hasta oşucak diye korkuyorum ne yapardınız siz olsanız Allah aşkıba?
Böyle bir durumla karşılaşsanız ne yaparsınız?
Cevapla