Başınıza böyle bir durum gelirse ne yaparsınız?

Son üç senedir arkadaşım kalmadı çok şükür orjinalle sahteyi ayırt edecek yaşta ve bilinçteyim.. Hepsi arada görünüp hayatımda bir değişiklik var mı diye sadece bakınıp geri kayboluyorlar.. Hep yalnızlık var sanki boşa, sönük yaşıyorum.. Bir yere kadar ilerliyor sonra yalnızlık basıyor isyan etmeye başlıyorum..

Başınıza böyle bir durum gelirse ne yaparsınız?
Cevapla