3 abim var ama sadece biri baskıcı, çok sıkıldım. Ne yapacağım?

benim 3 abim var en büyüğü yurt dışında ikisi burada ama en küçük abim baskıcı sadece ailemde baskıcı değil biraz sıkılmaya başladım bu durumdan onunla kibarca nasıl konuşabilirim annem sana bağlı çok seviyor ondan diyor ama ne yani diğerleri bağlı değil mi bu arada 19 yaşındayım
3 abim var ama sadece biri baskıcı, çok sıkıldım. Ne yapacağım?
Cevapla