5aydir evliyim toplasan 10 15dwfa falan evlerine gittim. Onlari hiç evime cagirmadim. Fakat bizi hep 2 3 gün önceden çağırırlar yemeğe veya ikindi vakti çaya falan. Ama her gittiğimizde ne gorumcelerim nede kaynanam muhabbet nede bir ikramda bulunmaz. Esime gitmek istemiyorum artık dedim, niye vs dedi. Sebebini soyleidm bu tavırlar bu şekilde misafir agirlanmaz ailene şöyle tavirlarini degistirsinler dedim. Sonra yine gittik annesi biraz muhabbet etti ama gorumceler yine aynı oturup hiç konuşmuyorlar tvye daliyorlar bende kimse konusmadigi için telefona giriyorum. Yemek olarak patates püresi ve 3 4 biber katmislardi.. çay kattılar buz gibiydi, yanına insan birşeyler koyar değil mi? O kadar gelirleri olmasına rağmen 0 hizmet..
. Eve doğru gittigimizde eşime bir daha gitmicem evime de istemiyorum dedim. Sizce hoş mu ya yaptıkları?
. Eve doğru gittigimizde eşime bir daha gitmicem evime de istemiyorum dedim. Sizce hoş mu ya yaptıkları?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer