Kaynanamlara gittiğimde karşılaştığım şeyler hoş mu cidden?

5aydir evliyim toplasan 10 15dwfa falan evlerine gittim. Onlari hiç evime cagirmadim. Fakat bizi hep 2 3 gün önceden çağırırlar yemeğe veya ikindi vakti çaya falan. Ama her gittiğimizde ne gorumcelerim nede kaynanam muhabbet nede bir ikramda bulunmaz. Esime gitmek istemiyorum artık dedim, niye vs dedi. Sebebini soyleidm bu tavırlar bu şekilde misafir agirlanmaz ailene şöyle tavirlarini degistirsinler dedim. Sonra yine gittik annesi biraz muhabbet etti ama gorumceler yine aynı oturup hiç konuşmuyorlar tvye daliyorlar bende kimse konusmadigi için telefona giriyorum. Yemek olarak patates püresi ve 3 4 biber katmislardi.. çay kattılar buz gibiydi, yanına insan birşeyler koyar değil mi? O kadar gelirleri olmasına rağmen 0 hizmet..
. Eve doğru gittigimizde eşime bir daha gitmicem evime de istemiyorum dedim. Sizce hoş mu ya yaptıkları?
Kaynanamlara gittiğimde karşılaştığım şeyler hoş mu cidden?
Cevapla