KYK da odadaki kızlarla nasıl anlaşabiliriz?

Ben ve oda arkadaşım 7 kişilik odamızdan diğerlerinin pasaklı olması sebebiyle ayrıldık başka odaya geçtik 2 gündür. Ama bu odadakilerle sadece günaydın diyoruz birbirimize. Bugün arkadaşım odaya girerken kapı sessiz açılınca konuşmalarına denk gelmiş bunlar da nereye gideceklerini bile söylemiyorlar yok işte hiç bizimle konuşmuyorlar falan demişler. Herkesin yaşam tarzı farklı ve ben okuldan geldiğim gibi dinlenir dersimi çalışırım onlar dışarı çıkıyorlar. Geldikleri zaman bangır bangır konuşuyorlar. Bir kaç gün oldu geleli huzursuzluk çıkarmamak için ders çalışırken sorun yapmadım ama insanlar neden böyle yani işine geldiği gibi başkalarının yaşam alanına girme hakkını nereden buluyorlar nasıl yorum yapabiliyorlar? Sizce bunlara karşı nasıl davranmalıyız? Akşam çayla beraber oturup adam akıllı konuşalım mı sizce bunlarla nasıl konuşmalıyız?
KYK da odadaki kızlarla nasıl anlaşabiliriz?
Cevapla