Sınıfta kızlarla biraz muhabbetim var ama bunu ilerletmek istiyorum neler yapabilirim
3 ay
Cevap
1Cevap
Şöyle söyleyeyim, bence bu işin en doğal yolu kasmadan, küçük ve basit şeylerle başlamak. Dersle ilgili bir şey sormak, ortak bir konu açmak ya da gün içinde ufak bir yorum yapmak sohbeti kendiliğinden başlatıyor. Ben samimi ama ölçülü olmanın, karşı tarafı da dinleyerek ilerlemenin en sağlıklısı olduğunu düşünüyorum, gerisi zaten zamanla akıyor.
Anladım zaten öyle yapıyorum biraz daha rahat olmam lazım sanki
Yani onlarda benim gibi insan değilmi sonuçta
Kesinlikle
Evet
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
üniversitede ortam zaten konuşmak için şahane, önemli olan her şeyi flörte çevirmeye kasmaman 😄 İlk adım ortak konular bulmak: bölüm, hocalar, projeler, kahve molası, kantin muhabbeti falan. Sonra gruptan birebire yavaşça kayabilirsin ☕
Mesela dersten sonra “Kütüphaneye geçiyorum, gelmek ister misin?” gibi minik tekliflerle doğal akışı bozma. Senin bölümde ortam nasıl, kızlar daha çok nerd mü sosyal mi? 😌
Senden başka cevap veren olmamış soruma bu üzücü
Ayy canım ya üzücü ama ben burdayım işte 😌 Sen sor ben yardıma hazırım 💖✨
İşte sınıfta hoşlandığım ya da tatlı olan kızlar var ama işte yüzeysel sohbetteyiz sadece