Eşimin arkadaşları sürekli bize geliyor ve ben çok utanıyorum. Ne yapacağım?

Eşim haftasonları eve davet ediyor bunları hiç rahat edemiyorum o ortamda zaten hep odamda oluyorum da işte bazen mutfaktan bişey istiyorlar eşim yapamıyor diye ben kalkıp hallediyorum bu durum çok canımı sıkıyor nasıl ne şekilde konuşmalıyım eşimle?
Eşimin arkadaşları sürekli bize geliyor ve ben çok utanıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla