Biz erkekler tek eşli değiliz diyenler sonra sadık olmamızı beklerler.
Ben bir erkeğe sadık olmayı düşünmüyorum sadık olmam için bi neden söyleyin?
Ben bir erkeğe sadık olmayı düşünmüyorum sadık olmam için bi neden söyleyin?
İyi insanların hatırına dönüyor bu dünya bu dünyada sadık erkekler de çok onlar için böyle ol olmazsan da olma ha bir eksik ha bir fazla
Sadık olursam çok pişman olacaksın diyor iç sesim
Sana sadık olacak kişiye sen de sadık ol
Sadık olacağına inanmiyorum kimsenin
En azından kendimden ve yakın arkadaşlarım var yine de birileri var bana güven
Bu karakter meselesi biraz. Rahatsız olup olmamanla ilgili. Sen kendini rahat hissettikten sonra, sana kim ne söylerse söylesin sadık olamazsın.
Cevap
4Cevap
Karsina cikan erkek utangac kendi halinde guzel bi erkekse sadik ol hoslandigin biri yokmu boyle hic?
Öyle erkek nerde
Hoslandigin yokmu hic su aklinda biri falan
Yok
Seref, haysiyet, onur, tek eslilik, cinsel hastalıklar, durustluk?
Sadakatsiz adamlarda vardır kadınlarda.
Herkesi aynı kefeye koymayın.
çünkü o bunu ister sonuçta ilişki tek kişilik değil
O bunu ister peki o kişi sadık mı
Hayat bu kardeş aşk ta ölüp gidebiliyor sadakat vb olaylardan es geç bittiyse ayrıl bitsin gitsin doğruluk sende kalsın
kötü yolun yolcusuysan napabiliriz ki, tünel-folloş-çuval olmak falan senin tercihin
O ne? O ne kadar kötü bi laf. Ne yani evlenmiş kadında mı öyle oluyor
çeşit çeşit erkekle yatan kadınlar tünel oluyor, içerde kayboldum lafı var mesela, erkekler bilir denk gelmişse
Öyle bir şey yok
Bir erkeğe mi saklayayım kendimi? Erkek sefasını sürerken iyidi
sana kalmış bişey, yat kalk, herkesin günahı kendine, bizene
Yatarım çünkü gençliğimi bi erkeğe mi vereyim
Olma sende neden yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?