Hic benle alesverise cikmak istemiyor hadi diyelim ayda bir ikna etim dir dir ediyor yok kac dükana girion bilmem ne bende biktim
Yemek alesverisi ztn 3 haftada bir getiriyor oda zorla
Yemek alesverisi ztn 3 haftada bir getiriyor oda zorla
Öncelikle merhaba. Eşler birbirlerine karşı anlayışlı olmalı her zaman birbirlerini dinlemelilerdir. Günün sonunda ne kadar fikir ayrılığı olsa da aynı yatağı paylaşacaksınız. Eşin alışverişi sevmeyen biri olabilir, benim kardeşimde öyle bir dükkana girsem içeri girmez kapıda bekler; hep internet alışverişi yapar. şu an 3 yıllık evliyim eşimde sevmiyor. Mesela ben alışveriş yapmasam da dükkan gezmeyi seviyorum. Eşime de bir şey almayacaksam sen dışarıda bekle diyorum. Alacaksan da yanımda eşlik etmesini rica ediyorum. Çünkü kendime bi şey alsam da ikimizin içine sinmesi gerektiğini düşünüyorum. Beğenir beğenmez görüşü farklı olabilir ama sizin eşinizin üslubu yanlış. Sürekli kötülemek insanı karamsarlığa sokar. Anneden kardeşten yakın size eşiniz size destek olması lazım. Elbet iş yorgunluğu vs oluyor ama çalışmıyorsanız siz evde tam mesai yapıyorsunuz. Üstelik onun gibi giriş çıkış saatiniz yok, yıllık izin yok. Çalışıyorsanız zaten 2 mesleği aynı anda yapmaya çalışıyorsunuz. Ben ne alsam eşimle almak isterim, eve çöp poşeti bile alsam eşime söylerim. İnanın onu bile eşimle beraber almak beni daha çok mutlu ediyor. Mesela o da sigara içiyor, ben içmiyorum. Mümkün olduğunca bırakması için uğraşıyorum ama bırakmıyor ama durupta bunun için "Evin parasını zehirle veriyorsun." diyip kendimden uzaklaştırmıyorum. Eşinizle genel tavrının neden bu şekilde olduğunu sakin bir şekilde konuşmaya çalışın. İletişim kurmak istemezse de kurmasın. En azından "Ben seni anlamaya çalıştım, sen hiçbir şey yapmadın." dersiniz.
Cevap
5Cevap
Ben annemle çıkıyom bütün yükü ben çekiyom annem sadece çanta cüzdan taşıyor blki ondandır, 😂
keşke böyle bir derdim olsa
🦅🦅🦅🦅
Ay hepsi oyle cok nadir yani alisveris seven
Çıkmak zorunda değil kalabalığı sevmiyordur
Ayıp edioo
Evet dün cikti da dir dir eti birsey alamadim soriom bu nasi yok dio hep kötü falan
İş başka şeye gelince hep hazır ama
Kendin çık sende
Ben eşlik ederim sana aşko istersen ya
Hihi
Gerçekten bak ya bizim halimizden nçz anlarız ya erkeklerle gidilir mi alış verişe nerde yaşıyorsun ki sen
Yemek alesversine de öyle yapio
Ayy hiç çekilmez ya bune üzüldüm aşko nerde yaşıyorsun peki uzak değilsek seve seve eşlik ederim tatlım
evde ilgszmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?