3 kişilik arkadaş grubunda dışlanıyorum onlara nasıl bu konudan bahsetmeliyim?

3 kişilik bir arkadaş grubumuz var 2 si çok samimiler bense sanki olsa da olur olmasada gibi hissediyorum beni sadece diğeri gelmediğinde alio yanina başka zamanlarda hep birlikte gidiyorlar ve whatsapp grubumuz olsada 2 si özelden konuşuyorlar mesela okulda tenefüste 2 si önden giderken beni arkada bırakıyorlar ve ne zaman sohbet açsam takmadan sona erdirtiyorlar sohbetimi onlara ne söylemeliyim söylememiliyim yani ne yapmam gerek lütfen yardım edin!!! Lütfen yardım edin!!!
3 kişilik arkadaş grubunda dışlanıyorum onlara nasıl bu konudan bahsetmeliyim?
Cevapla