AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Neden imkansız olsun asla değil ülkenin yarısı 31 32 lerde evleniyor sanki kaç yaşındasın yaa
Gerçekten öyle mi altta biri çok zor çünkü erkek azalır yazmış
Ya boş yapıyorlar asla takma mesela alisan 40 li yaşlarında evlenmedi mi?
Bir doktor arkadaşım var 36 yaşında evlendi.
Coook orenk sayarım kisaca asla aldırdı etmeee
Hayatımda mutluluklar güzelim
Hayır neden imkansız olsun, 30 yaş gençtir hala.
Ben 40 lı yaşların sonuna geldim ve hiç evlenmedim
50 sinde bile evlenen var. Ama imkan varsa çok da geciktirmemek lazım. siz kaç yaşınızdasınız
30 üstü evlenmek tercih ama zor yani daha katı insanlar
Türkiye’de bu problem var oysa önemli olan doğru insanı bulup beklemek yanlış insanla ömür geçmez
Hayır, aslında 30 yaş evlenmek için gayet normal bir yaş. Bir erkeğin ergenlikten çıkması 30 yaşı bile bulabiliyormuş. Bu yüzden bu yaşta evlenmek evliliğin ve ilişkinin sürdürülmesi açısından daha mantıklı.
Sanki evlenenler arşa çıkıyor mükemmel hayatları var bende bunu anlamıyorum.
Bekar gibi konuştun 😊😂
@Tatlı_günahlar Bekarım çünkü ve bakıyorum hiçte imrenilecek bir durum yok.
Yaş kaç oldu ve imrenilecek durum yok zaten çünkü evlilerde biz bekarları imreniyor
@Tatlı_günahlar gerek yok. Bide çok mükemmel hayatları varmış gibi ahkam kesmeleri yokmu aslında ağlanacak halleri varda neyse :)
😂😂 bazıları mutlu ama
@Tatlı_günahlar bende herkes için söylemiyorumda görünen köy klavuz istemez 😂 sırf evlenmis olmak için insanları evliliğe zorlayanlar, yanlış evlilik yaptıranlar, kaynana derdi, çocuk ve ev işinden başka hayatı kalmayan kadınlar daha bir sürüru sayabilirimde neyse 😅
Ooo sende keyfine düşkünsün 😂😂
@Tatlı_günahlar geçen gün okudum kadın 62 yaşında olduğunu söylememis eşi evlenirken nüfus cüzdanında görmüş. Genç gösteriyorum söylesem bırakabilirdi diyor 😂 Hayatı zindan olan bir evlilik çokta çekici değil ya 🤣
😂😂
X per puanın var mı
@Tatlı_günahlar yok versene birkaç tane 😄
Yeni üye misin
@Tatlı_günahlar hayır var xper neden?
16-25 yaşındaki kızları isterler mide bulandırıcı değil mi. Sanki bizde onları bekliyorduk
Ben kendimden en fazla üç yaş büyük isterim bilim adamları en fazla 4 yıl sağlıklı diyor. Çocuklarımın babası yanında dedesi dursun istemem genç dursun isterim beraber yaşlacağım birini isterim biriyle evlenmeden önce geleceği düşünmelisiniz
30 yaşındaki genç kadınları mezera koyacaklar nerdeyse kadının zarına yaşına dış görünüşüne bakanlar evlenmesin zaten. Gençeçik küçük kızları büyük erkekle evlendiriyorlar sonra kızlar bin pişman oluyor hayatı kayıyor çevremde çok gördüm böyle olmaktan iyidir bekar kalmak. Avrupa da kadınların çoğu o yaşlarda evleniyor. 30 yaşındaki kadın 25-34 yaşındaki erkekle göredir 40-50 yaşındaki değil.
Yoo niye imkansız olsun ki benim arkadaşım 34 yaşında evlendi
İmkansız değil. Ama seçen değil seçilen olmayı kabul etmeli
Yoo ne alaka güzel eğitimliyse seçer gayet
Bulursa seçer tabi.
Alakasız. Bence çok kolay evlenir. Ben 33 yaşındayım erkek olarak o zaman bende imkansızım
Sal-Ak bir toplumda yaşıyoruz bu tür düşüncelerin olması şaşırtmıyor beni
Yo ben 10 sene sonra otuzumda evlenirim diye düşünüyorum.
2 tane 40 yaş üstü evlenen var yakınımda yakın zamanda
İmkansız değil. Kuzenim 35 yaşında ve nasibini yeni buldu. Herkesin nasibi bir yerlerde bekliyor.
Kız mı erkek mi evlendiği kaç yaşında?
@Gvtpçler kuzenim kız ve evlendiği kişi ise kendinden 1 yaş küçük.
Vayyy beee bende üzülüyorum 23 yaşındayım evlenemedim diye 😒
@Gvtpçler 23 yaş çok geç değil. Bende 30 yaşındayım bana evlen yaşın geçiyor diyorlar bende onlara kızların da yaşı geçiyor diyorum. Evlilik bu aceleye gelmez.
Evett orası tabiki de öyle mantıkla duygular dengede olduğu zaman bu kişi o diyip evlenilmeli
Tamam işte mantık ve duygular aynı dengede birisi er ya da geç çıkıyor insanın karşısına.
İçimden geçen yaş 25 ama hadi hayırlısı bakam😂
Hayırlısı ne olacağı belli olmaz. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın bizleri. 👍
Ayyy inşallah 😍
Evliliğin yaş ile ilgisi yok 18 üzeri her yaş gurubu evlenmesi normal imkansız diye bir şey yoktur.
26 da evlendim
şimdiki aklım olsa 30 dan önce evlenmezdim.
Yok öyle bir yargı artık ya şimdi herkes 30unda evleniyor keşke bende 30da evlenseydim
6 yıl geçmiş ama
@akreep_erkegi evliyim zaten 😄
Ciddi mi 😒😒😒
@akreep_erkegi çok ciddiyim hemde
Ali Koç'un karısı bile 33 yasinda evlenmiş. Eğer fakir eğitimsiz cirkin bir kadin değilseniz yas o kadar önemli olmuyor.
Toplumda çok anormal ve saçma önyargı var bu da onlardan biri 30 yaş üstü kadınlarda evlenebilir ve çokta evlilik var imkansız değil
Toplum anca sacmaliyor iste bosverr nie imkansiz olsun ki? Seven olur illa ki
hangi toplum o? kekolar mı?
Tabikide hayir ama 45 ten sonra biraz abes olur gibi
öyle bi önyargı yok hatta saçma isteklerin yoksa bir hafta içinde evlenirsin bu devirde
Yoo hayır alakası yok. Erken evlenmek iyi değil zaten şu çağda
60 ta bile evlenenler varken bu kadar dusunme derim nasip
Hayır değil neden olsun ki niye bu kadar takılıyorsun yaşa
Hayır değil ama çok azalır ihtimal
Neden azalıyor
Çünkü erkeklerin yaşı büyüse de gençlere ilgileri olabiliyor genç kadınlar da 30 üstü erkeklere sıcak bakıyor ama kadının böyle bir alternatifi çok büyük ihtimalle olmuyor
Peki kadın nasılsa bu erkekler o kadına da büyük ilgi duyar otuz yaş üstü
Genç gözükmesi iyi olabilir eğer minyonsa daha da çekici olabilir
Hah böyleyse ve güzelse fiziği vs küçükler de gelir mi
Gelebilir evet
İmkansız değil ama ihtimaller epey düşüyor
E neden güzel alımlı iş güç şahiniyse
Çünkü bizim toplum inatla gelişmiyor 🙂
:)
Ne alaka. O zaman ben artık hiç evlenmiycek miyim.
Tam tersi baya imkanlı. 😃
öyle çünkü hem evlenip napcan sanki
Güzel ve kariyerliyse zor değil.
imkansiz degil ama... gereksiz
Hayır imkansız değil gayet olabilir bir şey.
İmkansiz diye bir şey yok bence
30dan önce evlenilmemeli bence
Ne alaka 40 yaş üstü bir sürü insan evleniyor
Sacmaliyor toplum onlara bakma
oyle bir kadin ariyorum bende ne tuhafsa
Niye imkansız olsun? Yığınla örneği var.
Eskidendi eskidendi çoook eskiden
Neden imkansız olsun ki
Oooo 30 üstü evlenen o kadar çok kişi var ki
degil niye o bakis acisi
artık o yaşlarda evleniyorlar ki
En tatlı zamanı , kim evlenemez dediyse halt etmiş
30 yaşına kadar ne yapmış acabaaaaaa?
çünkü hala oldukça geri kafalıyız
İler kafalılık diye diye yakında evlilik diye bir şey kalmayacak. Kimse kimsenin hayatına müdahale edemez o ayrı bir olay fakat 30dan snra insan daha farklı bakiyor evliliğe daha seçici oluyor 25yas ideal bence. Geri kafalılık derken toplumun büyük çoğunluğu nun düşüncesine saygısızlık yapiyorsunuz. Sizin gibi düşünmek zorunda değil ler.
@zzzaaafffeeerrr toplumun büyük çoğunluğunu da düşüncesini de s*keyim.
yoo değil ama yaşıtın birini zor bulursun
Zaten moda 30lu civarı.
Sizde tam uğurlu yastasnz 😁
Değil ama evlenmesen daha iyi
Millet konuşuyor anca
İmkansız diye bir şey yok
Hayır ben şahsen olgun severim
Değil 40 yaşındakiler evleniyor
Olgun kadın guzel olur
Zor ama imkansız değil.
Neden zor
Kendi yaş aralığını kaçırmış oluyorsun, 35 den sonra seçiciliğin daha da artıyor çok şeyi sorgulamaya başlıyorsun, evleneceğin adamların yaş aralığın bulunanlar ya evli ya da boşanmış oluyor. Bekar olanı da sen beğenmiyorsun. Benden küçükle evlenirim de deme , sana çok çocuk gelir ve bizim toplumda da kabul görülen durum değil 😊
Kastım 30 31 en fazla nu kadın minyon ve güzel eğitimli bir kadın aynı zamanda buna göre düşünsen :)
Vay, süper tam benim aradığım 😂
Şaka şaka, 30 yaş kadın için çok geç değil. Eğitim almış, işinde biraz ilerlemiş birisi için uygun evlilik yaşı bence 😊
Dediniz ya o yaşlarda erkek istemez vs ondan merak ettim 😊minyon bu kız tanıdığım ayrıca avukat
Bende 35 yaş ve üstü için öyle demek istedim. 35 üstü olan kadının evleneceği erkek yaşı 40 civarı. Bu erkeklerde genelde evli ve ya boşanmış olur. Genç erkeler toplum nedeniyle yaşça büyük kadınla evlenmek istemez
Peki bu söylediğim kadın :)
Çok geç değil 30 yaş. Eğitim almış , azcık da işini yoluna koymuş kadın için normal evlilik yaşı 😊
Sen misin bu kadın yoksa 😊
Ablam :) böyle bir kadına küçük erkekler gelir mi peki
Abla mı 😊 neden küçük erkek istiyorsunuz ki? Abla ile aynı yaşlarda ve ya 35 civarı bekar vardır
Küçükten kastı bir iki öyle birine aşık olmuş 😃
Hee, iyi işte oluyorsa devam etsinler ne güzel 😀
Milf gençler var 🙃🙃