Sürekli ya ihanete uğruyorum, ya şiddete maruz kalıyorum. Bu benim hatam mı?

Diğer insanlardaki şansın çeyreği bende olsaydı keşke.. ama yok işte. Nerede hata yapıyorum sizce?
Sürekli ya ihanete uğruyorum, ya şiddete maruz kalıyorum. Bu benim hatam mı?
Cevapla