• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Işid'i destekleyenler var mı? Destekleyenler hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Hz. Peygamberin 1400 yıl önceden sözleri

https://i.hizliresim.com/1nYGzY.jpg
Işid'i destekleyenler var mı? Destekleyenler hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Cevapla
İş Soruları En İyi Sözler
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Koleksiyoncuyuz
    Koleksiyoncuyuz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 57%
    +1 yıl

    mantıklı düşünen herkesin şu an ışıda göz yumması gerekir ama güçlenmemesini saglamak oldugunu bilir iyi düşünün abd destegi ve silahlanmasını sagladıgı almanyanın destek verdigi pkk ışıd bitince kimle savaşacak mantıklı olun az ışıd katilmiş de şöyleymişde böyleymiş size ne o kadar mı körsünüz pkk yı öldürmeye başladıklarında abd neden müdahale etti o kadar kişi ölürken göz yummanın amacı neydi mu hassasiyet neden gazzede olmadıda burada oldu pkk ile ışıd bırakın birbirlerini bitirsin savaştan saglam çıkan neyse türkiye onu yok etcek güçte olur ve şu an gerekesiz yere hem pkk hem ışıd ile savaşmaz ( akpli degilim olmadıgım için her yaptıklarınada muhalefet yapcak degilim adamlar bu kadar sene orda olmalarının tek sebebi zaten onlara muhalefet etmek yerine biz bunu yaptık yapcaz demedikleri için bakında hangi muhalefet parti hangi belediyede işe yarar bişey yapmış chp hep konser eglence mhp hem yandaşlarına iyilik her yaptıgına muhalefet etmek insana oy kazandırıyor bizim geri kafalı muhalefetimiz de hala buna devam ediyor siz devam edin % 50den % 70 e % 100 e kadar yolu var bu işin)

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • livaneli
    livaneli Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 49%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    "Aldatıcılar sizi Allah ile aldatmasınlar." (FÂTIR-5)

    Girdap filmini izleyin arkadaşlar, her şeyi daha iyi anlarsınız.

    https://www.imdb.com/title/tt1245656/

    www.indirmedennfilmizle.net/.../...-film-afisi.jpg

    2
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vizyonda mı şimdi?

      Yorumla
    • livaneli
      livaneli
      +1 yıl

      vizyonda olur mu?
      2008 yapımı bir film, youtube'da var oradan izleyebilirsiniz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bakayım inşallah.

      Yorumla
    • Aldinmi
      Aldinmi
      +1 yıl

      Gercekten iyimi bu film izlemeye degermi?

      Yorumla
    • livaneli
      livaneli
      +1 yıl

      @Aldinmi izleyin, çok az kişi bilir bu filmi,
      ama gerçekten iyidir.

      Yorumla
  • ikiz-dingiller2
    ikiz-dingiller2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    AKPliyim ve desteklemiyorum erdogana laf söyleyenleride anlamiyorum o degilde evde tuzu bulamasalar erdogan aldi dicekler alttaki arkadasta ayni durumda sanirim

    6
    39 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben akepeli değilim.
      Akepe'nin de bu oyunun bir parçası olduğuna ve hadislerde belirtilen Deccal'in uzun adam olduğuna inanıyorum.
      Aşağıdaki arkadaşta şu yönü ile doğru söylüyor Işid'i destekleyen Akepe'dir. Tayyip'tir. Davutoğlu'dur.
      O nedenle haklı.
      Şöyle haksız senin gibi desteklemeyen Akepe'liler de var.

      Yorumla
    • good-person
      good-person
      +1 yıl

      Senin gibiler zaten evde corabi kaybolsa erdogandan bilecek hey Allahm :)

      Yorumla
    • ikiz-dingiller2
      ikiz-dingiller2
      +1 yıl

      Deccal erdoganmiiii hahahahahahhaha hahahahahah hahahahhahaha hahhahahaha hahahahhaah saygi duyuyorum dusuncene :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet aynen öyle.
      Yakında görürsünüz inşallah.

      Yorumla
    • ikiz-dingiller2
      ikiz-dingiller2
      +1 yıl

      Dunyanin sonu geldi ozaman

      Yorumla
    • sydey
      sydey
      +1 yıl

      İkizdingiller adından belli nereli olduğun!!!

      Yorumla
    • graphics
      graphics
      +1 yıl

      He ya ben az önce otobüste terledim. O da Erdoğan yüzünden. O adama şükür edin. Daha önceki dönemleri de biliyoruz biz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet aynen.
      Zaten bütün İslam alimleri ahir zamanda olduğumuzu söylemekteler.
      Mehdi de şu an hayatta.
      Hatta çok yakında, inşallah kısa zamanda zuhur edecektir Allah'ın emri ile.
      Tüm bu alametler, yaşanan olaylar, Işid hepsi birbiri ile paraleldir.
      Ve tüm bunlar göz önünde bulundurularak Deccal'in Tayyip olduğu hakkında şahsım adına eminim.
      Çünkü Deccal ile ilgili anlatılan hadislerin hemen hemen bütün kısmı Tayyip ile birebir benzerlik göstermekte direk Tayyip'i anlatmaktadırlar.
      Zaten 12 yıllık iktidarlık sürecinde yaşanan Orta Doğu'daki olaylar, milyonlarca müslümanların öldürülmesi, dinin kötü emeller için kullanılması saymak ile bitmeyecek fitneler bunların delilidir.
      Allah izni ile yakın zamanda görürsünüz bu haberleri.

      Yorumla
    • ikiz-dingiller2
      ikiz-dingiller2
      +1 yıl

      Sydey laf kalabaligi yapma get out
      Graphics aynen ya bunlarin onune koycaktin kilicdarogluna baticakti turkiye gorunceklerdi.

      Yorumla
    • ikiz-dingiller2
      ikiz-dingiller2
      +1 yıl

      Kardesim bunlari erdogan mi yapiyo hayir yardim etmek istiyo mu evet bu adam turkiyeyi adam ettimi evet ataturkten sonra erdogan lider adam daha ne olsun lutfen sacmalamayi kesin mersi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      www.google.com.tr/

      Deccal ile ilgili hadislerde onun cenneti ve cehennemi olduğu, cennetinin cehennem, cehenneminin ise cennet olduğundan bahseder.
      Size her şey cennet gibi görünüyor :D
      Ülke iç savaşın eşiğine geldi.
      Satılmadık yer kalmadı.
      Zenginliklerine zenginlik kattılar.
      Neyse bu uzar.
      Yakında öğreniriz inşallah tüm gerçekleri.

      Yorumla
    • ikiz-dingiller2
      ikiz-dingiller2
      +1 yıl

      Hepsi blog sen yaniliyor olmayasin bu ihtimali sen dusunmuyomusun ya ben yanlis dusunuyosam yanlis gosteriliyosa bana diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deccal ile ilgili çok yazı yazdım, aynı yazıyı yazmaktan yoruldum, inşallah bir gün uzun ve detaylı bir yazı yazacağım bununla ilgili.
      Elbet insanız yanılabiliriz fakat bu kadar benzerlikten sonra başka Deccal kim olacak?
      :D
      Yakında göreceğiz.

      Yorumla
    • ikiz-dingiller2
      ikiz-dingiller2
      +1 yıl

      Belkide sensin :) saka yapiyorum herkesin kendi dusuncesi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bazen " Ben miyim " diye düşündüğüm oluyor zaten.
      Ama hadislerde Deccal hakkında benzerliğim pek yok bir kaç tanesi hariç.
      Özellikle Deccal'in yalancı, fitneci olması, boyunun uzun olması, insanları kandırması benimle alakası yok.
      Tayyip bire bir uyuyor buna.

      Yorumla
    • Hazalmest
      Hazalmest
      +1 yıl

      hahahahaha tayyibe deccal diyen oldu sanki haha , fetoş militanı kafası işte bu akepelilerle fetoşçuların neyin kafasını yaşadığını çözemedim

      Yorumla
    • orhan81
      orhan81
      +1 yıl

      ya bu takmış deccale:D merak etme çıkmadı daha deccal

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Yahu boş verin bu salagi be ordan burdan kopyala yapıştır yapıyor onu rezil ettim cevabı olmayınca beni dinlemeyip kendi kendine yazı kopyalayıp paylaşıyor:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen salak kelimesini sana iadde ediyorum kendi karekteriin ortaya koyuyorsun.
      İnşallah tövbesi kabul olmayanlardan olursun.
      Beddua ediyorum.
      Detaylı olarak yazdım sana.
      Önce iki üç hadis biliyorsun diyorsun.
      Sana tek tek yazıyorum.
      Bir de kalkmış kopyala yapıştır yaptıığımı iddaa ediyorsun.

      Yorumla
    • Can_Guloglu
      Can_Guloglu
      +1 yıl

      İstanbul Esenyurtu görmedin heralde ışıd resmen orada toplanıyor

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Ee salaksin kardeşim sen rezil olduğunu anladigin an konuyu saptirip kopyala yapıştır yaptın beni dinlemedin ki herkese aynı şeyi yazmışsın sende benimle bire bir tartışacak ilim yok ki oyüzden konuyu saptirdin kendi yorumların ile gelmedin baskın görünmek için kopyala yapıştır yaptın bu cahil olduğunu kanıtlıyor:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen ulan süzme kopyala yapıştır yapsam ne diye bu kadar yazayım sana uzun uzun.
      Ne diye vakit kaybedeyim karekterin olsa idi bu gerçeği örtbas etmek için iftira atmazsın.
      Konunun akışı bozulmasın diye uzun uzun anlaşılır bir dille yazdım. Sen neyin kafasındasın.
      Nereden kopyala yapıştır yapacağım bunca şeyi böyle yazan var mı başka?
      Hasta.
      İlahi emir verilince kimin ne olduğunu görürsünüz.

      Yorumla
    • exotic
      exotic
      +1 yıl

      Deccal mi orasını bilmem ama Tayyibin ışid ile bağlantısı olduğu apaçık ortada, kimbilir belkide kuruluşunun ardındaki şahıstır.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Haha yahu iki cümle yazdım benim sözlerime cevap vermeyip hemen konuyu çevirdin üst üste bilmem tayyip bilmem Deccal bilmem gezi olayları Deccali durduracaktir buda tayyibe işarettir ulan bilmiyorsan bari sus adam sansinslar senin saçının teli kadar okudum ben Risale i Nur okudum senin feristahin gelse o kopyalarla benle başa çıkamaz git biraz kitap oku boş konuşma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen ben kendimi senin kadar büyük görmüyorum.
      O kadar kitap okumuşsun ama kendini büyük görecek kibri yenememişsin.
      Şeytan bile cennetten kibiri yüzünden kovulmuş.
      Bu kadar kitap okumuşsun biz mi ders verelim sana?
      O kadar kitap okumuşsun üstelik Kürt Saitin talebesi olmuşsun, yalamış yutmuşsun Maide Suresinde geçen ayetin Türkler olduğunu söyleyen İslam alimlerinden birinin Kürt Sait olduğunu bile öğrenememişsin.
      Hadi sen git biraz daha oku kendini geliştir.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Haha bunu bunu Bediüzzaman mi söylüyor vallahi ben okadar okudum ama hiç bir yerde göremedim nerde diyor bunu soylesene :))

      Yorumla
    • Ramazankzlyl
      Ramazankzlyl
      +1 yıl

      Soran harbiden sen ordan burdan duymasın kulağına hep bir yerden kelimeler birleşmiş önce bir Kuran'ı oku Mehdi aleyhiselam çıkmadan deccal çıkmıcak Mehdi a. s ne zaman çıkacağı her 100 yıl başında biraz aç oku beynini burdan doldur aklını çok karıştırmışlar maalesef :)

      Yorumla
    • bersuu
      bersuu
      +1 yıl

      Çok aciktim kesin tayyipin yüzünden. Yuh o adam olmasa sizler burada olamzsdiniz şükür edin şükür

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen
      Kendini çok bilgili gören , kibirlenen bir ukalasın.
      Tekrar ediyorum şeytanı cennetten eden kibiriydi.
      Yazıyorum kafan basmıyor, anlamıyorsun.
      Delillendiriyorum görmüyorsun.
      Her fırsatta hakaret ediyor, olayları çarptırıyorsun.
      Çok fazla eziksin.
      Biliyorum genetik bir şey bu eziklik size özgü ama uyarıyorum.

      “Allahü Zülcelal Hazretleri, Kuran-ı Kerim’de “ÖYLE BİR KAVİM GÖNDERECEĞİM Kİ ONLAR ALLAH’I, ALLAH DA ONLARI SEVER” buyurmuştur (Maide Suresi, 54). Ben de bu beyan-ı İlahi karşısında düşündüm. BU KAVMİN BİN YILDANBERİ ALEM-I İSLAM’IN BAYRAKTARLIĞINI YAPAN TÜRK MİLLETİ OLDUĞUNU ANLADIM.”
      (Necmeddin Şahiner, Bilinmeyen Taraflarıyla Bediüzzaman Said Nursi, s. 233-234.)

      Tekrar paylaştırma bunu bana.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Kesinlikle Risale i Nur da böyle bir yazı yoktur böyle birşey dememistir bu sizin kendi uydurmalarinizdir ben 10 yıldır Risale okuyorum böyle bişe görmedim ayıptır bir alimin üstüne iftira etmeyin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Ramazankzlyl aklımın karşıtığı yok.
      Gayet yerinde.
      Delilleri ile sunuyorum.
      Ve herkes ile tartışmaya açığım ve tartışıyorum da.
      Konuyla ilgili bir çok yazımı seyfuzulyezen yapmış olduğu yoruma uzun uzun yazdım. Oradan okuyabilirsin.
      Mehdi şu an hayatta o çıktı zaten.
      O çıktıktan sonra yeni dünya düzeni operasyonları başladı.
      Onun çıkış alameti 86 yılında Doğu'dan batıya geçen Halley Kuyruklu Yıldızıydı.
      Hadis var bununla ilgili.
      İmam Rabbani hazretleride en büyük alamet olarak görmüş bildiğin kadarı ile.
      O nedenle o o zamandan beri hayatta.
      Deccal işte sonradan çıkmış oldu.
      Ve Mehdi'nin zuhur etmesi çok yakın.
      Çok fazla işaret var.
      Işid bunlardan biri.
      Ebced hesabına göre de 2014-2015 bazılarında 2016 ile 2019 arası yorum yapıyorlar.
      Nazım Kıbrısi hazretleri de zuhur etmesi yakın dedi.
      Alimler var biliyorlar, hayatta , mana aleminde tanıyanlar var.
      Ayrıca Kuran'ı okuyoruz biz.
      Sen kendini sorgula bu konularda.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen
      ulen ne mızmız bir adamsın sen.
      Delil dedin ortaya delil koyduk.
      İslam alimleri böyle düşünüyor dedik.
      Sana okudğun , sözde yalayıp yuttuğun bir delil koyuyorum sen hala benim uydurmam oldunu söylüyorsun.
      Ne biçim mızmız, ezik bir insansın sen öyle.
      Hala iftara ediyorsun bir de ben uydurmuşum diye.
      Al işte sana kitap, sayfa no her şeyiyle delil sunduk.
      Allah Allah ya ne biçim arızaya denk geldik.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @bersuu yapma ya nasıl burada olamazdık Tayyip olmasa anlat bakayım?

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Haha kertenkelebek bende sana Risale i Nur da öyle bişe yazmıyor diyorum Necmettin Şahiner denilen düdük kimse o uydurmuş senin gibi bir faşist tir oda büyük ihtimalle Bediüzzaman böyle birşey dememistir:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen evet 180 derece dönüş sendromları bunlar :D
      O ayetin Türkler olup olmadığını ilerleyen süreçte yaşayarak göreceğiz Allah'ın izniyle.
      Sen o zaman bu topraklarda olur musun ona da bakacağız artık.
      :D

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      :) ) ) yaw biri şu Veledi sustursun :)) ona deyinki gitsin Risale i Nur okusun eğer varsa böyle bir yazı söz ben bu ülkeden cikacam :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen len oğlum kanıt, delil istedin verdik.
      İftira dedin kanıt sunduk.
      Hala mızmızlıyorsun.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Len oğlum bende sana öyle birşey Risale de yoktur diyorum anladın mi oğlum? Git Risale i Nur u oku sonra çık karşıma anladın mi oğlum?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen ulen amoş İslam alimlerinin öyle bir sözü yoktur dedin halen dansöz giib lafı çeviriyor kıvırıyorsun hadi s. iktir git şimdi sayfadan.
      Kovdum seni.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Işid'i destekleyenler için diyecek çok bişey yok aslında.
    31.media.tumblr.com/.../...1gKNlJ1tai8exo1_500.gif

    3
    1 Yorumla
    • Can_Guloglu
      Can_Guloglu
      +1 yıl

      Nejat Reyiz

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

8

Cevap

22

Cevap

  • KARNIVOR
    KARNIVOR Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 50%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 439 cevap paylaştı.

    Allahin izniyle Kâbeyide yikacaz diyen bir topluluk, Kur-an'i degistirecegiz deyip Kâfirun suresinin son 2 ayetini ilk olarak degisecegini beyan eden topluluk nasi olurda musluman olur. Bunlari destekleyen zihniyet nasil bir zihniyettir.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Türkiye üzerine oynanan bir oyun bu. amerika bize tek basina saldirmaya cesaret edemiyor onlari bahane edip haçlı ordusunu kuracaklar amac sadece güçlü bir Türkiye olmasin. cunku Türkiye güçlü olursa Afrika'yi vede Müslümanları somuremeyecek. bir cok seyler var dönen ama herkes kendine gore yorum yapıyor bilmeden. muhalefet olmasini anlarim bir partinin lakin bu parti gitsin diyerek vatanini satan bir muhalefet var malesef bunu herkes cok iyi biliyor bindigimiz bu gemi batarsa hepimiz batariz kendinizi toparlayin ve akli selim bir sekilde dusunun eger onlarin istedigi gibi olursa ne siz kalirsiniz nede biz. simdi birlik zamanı gozlrimizi iyi acip vicdan muhabesi yapmak gerek kardeşler

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana katılmıyorum.
      On iki yıldır iktidar olan bir parti şimdiye kadar neden güçlenmedi?
      Neden bu korku?
      Kürt açılımı zırvası ile zaten ülke bölünmenin eşiğinde.
      Biz anti akepeciler olarak çok yazdık, muhalefet olduk, gidilen yol yol değildir diyerek uyardık.
      Bizler hain olduk.
      Osman Paşa'nın dediği gibi herkes yaşayarak öğrenecek.
      Bizim korkumuz yok.
      Kurtuluş savaşı nasıl olduysa bir ikinci kurtuluş savaşı daha veririz.
      Allah'ın izniye vereceğiz de.
      Çünkü bizler yaşanan olayların farkındayız.
      Kimin hain, kimin vatansever olduğunu yazılanlar, yapılanlar, yaşananlardan görüyoruz, takip ediyoruz.
      Herkes ektiğini biçecek.
      Hadislerde bahsedildiği gibi Fırat Dicle'de çıkacak savaşta binlece insan ölecek.
      O günlere az kaldı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      12 yildir gelişmeyi nasil gormezsin? kimseden korkumuz yok hamdolsun ama sunu bilki kufur tek millettir onlar hep birlik icinde esas bizim yapmamiz geeekeni yapiyorlar. biz birbirimize muhalefet olacagiz diye ulke elden gidiyor haberiniz yok. bence cok arastirmaci degilsiniz cunku her yapilanin muhakkak bir açıklaması var bunu gorup ayirt edebilirsen eger dogruya varirsin. tek tarafli bakarsan sadece baktigin yonunu gorursun. eminim ki bu konu hakkında etrafında bir cok kisi tartisiyordur. Ak Partinin yaptiklarinin tutarli bir aciklamasi varken muhalefetlerin hicbir aciklamasi yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ülke elden gidiyor diyen sensin!
      Madem bu kadar gelişme var ülkede ülke neden elden gidiyor sen onu sorgula !
      Tutarlı bir açıklama diyorsun ama yazdıkların ile kendin çelişiyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yani muhalefetin düşüncesi ulke elden gitmis gitmemis umrunda degil o manada soyledim hala diyorki Türkiye iside destek veriyormus boyle bir sey olabilirmi bu mantiklimi sizce? bu kadar saf olacaginizi sanmıyorum ve ben hicbir soyledigim ile celismedim sen beni anlamiyorsun normaldir dogruyu anlamak yerine yanlista israr eden kisilersiniz ama bu dusunceyle bir yere varamazsiniz yazik olur. zaman herseyin ilaci er ya da gec dogrular öğrenilecek inşallah gec kalmis olmazsiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu söylediğin öneriler senin için geçerli.
      Geç kalmış olmazsın.
      Çünkü Deccal'e bağlı olanların üçte birlik kısmının tövbesi kabul olmayacağını söyler hadisler.
      Biz Deccal'in tarafında değiliz.
      Deccal'i tanıyacak olanlar onun işlerini benimsemeyenler olacaktır der hadisler.
      Biz Tayyip'in hiç bir işini benimsemiyoruz.
      O nedenle Deccal'i tanıyoruz.
      Işid bile hadislerde yazılmış, uyarılmış.
      Işid'e destek yok diyorsun.
      İki bin tır gitti, aramalar yapılacak iken komutanlara davalar açıldı.
      Musul konsolosluğu rehin alınırken teslim olun denildi, onlar bizden diye açıklamalarda bulunuldu.
      Işıdin Türkiye'de eğitildiği söyleniyor, yazılıyor.
      Reyhanlı patlamaları oldu.
      Başbakan açıklama yaptı onlar sunni değil diyerek.
      Bir sürü delil var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      zaman gazetesi cok okumussun belliki ayrica deccal hakkindaki hadisleri iyi okumani tavsiye ederim. Eğer soyledigin gibi deccal degilse bu iftiranin altindan kalkabilecekmisin bunun vebalini nasil odeyeceksin sen inancli birisin anlasilan vicdanin bunu nasil kabul ediyor?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      soylentiler kimseyi bir yere goturmez. kimler hakkinda neler soylendi bu ülkede. burada herseyi anlatacak degilim ama sunu bilki Sayın Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan vatanını seven gercek bir vatanseverdir. zamanla goreceksiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaman gazetesi ile işim olmaz.
      Fetoş ile Tayyoş'un mücadelesi bile ilahi adeletin tesiridir benim anladığıma göre.
      Çünkü her ikisi de ülkeyi ele geçirmeye çalışan iki güç.
      Biri sahtekarlık, kurnazlık, Yahudi desteği ile iktidara gelmiş, diğeri de sinsi sinsi sızarak devleti ele geçirmeye çalışan hain sürüsü.
      Ben Türk'üm ve Türk'lüğüm ile Akepe düşmanıyım.
      İnançlıyım.
      Hadislerde Deccal ile yazılan bir çok şey Tayyip ile birebir uyum gösteriyor.
      Tayyip'in ne mal olduğunu bilmiyor muyuz?
      Ahir zamanda olduğumuzu bütün İslam alimleri söylüyor.
      Mehdi hayatta diyorlar.
      Mehdi hayattaysa Deccal kim?
      Tayyip'ten başka insanları din iman duyguları ile kandıran var mı?
      Onca yaşanan yalanlar, hainlikler, dalavereler her şey ortada, hadisler uyum gösteriyor Tayyip değilse kim Deccal?
      Her şey ortada.
      Işid bile çıkmış, destekleri belli Deccal'den başka kim destekler Işid gibi bir örgütü?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      12 yıldır görüyoruz zaten :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      senle çok isimiz var simdide girdin mehdi konusuna sen hayaller ulkesinde yasamaya devam et. kim diyo mehdi çıktı birakin bunlari din diye anlatiyosunuz birde insanlara deccal tabiri Atatürk icinde kullanılmıştı ne oldu madem oyle idi hani o zaman cikmisti mehdi birakin bu safsatalari

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :))
      Sen nasıl dindarsın çok ilginç :D

      Yorumla
  • seyfuzulyezen
    seyfuzulyezen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Hay maşallah iki hadis okuyup işte Deccal budur bilmem Mehdi şudur diyor bu yahu sacmalamayin bir son asrın muceddidi Bediüzzaman bile bu kadar detay verememisken sen nasıl Deccal i Mehdi yi belirliyorsun:) boyu iki minare kadar olacaktır demesinin nedeni boyu uzun anlamında değil yapacağı kötülüklerin büyük olduğu anlamında söylemiştir:) kafanıza göre sallamayin yaw.

    0
    47 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niye bak sende yorumluyorsun boyu minare boyudur hadisini yapacağı kötülükler anlamını çıkartıyorsun !!
      Nereden biliyorsun iki hadis okunduğumuzu?

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Bu Risale i Nur da geçer kardes öyle iki hadis le şu Deccal şu Mehdi diyemezsin dünyada bir zeki sensin zaten başka kimsenin ilimi yok sanki :) Evet siyah sancakli ordu çıkacak arap yarım adasini kan golüne çevirecek durdurulamiyacak çok çabuk toprak elde edecek diye hadisler var ama bunu kalkıp işte bak ben araştırdım Mehdi bu Deccal şu diyemezsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deccal'in kim olduğunu biliyoruz, söylüyoruz bu benim düşüncem buna sen karışamazsın.
      Deccal Tayyip'tir.
      Hadislerde anlatılan her şey ortada.
      Birebir uyuyor birbirlerine.
      Yalnız Mehdi hakkında bir kimse belirtmedim ben :)
      İnşallah çok yakında ve Allah'ın izni ve emri ile zuhur edecektir.
      Bir çok İslam alimi bunu söylüyor, bekliyor hatta mana aleminde bilenler tanıyanlar bile var.
      Fakat emir Allah'ın emri o emir vermeden zuhur edemiyor.
      O nedenle ben kimsenin Mehdi olduğunu söylmedim ama Deccal'in kim olduğu çok belli.
      İki hadis diye zan yapıp, bilgiçlik taslıyorsun da Deccal ile ilgili hadislerin neredeyse tamamı Tayyip ile örtüşüyor.
      Hem hadisler, hem şu an yaşananlar ve ahir zamanda olmamız Deccal'in Tayyip olduğunu pekiştiriyor.
      Mehdi çıktığında gerçeği Allah'ın izni ile öğreneceğizdir.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Yaw vicdansiz bir kere Deccal evli değildir bir kere Deccal Mekke ve Medine'ye giremeyecektir hangi hadisi Tayyibi işaret ediyor soylesene işine gelini değim Manada yorumluyor işine geleni düz mantıkla :) iki minare boyundadır diyor işte bak tayyibe uzun adam diyorlar büyüzden ona isarettir diyorsun yahu eğer senin dediğin gibi yorumlarsak boyu fiziki olarak iki minare boyunda olmasi gerekir :) burada bilgiclik taslayan sensin ben değil git biraz kitap oku sen boş ver Mehdi yi bilmem Deccali 5 asırdır Mehdi yi bekliyorlar:) sen kafanı takma dinini yaşamaya bak :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hadislerde Deccal'in bir gözünün kör olduğunu söyler.
      Minare boyunda olduğunu söyler.
      Ölüleri diriltir der.
      Eğer böyle bir şey olsa onu tüm insanlar tanır.
      Oysa Hz. Peygamber Deccal ile ilgili ümmetini uyarırken " Karıştırırsınız diye endişe ediyorum " demiştir.
      Yani insanların Deccal'i karıştıracağından bahsediyor.
      Deccal'in bir gözünün kör olması Arap kültüründe kör olmanın manası maneviyattan yoksun, hakikatı göremeyen, kadın düşkünü gibi anlamları vardır.
      Yani bir mana var burada.
      Yoksa gözü kör bir insanı herkes tanırdı.
      Bir kaç hadis var örtüşmeyen daha önceki yorumlara da yazdım, sende söylemişsin.
      Çocuğunun olmamasını ben üretemeyen, geliştiremeyen olarak yorumluyorum.
      Bunlar benim yorumum, benim düşüncem.
      Mekke ve Mediye girememesi esasen Deccal Tayyip'in değil onu Mesih olarak gören Yahudilerin kurduğu sistemin o topraklara girememesidir.
      Hadisler Deccal Yahudidir der.
      Hatta bir Yahudi Hz. Peygambere gelerek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      " sizin Deccal dediğiniz bizim Mesihimiz olacak " demiştir.
      Ve hadisler de geçen tek göz olayını bunlar kendi sistemlerinin simgesi olarak koydular.
      Dolardaki, oyunlardaki, illüminati, siyonizm gibi oluşumlarda, markalarda, kliplerde, filmlerde dünyayı yöneten Yahudiler tek göz simgesini kullandılar.
      Ve sistem yaptılar.
      Yeni dünya düzeni oluşumları 80-90'lı yıllarda çıktı.
      Savaşlar bilmem neler hep bunların altından çıktı.
      Her şeyde bu Yahudilerin parmağı var.
      1.2. Dünya savaşları, Osmanlı'nın yıkılışı, Atatürk'ün, Fatih Sultan Mehmet'in zehirlenmesi her şey bunların yüzünden.
      3. Dünya savaşını da bunlar çıkartacak.
      Amik ovası Hatay'da olacak.
      Işid'in Hatay planı istekleri hep bu yönde.
      Konuyu dağıtmadan işte tüm bunların planlayıcıları Deccal'in sistemi aldı belediye başkanlığından Tayyip'i ülkenin başına oturtular.
      Adına Akepe dediler.
      Akebe şeytanın oturduğu tepe anlamındadır.
      Logosu bile illüminati simgeleri ile dolu.
      www.google.com.tr/#q=ak+parti+ampul+illuminati
      Bunlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      özellikle şeytana tapanlar simgeler ile hareket ettiklerini okumuştum.
      Bilirsin subnimal mesaj olayını.
      Şimdi Siyonizm'in amacı Yahudilerin kitaplarına göre vaat edilmiş toprakların Yahudilere verilmesi, alınması vs planıdır.
      Fırat Dicle nehri olmak üzere Doğu ve Güneydoğumuzu da kapsayan bir palandır bu.
      Savaş ile alamayacaklarını biliyorlar.
      İçten hareket ediyorlar.
      Sinsi planları ile.
      Hatta bir söz var Yahudiler kendilerine oluşacak bir tehdit için yüz sene önceden hareket ederler diye.
      Osmanlı'nın yıkılışı belki bu sebepledir.
      1800'lü yıllardan beri çıkan Kürt isyanları bunlar ile bağlantılıdır.
      Çünkü 5. Murat mı Osman mı Mason olduğu ve en son aklını yitiridği bilinmekte.
      Yani bunlar yüzlerce yıldır içimizdeler.
      Bu konularla ilgili Erdal Sarızeybek çok güzel araştırmalar yapmakta, yazılar, kitaplar yazmaktadır.
      Barzani, Özal, Tayyip hep aynı tarikattan.
      Ve bunlar Yahudi olduğuna yönelik iddalar var.
      Hatta

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Hadi ya sen demesen ben gerçekten gözü kör, boyu iki minare boyunda, alnında kafir, yazıldığını sanıp kısa yoldan Deccali bulacagimizi sanıyordum:) Risale i Nur 5. Şualarda Deccalin tanımı yapılıyor insanlari putunun önünde saygı duruşunda durduracaktir. Toplumsal ahlaksizlasma çok ani yayilacaktir Mekke medineye gitmeyecektir çok büyük zulüm ler edecektir Kariya kıza düşkün olacak seceneginide ekledik mi ve milyonlar onun peşinde koşacaktir deccalin etkisi uzun zaman sürecektir diyor yani yaptığı kötülükler. Şimdi biz yıllarca kimin putuna saygı duruşunda durduk? Bu toplumu kim ahlaksizlastirdi carsafi baş örtüsünü bir kenara atıp batıya ozendirdi? Kim içki sofralarında Neyzen teyfik ile mali götürdü? Ve hala milyonlar kimin peşinde koşuyor? Sence bu ülkede en uzun süre etkisi yani yaptığı kötülüklerin süresi hala devam ediyor? Bunları bir düşün önce. Ve bu adam gerçekten evli değildi ve çocuklarda yoktu :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Musa'nın Gülü gibi benzer kitaplarda da bunların seceresini sorguluyorlar.
      Mhp'li Halaçoğlu Akepe'deki milletvekillerinden sadece ikisinin Türk diğer geri kalanların gizlenmiş Yahudi olduğunu delillendirdi, Abdullah Gül'e bunu sundu.
      Egemen Bağış gibi bir çok bakan, vekilin Yahudu kuruluşlarınca yurtdışında okudukları biliniyor.
      Bunlar söylenti, yazılı olmak ile birlikte Tayyip'in Yahudiliği iddaları ile pekişen şeylerde var.
      Örneğin ilk defa sözde müslüman bir başbakanın Yahudi Üstün Cesaret Madalya alması, Siyonizm'in kurucusunun karşısında anıta geçmesi, Ali Kırca ile röportajında Yahudilerin kutsal sembol olarak gördükleri 7 kollu şamdanın orada bulunup subnimal mesaj gibi mesaj vermesi, Van minit muhabbetinde olayı kıvırması, Mavi Marmara da gerçek müslümanların şehitliği göze alarak gitmesi sonrası isimlerinin listesinin İsrail askerlerinde bulunması ( akit yazarı söyledi bu iddayı ), ekranlarda Gazze Filisitin nutukları atarken

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oğlunun 6 gemiciği ile İsrail ile ticaret yapması, defalarca ekran karşısında " Ben Büyük Orta Doğu Eş Başkanıyım " demesi gibi bir çok şey delillidir.
      Büyük Orta Doğu Projesi çöktü şimdi ne çıktı ortaya Işid.
      1. Işid'i hadislerde söylüyor bu paylaşımda görüyorsun.
      2. Işid'i destekleyen kim?
      Yorumlarda da detaylı olarak görmüşsündür yazdık.
      2000 tır gidiyor, tır foyası meydana çıkıyor, hemen Kürtçü bakan Efkan Ala " O tırlar Türkmenlere" gidiyor diyor. Çok geçmeden Türkmenlerden açıklama geliyor " bize öyle bir tır gelmedi " diye. Olayı kıvırıyorlar sonra.
      Tüm bu oluşumlar Siyonizm'in planları doğrultusunda gerçekleşiyior ( bu benim zannım, düşüncem ). Çünkü amaç yakın zamanda çıkması beklenen Mehdi'in ordusu olan gerçek siyah bayraklıları kötü algılanmasına sebep olmak ve aynı zamanda kendi çıkarları, emelleri için kullanmak ve belki de bu uğurda cihatçı müslümanların bir bölümünü ortadan kaldırmak gibi bir taşla bir çok kuş vurmak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gibi bir şey.
      Çünkü Yahudiler çok kurnaz , uyanıklar.
      Fırsatları iyi değerlendiriyorlar.
      İlker Başbuğ'un dediği gibi psikilojik harp, ekonomik harp her şeyi kullanıyorlar hedefleri hayalleri için.
      Çünkü biliyorlar ki onların sonları geliyor.
      Yalan, dolan ile var olan tüm teknikleri kullanarak hedeflerine ulaşmak.
      Amaçları başlattıkları Yeni Dünya Düzeni savaşında dünyada tek devlet olmak, tek din olmak ve kendi dinleri.
      Oysa Allah Kuran da ne diyor " Onlara egemenlik versek onlar bir çekirdek dahi vermezler ".
      Çünkü istiyorlar ki tüm dünya onlara köle olsun.
      Onlar üstün ırk.
      Ve diğerleri İsrail'e hizmet edecek köleler.
      Fakat Allah ne vaat etmiştir " Yer yüzüne salih kullarım egemen olacak "
      Bu vaati Mehmet Akif İstiklal Marşında " vaat ettiği gün hakkın belki yarın belki yarından da yakındır " demiştir.
      Çünkü bu vaat Türkleri işaret ediyordu.
      Yüce Yaratan Kuran da buyurmuştur ki

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Yaw bırak bu işleri ibrahim her yerde aynı şeyi yazmışsın Mason diyorsun senin ülkemi kurtardı dediğin adamın yaptığı pislikler hala etkisini sürdürüyor ve ondan ala Mason yoktu :) dedim ya iki üç hadis okuyup Deccal budur felan ayakları boştur Deccali belirlemek sana kalmadı boş ver sen Deccali Mehdi yi dinin sana neyi emrediyor sa onu yap o Allahın bileceği bir iş ortalıkta dolaşan 100 bin hadis var sanki peygamber yememiş icmemis uyumamis hadis söylemiş Deccali sen belirleyemezsin anladın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ey iman edenler! Sizden kim dininden dönerse Allah ta onların yerine öyle bir kavim getirir ki, Allah onları sever; onlar da Allah`ı severler. Onlar müminlere karşı boyunları bükük ve alçak gönüllüdürler. Kafirlere karşı başları dik vakarlı ve güçlüdürler. Allah yolunda (korkmadan) cihat ederler. Kınayıp ayıplayanların ayıplamasından da endişe etmezler. İşte bu Allah`ın lûtfu ve ihsanı çok geniştir ve her şeyi bilen de O`dur." (Maide/54)

      Bu ayeti de İslam alimleri Türk Milleti olarak görmüştür.

      O nedenle Türklüğün silinmesi, TC'nin kaldırılması, Milli Bayramların yasaklanması, Andımızın kaldırılması, sözde Kürt Açılımı, askerlere yapılan sahte cdli operasyonlar, karalamalar, iftiralar, 80 yıllık tüm birikimlerin satılması hep bu sinsi planlar doğrultusunda yapılan şeylerdir.

      Biz bu ülkeyi pazarlamkla mükellefiz, sindire sindire lafları kullanarak hep niyetlerini söylemiş belli etmişlerdir.

      Yüce Atatürk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ''Muhterem milletime tavsiyem odur ki, sinesinde yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanlarındaki ve vicdanındaki cevher-i asliyi çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an vaz gecmesin!'
      demiştir.
      Atatürk gerçeği görmüştü.
      Gençliğe Hitabe bile, yazdıkları, söyledikleri her şey ile ışık olmuştur.
      Hatta Türk Milletine gizlenmiş olarak bıraktığı vasiyette bile gelecek adına Mehdi, Hz. İsa, hilafet hakkında sözler vardır.
      Allah'ın izni ile büyük ihtimal ilahi emir ile onlarda açıklanacak Türk Milleti yine Ata'sına hayran olacaktır.

      Bu konularda da yazarım uzun uzun ama şimdi gelelim hadislere.
      Deccal Yahudidir der.
      Deccal'e Yahudilerden yardım , destek verilip, bağlı olanları olacağı söylenir.
      Bir belediye başkanının abd'de ağırlanıp hazırlanması, dönemin Aydınlık gazetesinin " Tayyip'i başbakanlığa hazırlıyorlar " şeklinde başlık atmaları, Tayyip'in seçim arifesinde " Yahudilerin desteği ile biz kazanacağız " şeklinde açıklamaları ve

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Haha hiç gulecegim yoktu bende o ayet kürtlere indirilmiştir diyorum hadi aksini ispatla:) Ve onu hangi alimler söylüyor soylesene bir? bak şu an işid ile kürtler savaşıyor sizin gibilerde uyuyor:) Andi kaldırılmış ulan kuranin hangi ayetin de ırkın la övün diyorda sen ne mutlu türkum diyene diyorsun? Kuranda yer yüzündeki diller benim insanlara verdiğim dillerdir diyor peki hangi hakla Ķürtçe yasaklandı? Binlerce alım İstiklal mahkemelerinde katledildi kuranlar yakıldı ezan turkcelestirildi din ortadan kaldırıldı yerine batı fikirleri kültürleri getirldi sen ne sacmaliyorsun farkindamisin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      buna benzer bir çok şey daha önce yazdığım gibi Deccal'in Yahudi olduğu hadisi ile paralel gitmektedir.
      Hem hadisler, hem yapılanlar, ülkemizde, Orta Doğu'da ve dünya da yaşananlar, ahir zamanda olmamız, Mehdi'nin hayatta olması, çıkmasının yakın olması , kıyamet alametleri ile ilgili Mehdi, Deccal ve Hz. İsa üçlüsünün hep bir arada bulunması gibi konular birbirlerini desteklemektedir.

      Buraya kadar yazdıklarım bilenen, yaşanan şeyler.
      Sorgular isek bunları hep birlikte o zaman Deccal Tayyip mi değil mi anlarız.
      Buraya kadar Deccal'in Yahudiliği, Siyonizm'in planları şeklinde bildiklerim paylaştım.
      Şimdi Deccal ne demek onu söyleyeyim.
      Deccal yalancı , fitneci, düzenbaz, güvenilmez olan, ak olanı kara, kara olanı ak gösteren, kötü şeyleri yaldızlayarak anlatan anlamındadır.
      Bu tanım Tayyip'in birebir karekterini anlatmaktadır.
      Yalancı oluşu, güvenilmez oluşunu zaten cümle alem biliyor.
      Düzenbazdır, fitnecidir.
      Kurnazdır.
      Oyuncudur.
      Ak olanın kara olması ise

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Hah bu söylediğin şeylerin hepsi seni ulu Önder dediğinde mevcuttur malesef:) bak adam evlenmedin cocugu yok yaptığı pislikler hala günümüze kadar devam ediyor islami kaldırıp yerine batı kültürünü getirdi fitneciydi duzenbazdi ak gibi görünüp aslında karaydi bu senin atandada mevcut hatta ona daha çok uyuyor :) tayyip Rizeli yahudi degilki o nereli ydi Belli mi? Bu topraklardan olmadığı kesin :) yaw bir sus lo iki kelime ezberlemis ordan oraya kopyaliyor :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o vatan sever askerleri düşün hepsi bizim için canını verecek kadar yürekli iken iftiralara uğrayarak, darbeci, ajan diyerek hapislere atıldı karalandılar.
      Ak olan kara oldu.
      Kara olanın ak olması ise
      Yıllarca eli kanlı teröristlerin, namussuzların namuslu, apo gibi hainin sözde namaz kılan, dindar bir adam yaptılar.
      Kara olanlar ak oldu.
      Ve tüm bunlar yaldızlanarak " Yeni Türkiye" , " Büyük Türkiye " sloganları ile kitleleri var olan hipnoz teknikleri ile etkileyerek, algıları yöneterek yutturdular.
      Ve halen yutturuyorlar.
      Yani Deccal'in anlamı bile Tayyip ile birebir örtüşüyor.

      Ayrıca bir hadiste " Ahir zamanda Kuran okuyan, ibadet eden, tatlı sözlerle dünyalık elde edenler olacaktır. Bunlar hissetmedikleri yerden şirke kapılacaklar işte Deccal'in avanesi bunlardır" der.
      Tayyip'in peşinden gidenler, ona oy veren kitle de bunlar.
      Bir hadiste " Deccal'e bağlı olanların üçte birinin tövbesini Allah kabul etmeyecek "der.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Sana bişe diyim mi benim gözümde çok konuşan adam cahildir:) önce dinlemesini bir öğren tek tek konuş üç beş yazı birden kopyala yapıştır yapiyon benim yazdığımı okumuyorsun bile :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani Mehdi çıktığında halen Deccal'e bağlı olanlar çıkacaktır.
      Mehdi'nin 313 kişilik grubunun içinden ayrılıp Deccal'in tarafına geçecekler olacaktır der.
      Bir hadiste " Deccal'e kafası kazınmış, sarıklı 70 bin alim tabi olur " der.
      Bu alimleri Manisa Soma'da hak galeyana gelmesin diye gördük.
      Deccal ile ilgili hadiste " kişi onu mümin bir kul zanneder ona gider sonra o da ondan olmuş " der.
      Sanrım jöleli gazeteci buna en bariz örnektir.
      Deccal'in cennet ve cehenneminden bahseder. Onun cenneti cehennem, cehennemi ise cennettir der hadisler.
      Tayyip'e bağlı olan herkes çoluk , çocuk , yandaş hepsi zenginliklerine zenginlik kattılar.
      Cennet gibi ama esasen cehennem çünkü haksızlık diz boyu.
      Ona karşı olan herkes sürülüyor, yerinden ediliyor, dövülüyor, hapise atılıyor, öldürülüyor.
      Cehennem gibi ama haksızlığa karşı mücedale ediyorlar cennet işte bu.
      Deccal ölüleri diriltir diye bir hadis var.
      Büyük ihtimal bu da seçimlerde ölülere oy kullandırmasıdır.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Haha havlamaya devam et :) tam bir mal bu ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Böyle bir hadis var mı tam bilmiyorum ama Deccal'e karşı iman dolu bir gençlik baş kaldırır gibi bir şey anımsıyorum emin değilim hatta bu baş kaldırmadan sonra Deccal hünerlerini kaybeder diyor.
      Büyük ihtimal bu Gezi olaylarıdır.
      Çünkü ardı arkası kesilmedi Halk Bank olayı patladı.
      Ve halkın gözünden düştü, ne mal olduğu daha da belli oldu.
      Yine bir hadiste Deccal'in Şam ile savaşı vardır, helak olur der.
      Başka bir hadiste Deccal dini ortadan kaldırır der.
      Yaptıkları işler ile dini paramparça etmiştir.
      Yalan, dolan, iftira, fesatlık , fitne.
      Tüm bu yaşananlar, hadisler, anlatılanlar birebir paralellik gösteriyor.

      Şimdi gelelim senin verdiğin cevaplara.
      Deccal Atatürk diyorsun.
      Bu konu da bende düşündüm.
      Atatürk'ün çocuğunun olmaması, gözünün kör olması , dini ortadan kaldırmasa da yaptıkları işler , söylediği sözler ile din karşıtı bir tutum sergilemesi vs.
      1. Atatürk ahir zamanda yaşamıyor artık. Deccal olamaz.
      2. Atatürk yalan söylemedi.
      3.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      3. Atatürk dini kullanmadı
      4. Deccal'in anlamı Atatürk ile alakası yok
      5. Atatürk'ün peşinden giden Kuran okuyan, ibadet ehli, kafası sarıklı cüppeli 70 bin alim yok
      6. Atatürk'ün Yahudilik ile alakası yok. Masonları kapatan Atatürk'tür.

      Bende acama Deccal Atatürk'mü diye düşündüm çünkü bir gözü kör, çocuğu yok ve yaptığı işler dine karşı gibi ama Deccal değil. Çünkü hadiste Deccal için kişi mümin bir şahıs olarak görür onun yanına gider o da ondan olur der.

      Yorumla
    • orhan81
      orhan81
      +1 yıl

      helal olsun seyfuzulyezen:)) adam dedikleriyle çelişiyor resmen kopyala yapıştır yapıyor anca.. sen muhteşem bir örnek vermişsin deccal in kim olduğuna

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Yahu bu adam sallıyor rezil oluncada durmadan kopyala yapıştır yapıyor beni dinlemiyor ki.. Yok Atatürk olamaz çünkü ismi benzemiyor ulan mal ismi Deccal olacak hali yok ya:) dini kullanmadi diyor yahu ulan Deccal dini kullanacak diye bir hadis ayet yok ki :) Atatürk'ün yahudilik ile alakası yok diyor l*n Rize'de doğmuş birinin ne alakası var peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maide suresindeki Ayet için Kürtlere indirilmiş diyorsun aksini ispatla idyorsun.
      Kürtlerin bu güne kadar devleti, vatanları mı olmuş?
      Türk Milleti binlerce yıldır yer yüzünde at koşturuyor.
      Yüzlerce devlet, onlarca imparatorluk kurmuş.
      Puta tapmayan tek millettir Türk Milleti.
      Atilla bile 2000 yıl önce Roma'ya girdiğinde ben Tanrı'nın kırbacıyım demiştir.
      Tek Tanrıya inanan millettir Türk Milleti.
      Belli ki sen Kürtçü bir yapıdasın.
      Bunları hiiiiiç hazmedemezsin.
      Zaten yorumundan da belli.
      Baştan söyleseydin bu kadar uzun uzun yazmaz, vakit harcamazdım.
      Çünkü içler acısı bir haldesiniz.
      Gerçeklerde bile nasıl ortaya hakaret koyuyor, işinize gelmiyor.
      Ama unutma bir hadiste Fırat Dicle'de çıkacak büyük bir savaştan bahseder.
      O savaşta senin gibi Türk'lüğe düşman olan tüm hainler öldürülecek.
      Ve Allah'ın izni ile o gün bizim için bayram olacak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben ne diye rezil olacağım sana delilleri ile sunuyorum.
      Hala karalamak için kopyala yapıştır yaptığımı iddaa ediyorsunuz.
      Allah'ın izni ile ilahi emrin verildiği gün ben göreceğim inşallah sizi.
      Siz ve sizin gibilerin hali nasıl olacak.
      Hadis diyor ya işte " Deccal'e bağlı olanların üçte birinin tövbesi kabul olmayacak " diye.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayrıca Atatürk ile isim değil yazdığımı iyi oku kıçından okuma bir şeyi.
      Atatürk ile Deccal'in manası birbirine benzemiyor.
      Tayyip ile Deccal birebir örtüşüyor.
      Sana uzun uzun yazdım her şeyi.
      Senin kafan almıyorsa ben ne yapayım.
      İçler acısı bir durumdasınız.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Haha Deccal ile Atatürk un benzemiyor manası ama tayyibinki benziyormuş hele soyle nedir bu benzeyen isim manası :) tayyip ne demektir biliyormusun:) Birde Maide 54 ayet tuklere işarettir dedin alimler diyormus bunu hangi alım demiş :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deccal'in manası yalancı, düzenbaz, fitneci, iftiracı ak olanı kara, kara olanı ak gösteren, kötü şeyleri yaldızlayarak anlatan anlamında.
      Bu tanım Atatürk'ün hangi davranışında var?
      Sana diyorum ki Deccal acaba Atatürk mü diye düşündüm.
      Benzerlik var. Çocuğu yok. Bir gözü kör. Benziyor.
      Ama Deccal'in anlamı ile bir alakası yok.
      Atatürk'ün hangi sözünde, davranışında yalan, riya, iftira, iki yüzlülük, sahtekarlık var?
      Tayyip ile birebir örtüşüyor bu.
      Kaldı ki Deccal, Mehdi ve Hz. İsa ahir zamanın üçlüsüdür.
      Atatürk öldü bitti.
      Mehdi Deccal ile mücadele edecek.
      Hayatta olduğunu bir çok alim söylüyor, bekliyor, sahte mehdiler çıkıyor.
      Eğer biz bu ahir zamandaysak, Mehdi hayatta ise Deccal kim Tayyip'ten başka?
      Hadisler birebir Tayyip ile örtüşüyorsa !
      Deccal ile ilgili kaç tane hadis Tayyip ile birebir örtüşüyor.
      Atatürk ile kaç tanesi örtüşüyor?
      Atatürk dindar mıydı?
      Deccal için mümin kul zanneder diyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deccal'in avanesi Kuran okur, ibadet eder diyor.
      Atatürk'ü destekleyen kaç insan kuran okur, ibadet eder?
      Tayyip'i destekleyenler ortada, hepsi sözde dindar.

      Maide suresindei ayetin Türklere işaret olduğunu senin sevdiğin Kürt Sait bile söylemiş.

      “Allahü Zülcelal Hazretleri, Kuran-ı Kerim’de “ÖYLE BİR KAVİM GÖNDERECEĞİM Kİ ONLAR ALLAH’I, ALLAH DA ONLARI SEVER” buyurmuştur (Maide Suresi, 54). Ben de bu beyan-ı İlahi karşısında düşündüm. BU KAVMİN BİN YILDANBERİ ALEM-I İSLAM’IN BAYRAKTARLIĞINI YAPAN TÜRK MİLLETİ OLDUĞUNU ANLADIM.”
      (Necmeddin Şahiner, Bilinmeyen Taraflarıyla Bediüzzaman Said Nursi, s. 233-234.)

      www.google.com.tr/

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Hay Allah bu yazıyı 10 defa kopyaladı :)) yaw bir baş git cahil sen önce benim yazdığım yazıları bir oku sonra eğer cevap verebilecek kapasiten varsa konuş Deccal tayyip mis he Deccali belirlemek sana kaldı herkes cahil bir sen zekisin zaten kendi düşüncelerin ile gel kopyala yapıştır yapma ibrahim :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sor istediğini sor ben senin gibi değilim.
      Maide suresindeki ayetin Türkler hakkında söylenmiş olduğuna tatmin oldun mu?
      Başka sor ne soracaksan?

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Yahu ben o hadisleri dolandira dolandira sana bile dayatirim hala tayyip diyor bu yahu Deccal sadece bu tane degilki bunu bile bilmiyorsun :) Atan degilmiydi İstiklal mahkemelerinde binlerce alimi katleden ezanı turkcelestiren dini kaldıran kurani yok eden zilan dersim katliamlarini yapan? Sen daha ne konusuyon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1. Tayyip'in Deccal olduğu hakkında sana uzun uzun anlattım. Senin kafan basmıyor genel olarak Kürtçülerin kafası basmaz. Laftan anlamayan topluluk olduklarındandır sanırım bu.
      2. Yine kafan basmadığını tekrar ederek bunu sanırım 3. defa paylaşıyorum. Deccal, Mehdi ve Hz. İsa ahir zamanın birlikte olduğu üçlüdür. Aynı dönem, aynı zaman çıkacak olan kişilerdir. Atatürk'ün bunlar ile bağlantısı yok. Ama ne dedim sana " acaba Deccal Atatürk mü " diye düşündüm. Atatürkçü inançlı biri olarak düşündüm. Benzerlik var. Bir göz kör, çocuğu yok ve yapmış olduğu devrimmler ile dine karşıymış gibi algılandı. Bir şekilde dinsiz gibi de. Fakat bunlar dışında benzerlik yok. Hadislerde ne diyor Deccal ile ilgili " kişi onu mümin zanneder ", "70 bin alim bağlı olur" Atatürkte bunlar yok. Deccal'in anlamı Atatürk'le bağdaşmıyor. Atatürk öldü , ahir zamanda değil.
      Bunları defalarca yazdım. Kafan alsın artık bunları tekrar yazdırma tamam.
      Bekle 3. soruna cevap vercem.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      3. Konumuz Deccal Tayyip bana diyorsun ki olayları başka yöne çekiyor sen çekiyorsun.
      Onlara da cevap vereyim.
      İstiklal Mahkemelerinde asılan sözde alimler hepsi hainlerdir.
      Yunan safında yer almış, Türk vatanını İngilizlere peşkeş çeken Vahdettin tarafında yer alıp Atatürk'ün karşısında yer almış, hainlik yapmış, Atatürk'ün ölüm fermanını vererek direnişi bastırmak için dini kullanmışlar ve sonuçta vatana ihanetin bedelini ödemişler.
      Din alimleri sadece bu zamanda mı asılmış?
      Osmanlı'da İslam tarihinde de benzer örnekleri vardır.
      Sözde dindardırlar ama her türlü fitne fesat vardır.
      Şemsin hayatını oku benzer şeyleri yine görürsün.
      4. Yine konumuzla alakası yok, olayı saptıran yine sensin. Bu genetik olarak ezikliğinizin yansıması ve sürekli çarptırması olarak yaptığın yoruma yine cevap vereyim.
      Dersim katilamı neden oldu?
      Durduk yere mi yapıldı?
      Askere pusu kuran hainlerin öldürülmesi ve buna destek veren halkın cezalandırılmasıydı.
      Bekle devam edicem sonra ağlıyorsun.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Amannnn uff inan bıktım senin bu sacmalimlarin dan tamam Deccal benim sende Mehdi ol hadi öldürelim bir birimizi:)) ne diyim yani iki yazı var onu elli defa kopyaladı ya ajdari dinlemek daha zevkli :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dersim olayı ağır oldu belki ama haktı.
      Askere pusu kurup öldürmenin, vatana ihanet etmenin bedeliydi bu.
      Kürtçü olduğunu biliyorum bu belli, karekterin her yönü ile bunu yansıtıyor.
      Üslübun, ezikliğin, olayları çarpıtman nereden bakarsan bak besbelli.
      O yüzden Dersim'i konuyu saptırmak için ve sadece Dersim, Zilan bilmem ne diyorsun.
      Bu katliam sadece Doğu'da mı oldu?
      İzmir Menemen de ne oldu?
      Kubilay'ın başını kestiler tüm Menemen yandı.
      Bu Türk'ün töresidir.
      Kürt , Türk farketmez ihanet eden er geç hesabını öder.
      5. Din kaldırıldı diyorsun.
      Hani nereye kalktı bu din? Halen herkes müslüman, ibadetleirni özgürce yerine getiriyor.
      Ne çanlar çalıyor, ne başka bir şey. İslam halen yaşanıyor Türk vatanında.
      6. Ezan Türkçe okundu diyorsun.
      Ezan ilk ne zaman Türkçe okundu?
      Çok bilgi olduğunu söylüyor, kibirleniyorsun sorayım o zaman sana da bir cevap ver bakalım.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Ha dersim olayları ağır oldu ama haktı oylemi? Masum çocukları öldürmek haktı oylemi siz ne munafiksiniz siz :) hele göster bakim ne zaman asker katletti bunlar bizzat dersim katliamina katılan askerler ile konuştuk videoları bile vardır hiç bir suçları yokken bize öldürün emri geldi diye... Din kaldırıldı hani nerde diye bir cevap veriyorsan sen çok cahilsin demektir... Medreseler kapanıp yerini kızı Erkekli Mektepler almadimi? Dedim ya binlerce alim istiklal mahkemelerinde katledilmedimi? Bir Putun heykelin önünde saygı duruşunda durdurulmadimi? Şapka takma zorunlu hale getirilmedimi takmaya idam edilmedimi? Ezan turkcelestirilmedi mi? Batı kültürü ile müslüman haklı ahlaksizlastirilmadimi? Daha diné ne zarar verecek ki? Ve hala onun yaptığı pislikleri görüyoruz ve hala milyonlar onun peşinde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tek kelime ile eziksin.
      Deliller, gerçekler her şey ortada.
      Dansöz gibi kıvırıyorsun.
      Her yerde kibirleniyorsun sonra yüz seksen derece dönüş yapıyorsun.
      Kurmançilerin genel genetiği bu.
      Yakında göreceğiz hepimiz hakikatı.
      O zamana kadar sayfadan ayrılmazsan buradan sana tekrar yazacağım.
      O zaman tekrar görüşeceğiz.
      Ve o gün her zamanki gibi değişmeyen bu genetik eziklik ve dansöz gibi kıvırma yine kendini değiştirmeden gösterecektir.
      İnşallah etmiş olduğum o beddua da yerini bulur tövbesi kabul olmayanlardan olursunuz.
      Çünkü hak eden bir topluluksunuz siz.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Valla kimin dansöz olduğu ortada okadar hakaret ettiğin işid ile şu an savaşan tek ırk kürtlerdir sizde şeref olsaydı gider ırakta türkmenleri korurdunuz kimin dansöz olduğu ortada ben kivirmiyorum kıvıran sensin gezi olaylarindaki adamları resmen muhammed peygamber in ordusu ilan ettin bu sa... lak lik değilde nedir yani :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dersim isyanları ile vikipedia olmak üzeri bir çok kaynak vardır.
      https://www.turksolu.com.tr/261/erdem261.htm
      tr.wikipedia.org/wiki/Dersim_%C4%B0syan%C4%B1
      Din kaldırılsa halen bu topraklar da ezan okunmuyor olurdu.
      Ezanın Türkçe okunması ilk Osmanlı zamanında olmuştur.
      Öldürülen sözde alimler Yunan safında yer alan hainlerdir.
      Yapılan Batılalaşma çabaları Osmanlı zamanından başlayan bir süreçtir.
      Fatih Sultan Mehmet bile ilke kendi portresini çizdirdiğinde senin gibi beyinsiz yobaz sürüsü bir yığın laf etmişler Padişaha.
      Aynı şey şimdi de devam ediyor.
      Atatürk geri kalmışlığın belirtilerini ortadan kaldırmak için devrimler yapmıştır.
      Avrupa'nın ilerlemesine karşı geri kalan müslüman Türk yurdunu devrimleri ile geliştirmeye çabalamıştır.
      Şu an bile müslüman ülkeleri arasında en iyi konumda olmamızın sebebi budur.
      Sizin gibi hazımsızlar bunu anlayamazlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Işid ile savaşan Kürtler ise sen niye burdasın?
      Zamanı geldiğin de biz aşağı ineriz, ineceğiz de.
      Devrimler tek başına gerçekleştirelemez.
      Haklın desteği olması lazım.
      Bu uykudan, Deccal'in fitnesinden Allah'ın izni ve emri ile gerçekleşince sen ve senin gibi hainler olmak üzere Işid'de dahil top yekün öldürüleceklerdir.
      Gezi olayları ile ilgili hadis konusunda emin olmadığımı söyledim.
      Senin salak, kafanın basmayan , ezik bir genetiğe sahip olman nedeniyle anlamamanı artık normal karşılıyorum.
      Doğal bir durum bu.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Haha len ezan 1932 de yani TBMM kuruluyor ana yasa kanunları çıkıyor sonra ezan turkcelestiriliyor düdük seni daha tarihini bilmiyor bu :)) dersim de isyan felan olamamistir bu az önce ezan Osmanlı döneminde turkcelestirilmistir dediğin gibi iftira dir yahu sizin hayatınız iftira fitne yalan dolan olmuş Deccali aramaya gerek var mı artık :) Doğru batilislastik çok ii oldu ahlaksızlık arttı kılık kıyafet bozuldu saygı denilen bişe kalmadı ne iyi oldu demi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen çok şey bildiğini sanan aslında bir bok bilmeyen ezik bir varlıksın he.
      Al ezan ne zaman okunmuş ilk oku.
      tibbiyelihikmet.wordpress.com/.../
      https://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCrk%C3%A7e_ezan

      Senden iyi iftiracı mı olur !!

      Söylüyoruz batılılaşma Osmanlı'dan beri yaşanan şeylerdir.
      Atatürk ile birden olan bir şey değil.
      Dersim de isyan olmamış.
      Link attık sana.
      Oku.
      Atatürk'ün yaptırdığı köprüleri havaya uçurup her zamanki bozgunculukları ile asker öldüren kitlenin sonucudur bu.
      Yine bir isyan var önümüzde inşallah ondan sonra tamamen yok olacaklar.
      İnşallah köle olarak devam ederler hayatlarına bu sefer de hak ettikleri şekilde yaşarlar.
      Türkler gibi yaşamaya yok bozguncuların.
      Zaten Allah ayetinde belirtmiştir bozguncuların öldürülmeleri ve yahut asılmaları ya da kollarının ve bacaklarının çapraz kesilmeleri ya da topraklardan sürülmeleri.
      İnşallah bu hüküm hak edenlere uygulanır.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      30 ocak 1932 de fatih Camisinde hafız Rıfat bey tarafından okunmuştur bak sana günü gününe tarih veriyorum işte böyle yalancı fitneci oldugunuz için size deccalin askerleri diyoruz:) işid ile savasiyorlar sen neden Burdasın diye sa... lakca bişe yazmissin tüm Kürtlerin savasmasi gerekmiyorki ayrıca her evden bir kişinin gitmesi yeterli... ulan dansöz kilikli karı kilikli sen o çok cesaretli Türk ordu nerde yemiyormu gidip savaşmak korkak bide gideceğiz diyor ee git neyi bekliyorsun hadi git türkmenleri koru şerefin varsa :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ulan amoş.
      Vatansız köpek.
      Aşağılık genetiği bozuk ezik.
      Sana link atıyorum Osmanlı zamanında okunmuştur , başlamıştır diye sen bana Cumhuriyet dönemini gösteriyorsun.
      Senden iyi iftiracı mı olur piç.
      Ezan Türkçeleştirildi diye Atatürk'e suç, iftira atıyorsun.
      Ben sana Osmanlı'dan başlayan bir şey olduğunu söylüyorum, delil sunuyorum iftara diyorsun.
      A. m. k süzme hain vatansız köpek.
      Kafası basmayan deyyus.
      Laftan anlayan it.
      Deliller orada açta oku işte.
      Madem Kürtler savaşıyor hadi * git o zaman sende Işid ile savaşmaya.
      Biz Allah'ın izni ile top yekün geleceğiz, orada senin gibi tüm hainlerin analarını ağlatacağız.
      Bekliroz işte.
      Sabredin, bizde sabredenlerdeniz dediği gibi bekliyoruz.
      İlahi emir verildiğinde bir çok kişinin anasını ağlatıp hainliğin, ihanetin bedelini ödeteceğiz.

      Yorumla
  • Root71
    Root71 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Doğru islam bilgisi ile dolmayanı şeytan doldurur bu hadisden haberim vardı zaten ışid israil kuklası olduğu ortada

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen amaç bir türlü oyunlar ile alınamayan Orta Doğu coğrafyasıdır.

      Yorumla
    • Root71
      Root71
      +1 yıl

      Dikkat edersen şimdi de pkk silah yardımı söz konusu oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gündemi bu ara didik didik etmiyorum öyle bir mevzuyu duydum.
      Büyük ihtimal bu da sözde Kürt fobisini ortadan kaldırmak için yapılan girişimlerden birisidir.
      Bölünmeyi kolaylaştırmak, terör örgütü pkk ile birlikte savaşıyoruz izlenimi yaratmak içindir.

      Yorumla
  • kolarado
    kolarado Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    Siyaset belki tam bilmiyorsuz yıllarca irak suriye pkk yi destekledi şimdi belki türkiye organize etti bunu o coğrafyaya aslında belki mesaj verilmek isteniyor akıllı olun terörü desteklemeyin bizde terör örgütü kurar başınıza bela ederiz diye valla siyaset bu sağı solu belli olmaz kim bilir ne hesaplar var yorumlamak için biraz zaman lazım

    0
    0 Yorumla
  • Aldinmi
    Aldinmi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 44
    +1 yıl

    Bu hadis dogruysa isidlilerde belirtilen gibiyse erdoganda yardim ediyorsa peki erdogan hicmi hadis okumuyor ikibin tirda az degil ne ara gecmis acaba silah satmak icinmiydi gecmisse bile? Bu isid ne ayak ne ara turedi guclumu gelecegi varmi? Erdogan yaslandi deccal olmaz bence hemde oyle demek ayip olur memlekete faydasi olmadimi? Haksizlik ediyor olmayalim oluncemi bilinecek kiymet ozal gibi?

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlgili hadisi Taberani rivayet etmiştir. (bk. el-Mucemu’s-Sağir, 8/101)
      Erdoğan'ın yardımı tırların aranacağı sırada, Musul Konsolosluğu görevlileri esir alınırken gösteridği tepkiden belli.
      Üstelik Antep'de Işid eğitim yerleri olduğunu Odatv yazdı, resimler çekildi. Dellilendirdi.
      Hatay Reyhanlı da bomba patlarken " onlar sunni değil " diyerek açıklamalarda bulundular.
      Ülkeyi terkedip başka ülkeye kaçtılar.
      Işid gelmesi yakın olan Mehdi'nin gerçek siyah bayraklı ordusu için önceden insanların gözünde siyah bayraklıları lekelemek için hem psikolojik harptir, hemde kendi istekleri için Irak, Suriye de alan açmak için desteklenmiş bir örgüttür. ( benim düşücemdir bu )
      İçlerinde cıa, mossad ajanları olduğu yönünde yazılar vardı.
      Tayyip bence Deccal'dir hadisler birebir uyum gösteriyor.
      Yakında öğreneceğiz inşallah.

      Yorumla
    • Aldinmi
      Aldinmi
      +1 yıl

      Erdoganin yasi kac biliyormusun yasli deccal olmak icin. Hemde deccal o kadar cik biseymi? Abartilmismi? Tobe tobe yani. Bayabi guclu diye duydum deccali. Erdogan cok yakinda bastonla gezer gozlerinin alti portlemis ama yaslilik portlemesi o bence. Daha erken oyle seylere bence. Sabirsizlikla o gunleri bekleyenler yahudilerdir bizler degil. Daha dur ikibinyirmiucte turkiye dunyaya kafa tutacak turk devletleriyle birlesecek savas cikacak turkiyenin ismi degisecek A ile baslayan yeni bir isimle dunyayi yonetecek... Kiyametin kopusunu gormek zaten istemem ama istesemde buyuk alametini gormeye bile omrum yetmez gbime geliyor goruslerim boyle saygilar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deccal ile ilgili hadislerde bir çok mana var.
      Örneğin bir gözünün kör olması, boyunun minare boyu uzun olması, ölüleri diriltmesi vs.
      Yani insanlar fantastik bir şey bekliyor.
      Eğer böyle bir şey olsa o zaman her insan bunun Deccal olduğunu tanır.
      O zaman Hz. Peygamber ümmetini uyarırken neden " karıştırırsınız diye endişe ediyorum " diyerek endişe etsin ki?
      Ayrıca Araplarda tek gözlü olmak, maneviyat yoksunu, hakikatı göremeyen, ölü bir kalp, kadın düşkünü gibi anlamları vardır.
      Yani tek gözlü bir varlık gelmeyecek.
      Gelse herkes tanır.
      Ardından ölüleri diriltmesi her seçimde ölülere oy kullandırmasına yoruyorum ben.
      Minare boyu uzun olması zaten " uzun adam " diyorlar.
      Hatta bu o kadar uyanık ki Deccal'i öldüreceklerin de ( ki Hz. Davud'un kılıcında Deccal bu kılıç ile öldürülecek yazılıdır ve İstanbul'dadır bu kılıç ) Deccal durun bir namaz kılayım falan diyecekmiş.
      Zannedersem Hz. İsa geldiğinde eriyeceği söyleniyor.

      Yorumla
    • Aldinmi
      Aldinmi
      +1 yıl

      Iste karistirirsiniz diye endise ediyorum denilmis. karistirmamak lazim. Kendini belli eder bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir hadiste " ahir zamanda çok güzel Kuran okuyan, ibadet eden, tatlı sözlerle dünyalık elde edenler olur. Bunlar hissetmedikleri yerden şirke kapılırlar işte bunlar kör Deccal'in avanesidir " der.
      Deccal'e bağlı 70 bin kafası kazınmış sarıklı alim vardır der hadisler.
      Yani o nedenle karıştıran bizlerin olmadığını düşünüyorum.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kafam karısık facebookta sırf merak ettiğim için işidde olan bikaç insanı takip ediyorum hiç anlatıldıgı gösterildigi gibi değiller inan bu medya adamı öyle bir hale sokuyorki anlayamıyorsun ayrıca yukarıdaki hadisin sahih oldugunu kim söylemiş ve onlarıdn işid oldugunu ben hiç bir hadiste ggelecekle ilgili bu kadar ayrıntılı bilgi oldugunu görmedim nneyse işidi savunmuyorum ama cidden bu konuda fazlasıyla kafam karıısk

    0
    35 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Buradan Işid'in infazlarına bakıp müslüman olup olmadıklarını sorgulayabilirsin.
      www.youtube.com/results

      Ayrıca sahte siyah bayraklılar diyerek hadis yazılar var.
      www.google.com.tr/#q=sahte+siyah+sancak+hadis
      Bildiğim kadarı ile Mehdi öncesi çıkacak alametler diye geçiyor.
      Çünkü Mehdi'nin de siyah bayraklılar olarak destekleyenleri olacağını yazar hadisler.
      Ve bana göre bu Işid ise Mehdi'nin ordusu olan siyah bayraklıları kötüleme algsıı için ortaya çıkarılmış ve esas olarak kendi emellerine hizmet eden bir ordu olarak görüyorum.
      Allah izin verirse inşallah Mehdi çok yakında zuhur ettiğinde daha da belirginleşecektir her şey.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      iyide mesela kendini işid gibi gösterip onları kötülemek adına bu tarz videolarla infaz yapmıs olabilirler biz müslümanız görünüşe aldanmamalıyız işin aslına bakmalıyız ben işidi savunmuyorum sadece görüşüm bu haklısın mehdi as ortaya çıkınca kim nedir belli olacak bize sabrttmek düşüyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu kadar dar düşünme.
      Sen İslam'a kötü bir şey gelmesin diye onların öyle olduğunu düşünmek istemiyorsun.
      Her şey ortada.
      Yaşananlar, hadisler, tırlar, oyunlar biraz sorgularsak gerçeği görebiliriz.
      Sen şimdi bunları savunmasan da iyi yönü ile bakmak istiyorsun.
      Bunlar ülkeyi ele geçirseler bakalım sen bu kadar özgür ve rahat olabilecek misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bilmiyorum göreceğiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen az kaldı zaten :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sende mehdi konusu ile ilgileniyorsun anlaşılan evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet biraz bilgim var :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      benimde öyle birazcık :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kim sence Mehdi biliyor musun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben bir rüya gördüm ona dayanarak bir tahminim var ama tabi ki rüya ile amel edilmezmiş bekleyelim görelim Allah nasib etsin 313 içinde olmayı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoksa sen de Tayyip'in olduğunu mu zannediyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hayır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hımm
      Ayrıca 313'ün içinde olmak sanırım alın yazısı olmak gibi bir şey.
      Allah bilir onu.
      Yalnız hadislerde o 313 kişinin kendilerini geliştirmiş, kültürlü, karekterli insanlar olduğu anlaşılmakta.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      göreceğiz ne desek boş şimdi , peygamberimizin bile aLLAHA SIGINDIĞI deccalin fitnesi tüm açıklıgı ile ortada olacak hepsi ile mücadele etmek zor olacak Allah muvaffak etsn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben Deccal'i Tayyip olarak görüyorum.
      Hadisler ile birbirine çok uyumlu çünkü.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bilmiyorum, ben ortada oldugunu sanmıyorum. ama anlatılanlar gibi açıkca belli bir şey oldugunu sanmıyorum yoksa herkes bilir çogu insanın imanının kaybolacağı onun yolundan gideceğini söylüyor hadisler çok farklı kimsenin tahmin edemeyeceği bir kişi oldugunu düşünüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hz. Peygamber Deccal ile ilgili ümmetini uyarırken " karıştırırsınız diye endişe ediyorum " demiştir.
      Yani buradan anlaşılıyor ki insanlar bu şahsı karıştıracaklar ve körkütük peşinden gidecekler.
      Bir hadiste Deccal ile ilgili " Kişi onu mümin biri zannederek peşinden gider sonra o da onlardan olur " der.
      Ayrıca bir hadiste " Ahir zamanda çok güzel Kuran okuyan, ibadet eden, tatlı sözlerle dünyalık elde edenler çıkar. Bunlar hissetmedikleri yerden şirke kapılırlar. İşte bunlar Deccal'in avanesidir " der.
      Tayyip'in çevresindekiler ile ne kadar uyumlu.
      Ayrıca Deccal'in anlamı ; yalancı, düzenbaz, fitneci, ak olanı kara , kara olanı ak gösteren , kötü şeyleri yaldızlayarak anlatan, kandıran anlamındadır.
      Tayyip ' in karekterini anlatıyor resmen.
      Üstelik Deccal minare boyu uzundur der hadis.
      Aranılan kişi bana göre " uzun adam" ın kendisidir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bilmiyorum , ama sen eminsin anlaşılan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hadisler birbiri ile örtüştüğü için eminim.
      Bu kadar benzerlikten sonra başka kim olacak ki Deccal.
      Anlamı, yaptıkları, Yahudilik iddaları, dünya ve ülkemiz üzerinde yaşanan gelişmeler Büyük Orta Doğu Eşbaşkanı olması, Doğu ve Güneydoğu sorunları, bölünme süreci, İsrail ile yaptığı gizli ticaretler, Belediye başkanı iken Abd seyahetleri, gizli gönderdiği mektup, kendisi hakkında çıkan Yahudi iddaaları, ilk kez sözde bir müslüman başbakanın Yahudi üstün cesaret madalya alması, Siyonizmin kurucusunun önünde ant içmesi, Türklüğe düşman olması, yok etme çabaları, insanları kandırması, zenginliğine zenginlik katması, yalan söylemesi, fitne yapması, dalavereci olması, Suriye ile savaş durumları bunların neredeyse tamamı hadislerde geçmektedir.
      Hadislerden bir kaç tane uymayan var Deccal'in çocuğu yoktur ve Deccal Mekke ve Medine'ye giremez der.
      Bunları da yorumlamak gerekir.
      Deccal Yahudilerin adamı, mesihi olmakla birlikte bir sistemdir şuan.

      Yorumla
    • orhan81
      orhan81
      +1 yıl

      kendi ağzınla diyosun deccalin çocuğu yoktur.. mekkeye medineye giremez diye demekki tayyip deccal değil:D kabe de tavaf etti adam:))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @orhan81 detaylı yorumları @seyfuzulyezen yorumunda yaptım.

      Yorumla
    • orhan81
      orhan81
      +1 yıl

      yapmışında senin dediğin hadislere atatürk bire bir uyuyor nolcak.. sana verdiği cevaplara karşı papağan gibi aynı şeyleri tekrarlamışsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Orhan81 ben oraya uzun uzun yazdım.
      Onun yorumlarını görmedim yazımın akışı bozulmasın diye.
      Şimdi bakarsan cevap verdim Atatürk hakkındaki görüşlerim için.
      Fakat şahıs Kürtçü olduğu için bunları anlayamaz, hazmedemez.
      Sende aynı görüşteysen bunları kavrayamazsınız siz.

      Yorumla
    • orhan81
      orhan81
      +1 yıl

      kürtçülükle alakası yok adam doğru konuşmuş.. sen kimsinki şu deccal bu mehdi diye kesin hüküm getirebiliyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Orhan81 kafan basmıyor her halde.
      Adam doğru konuşmuş bilmem ne yazdığı bir çok şeye cevap verdim.
      Tayyip ve Deccal ile ilgili yapmış olduğu ilk yorumunda iki hadis biliyor burada bilmem ne diye yorum yapmış.
      Ona uzun uzun Tayyip'in Deccal olduğu hakkında düşüncelerimi yazdım.
      Ve biriniz desin bana yazdığın yalan, mantıksız tartışmaya açığım.
      İsteyen isteği şekli ile yorum yapar.
      Benim kim olduğumun önemi yok.
      Önemli olan yazılanların gerçek mi, mantıksız olup olmamasıdır.
      Uzun uzun yazdım size.
      Delilleri ile.
      Atatürk hakkndaki görüşlerimi de yazdım.
      Tek tek dile getirdim.
      Mehdi'nin kim olduğu hakkında hiç bir şey yazmadım.
      Siz doğru düzgün yazılanları okumak yerine kendi kafanıza göre yazdığımı zannediyorsunuz.
      Ayrıca şahıs bir Türk düşmanıdır.
      Hazmedemez bunları.
      İşine gelmez çünkü.
      Ama önümüzdeki savaşta göreceğiz sonlarının nasıl bir akibete uğrayacağını.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Haha bak ne demiş bir grup Deccale karşı çıkacak buda gezi olaylaridir :))) yahu senin varlığın bikere mantiksiz beni Türk düşmanı yapmış şaşırdım doğrusu neye dayanarak demiş bunu :))) sen benimle bire bir tartışmaya girmeye korktuğun için üst üste alakasız yorumlar yaptın beni dinlemedin konuşmamı kestin:) ibrahimm fazla sallama çarpılirsin demedi deme :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen Türk düşmanısın çünkü Türklük bilincin yok, kaldırılan andımız içine sinmiş, Kuranda ayet yok demişsin.
      Bu milli bir histir.
      Sen ise bundan yoksunsun.
      Maide suresinde geçen ayetin Türklere söylendiğini içine sindiremeyen Kürtlere pay biçen bir Türk düşmanısın.
      Çıkacak savaşta Allah'ın izni ile topunuz yok edileceksinizdir inşallah.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Evet tabikide içime sinde bu ülkede herkes Türk degilki neden herkese ne mutlu türkum diyene dedirtiyorsun ki? Hz. Muhammed ne mutlu arabım diye bir cümle kullandımi ki sen irkinla ovunuyorsun? Allah herkesi ben yarattım diyorken sen hangi hakla kendi ırkın a en üstün ırk muamelesi yapıyorsun? Eger Allah Türkleri üstün yaratıp onlara ayet indirmisse ben o Allah in adaletine inanma ki... Allah herkesi eşit yarattı sen apaçık bir munafiksin ki kendini üstün görüyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen
      1. Münafıklık ne demek?
      2. Bu topraklar binlerce yıldır Türk toprağı, Türk yurdudur.
      Biz bu topraklarda " Ne mutlu Türküm " deriz. Esasen sizin gibilere de Türk gibi yaşam hakkı tanımak yerine size kölelik vaat etmek lazım. Çünkü hakkınız budur. Yavuz Sultan Selim'in Kürtlere bedduası gibi " Vur kırbacı al harcı, yakanda Kürt barındırma " şiiri gibi uygulamak lazım size.
      İnşallah şu Fırat Dicle savaşı sonrası bu kölelik nasip olur size.
      Çünkü hakkınız bu sizin.
      Tarihte devlet kuramamış 1800'lü yıllardan beri isyan eden, Kurtuluş Savaşında Türkleri arkadan vuran, Osmanlı da Rusların safına katılan hainlerin bu topraklarda yaşamaya hakkı olmamalı.
      İnşallah nasip olur bize bu.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Sen okadar cahilsin ki kendi tarihini bilmiyorsun:) binlerce yıl değil Türkler bin yıl önce orta Asya'dan yani Himalaya daglarindan Anadoluya göç ederken kurtler Mezopotamya topraklarında 5 bin yıldır yaşıyordu zaten... Kürtler Anadoluda yaşarken türkler at sırtında konaklayacak yer arıyordu çünkü gocebeydiler:) eminimki sen türk degilsin devşirme felansin :) git tarihini oku onuda ben mi öğretecem sana :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen evet ben o kadar cahilim, sen o kadar akıllı ve bilgilisin ki Kürtler binlerce yıldır burada ve sürekli devlet kurmuşlar, dünyaya hükmetmişler.
      Hun İmparatorluğu, Göktürk devleti, Hazar, Selçuklu, Osmanlı hepsi Kürtlerin bunlar :D
      He bir de biz Himelayalardan geldik he :D

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Evet sen çok zekisin öyle zekisin ki göktürk bilmem hun mun devletinin orta Asya'da değilde anadoluda var olduklarını sanıyorsun:)) Kürtlerin devlet kurma gibi bir dertleri yokmuş ki islam çatısı altında herkese kardes gözü ile bakmislardir misal selahattin eyyubi el kürdi gibi tüm araplara yardım etmiştir Kudüs u Haçlı ordusundan almıştır amacı devlet degilmiski:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahaha Selahattin Eyyübi el Kürdi diyorsun.
      Ulen Selahattin Eyyübi'nin kardeşlerinin isimleri neden Türkçe isim :D
      Her şeyi gasp eden sahte tarihler ile kendilerine olmayan tarihlerini, kazanamadıkları zaferleri, kuramadıkları devletleri kendilerine pay ediyorlar.
      Ne kadar eziksiniz len siz böyle.
      Hadiste diyor ya " Zevra'da ümmetin en şerlilerinin bulunduğu yer. Oranın halkı kılıçtan geçirilir, tufana maruz kalır, yere batırılır ve yüzleri hayvan suretine dönüşütürülür " diye.
      Hak ediyorsunuz resmen.
      Belki Hz. İbrahim'i ateşe atmaları sebebiyledir bu azap kim bilir !!
      Lanetlenmiş bunlarda Yahudiler gibi.
      Zaten ondan Yahudiler kullanıyor sanırım bunları.
      Çok ilginç.

      Yorumla
    • seyfuzulyezen
      seyfuzulyezen
      +1 yıl

      Oha selahattin eyyubi el kürdi nin mezar taşındı bile kürdi yazar sen bunuda mi türk yaptın :)) adem ve Havva türkü aslında peygamberler turktu melekler turktu hatta şeytan tukceyi kabul etmediği için lanetlendi Cebrail vahiyi türkçe olarak getiriyordu sonradan degistirdiler yani hiç bişe yok sadece türk var hatta Allah bile türk muş dogrumu:)) ya Afedersin ama s... git bee :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @seyfuzulyezen hadi sende si. ktir git kovdum seni.

      Yorumla
  • duuumb
    duuumb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    sağolsunlar cihada aç müslümanlar var dünya üzerinde, ve bu işid dediğiniz örgüt o kadar cahil bir yapılaşma değil, içinde psikoloğundan tut cerrahına destekleyeni var, çok çeşitli zihin yıkama ve amaca yönlendirme teknikleri var, ve de ağır silahları, Allah karşımıza çıkartmaz inşallah.

    0
    0 Yorumla
  • vay-be
    vay-be Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Hayir desteklemiyorum. Destekleyenlerinde agir özürlü oldugunu dusunuyorum. Yaptiklarinin muslumanlikla uzaktan yakindan alakasi yok.

    1
    0 Yorumla
  • karacocukk
    karacocukk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hadisi biz biliyoruz fakat onlarda biliyor ve ona göre bizi kandırmaya çalışıyor olalirler, fakat hadistekilerin onlar olduğunu kesin bir şekilde anlayamayız bunun için kararsızım ben zamanla anlaşılır ne oldukları

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hadiste anlatılanlar ile Işid'in yaptıkları ortada.

      Yorumla
    • karacocukk
      karacocukk
      +1 yıl

      Tamam onda hemfikiriz ama bu adamlar bu hadisi bilmiyormu? Bizim inanacağımız şey olduğunu bildikleri için oyun olamazmı sence? Tabi bilemeyiz yine ama bakalım zaman gösterecek ne olup olmadığını

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim zannım burada amaç esas Mehdi'nin ordusu olan Siyah Bayraklıları lekelemek adına İsrail tarafından ortaya çıkartılmış ve kendi amaçları doğrultusunda kullanmak için desteklenen bir örgüttür. Yine içlerinde savaş isteyen müslümanlarında kullanılmasını sağlamak ve belki de çıkartacakları 3. Dünya Savaşı öncesi müslümanlara bir güç kaybı uğratmak için bir çok yönden kazançlı çıkacakları bir oluşum olarak görüyorum.
      İsrail için de bu güzel bir fırsattır.

      Yorumla
    • karacocukk
      karacocukk
      +1 yıl

      Mantıklı düşünüyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oyun içinde oyun dönüyor.
      Ben Deccal'in bile Tayyip olduğuna inanıyourm.
      Bununla ilgili de çok yazdım, delillendirdim ama inanmak istemeyen inanmıyor.
      Yine inşallah uygun zamanda uzun uzun yazacağım bununla ilgili.
      Hadislerde yaşadığımız bu dönemler ile ilgili sözler var.
      Kısaca at iz it izine karışmış diyor.
      İnsanlar zannediyor müslüman, dindar oysa hain, düşmana hizmet ediyor.
      Yahudilerin çok güzel taktiğidir bu.
      Soner Yalçın'ın Efendi kitabında yazar.
      Senin gibi görünür, ismini senin ismin gibi alır, senin yanında namaz kılar ama gerçekte Yahudi'dir anlamazsın.
      Bir ara Menzil'de hizmette kaldım.
      Bir Urfalı vardı.
      Onların orada da bir bakkal varmış, namaz kılarmış herkes severmiş, sonra adamın Yahudi olduğunu öğrenmişler kovmuşlar memleketlerinden.
      Yahudilerin taktiğidir bu.
      Hatta sana Necmettin Erbakan'ın sözünü paylaşayım bak.
      www.facebook.com/BanuAVAR/posts/215360538510441
      Bu duruma düşmemek için de Atatürk'ün bu sözünü uygulamak lazım.
      www.facebook.com/.../?type=3&theater
      İşte ben sorgulamaya çalışıyorum.

      Yorumla
    • Can_Guloglu
      Can_Guloglu
      +1 yıl

      olabilir aslında

      Yorumla
  • 4g150w
    4g150w Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    İSLAMLA ALAKASI YOK AZCIK DÜŞÜNEBİLEN İNSAN BUNU GÖRÜR ZATEN AMA ÇOĞU İNSAN İNSANIMIZ DÜŞÜNME YETENEĞİNDEN YOKSUN :d

    DELİ KOMPLO TEORİLERİ VAR

    , DESTEKLEYENLERİ SEVMEM YANIMDA BİRİ DESTEKLEDİĞİNİ SÖYLESE VALLA 1000 YIL GERİYE GİDE MAĞARA ADAM OLUR AĞIZ BURUN DALARIM ONA HİÇ ÇEKİNMEM O DERECE UYUZ OLURUM.

    0
    0 Yorumla
  • good-person
    good-person Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Onlarin Islamla alakalari yok. Mezhebi farkli diye acimadan insan olduruyolar halbuki Islamda mezhep bile yok
    Allah bolunmeyin parcalanmayin der ama gelin gorunki birsuru mezhep var su zamanda hepside kendi mezhebiyle ovunuyor yazik

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hz. Peygamber de söylemiş zaten.

      Yorumla
  • Xuzun
    Xuzun Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    +1 yıl

    arkadaşlar tıklayın buraya boşverin herşeyi

    https://www.youtube.com/watch?v=P2x3-b6JEj8
    2
    0 Yorumla
  • levresrouges2
    levresrouges2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Savasan ve siyah giyen askerlerin arasindan"mehdi" cikacak diye bir hadiste vardır, zaten o yüzden bayraklarinda peygamber muhrunu kullaniyorlar ve desteklenmelerinin bir sebebi de bu.
    Ha hepsi serefsz o ayrı.

    0
    0 Yorumla
  • rainmann
    rainmann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    bak bunda çok net açıklamış peygamber efendimiz.

    https://www.youtube.com/watch?v=St5-ES-G2xo
    0
    0 Yorumla
  • blackss86
    blackss86 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    ışidle savaşmaya akplileri göndermek lazım aslında ikisi de cihad (!) için savaşıyor nasılsa.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Katılıyorum.

      Yorumla
  • feyzuhh
    feyzuhh Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    İşide destek verenler ağır OÇdur İşide destek verende akp değil silah dolu tırlar türkmenlere gitti orda o silahları teslim alan arkadaşlarım var

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tırla ilgili olaylar ortaya çıktığında silahlar Türkmenlere gidiyor denildiğinde Türkmenler'den açıklama geldi böyle bir şey yok diye.

      www.facebook.com/.../?type=1&theater

      www.facebook.com/video.php

      gibi bir çok örnek var.
      O kadar silah gitse kendi vatanlarını savunurlardı.

      Yorumla
    • feyzuhh
      feyzuhh
      +1 yıl

      onların olduğuna emin misin o silahlar tırdan inerken videolarını izledim adamlar dualarla karşıladılar tırları şu gözünü açın yeter artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir biz göremedik şu silahları link varsa at bir izleyim.
      Geçen çocuğun biri de söyledi bulamadım.
      Türkmenler teşekkür ediyormuş falan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gözünü aç diyorsun da sana link atıyoruz Türkmenlerin kan ağladığı görüntüleri biz mi açalım gözlerimizi.

      Yorumla
    • feyzuhh
      feyzuhh
      +1 yıl

      tamam dostum bir siz vatan serversiniz ya bir siz biliyosunuz herşeyi tamam biz cahiliz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Link at link.
      Bak biz link atıyoruz.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    AKPliyim diyen herkes destekliyor çünkü genel başkanları ve kurucuları destekliyor

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Akepe destekliyor, Tayyip, Davutoğlu yardım ediyor, tırlarla silah gönderiyor ama her Akepeli desteklemiyor.
      Fakat Akepe'yi desteklediklerinden dolayı onlarda bu işin içindeler.
      Dolaylı yoldan da olsa.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      feyzuhh Işide operasyon yapılmasına karşı olan Tek ülke olduk sayelerinde bana salak demeden önce at gözlüğünü çıkart

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @feyzuhh adam akıllı yorum yapmazsan engelleyeceğim seni haberin olsun.

      Yorumla
    • feyzuhh
      feyzuhh
      +1 yıl

      çokda tın bas engeli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      soran geç kaldın, bizi böyle dengesizlerle muhatap olmadan önce yapacaktın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @feyzuhh bir daha kaba yorum yaparsan basacağım zaten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes kendi karekterine ortaya koyuyor.

      Yorumla
    • orhan81
      orhan81
      +1 yıl

      yoo ben akp liyim ama desteklemiyorum söz konusu bile olamaz.. kafanızmı güzel sizin anlamadım gitti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      orhan81 senin desteklemen ya da desteklememen önemli değil partinin yöneticileri destekliyorsa sen de ister istemez destekliyorsun

      Yorumla
  • girgir34
    girgir34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    El kaide bile isidi kabul etmedi. d isidi destekleyenler sorunludr

    0
    0 Yorumla
  • yinemibamya12
    yinemibamya12 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    ben o terör örgütünü destekleyenleri bir katil olarak görüyorum !

    1
    0 Yorumla
  • Degasin
    Degasin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ortadoğu'nun lideri sağlam destekçileri onu biliyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      Aynen öyle.

      Yorumla
  • ilkeweb
    ilkeweb Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    Isid turkiyenin pkk ya karsi destekledigi nir orguttur. Anlayin artik.

    0
    2 Yorumla
    • feyzuhh
      feyzuhh
      +1 yıl

      saçma saçma konuşma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mantıksız fakat şöyle mantıklı bir taşla bir kaç taş vurmuş olacaklar.
      Öyleymiş gibi gösterecekler ki insanların kafasında bir şüphesi kalmasın.
      Zaten İlker Başbuğ dememiş miydi bu psiklojik harptir diye.
      Böyle böyle algılar yönetiliyr işte.
      Gerçekte öyle değil.
      Çok büyük savaş olacak.
      Zaten hadislerde söyler Fırat Dicle'de çıkacak savaşı.
      Büyük ihtimal Kürtler ile olacak bu savaş.
      Şimdi senin zannettiğin gibi göstererek orada alan açıyorlar kendilerine diyerek düşünüyorum

      Yorumla
  • marj1nall
    marj1nall Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    lanet olası pislikler..

    2
    0 Yorumla
  • BahtliBedevi
    BahtliBedevi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ulan bunu destekleyenin...

    0
    0 Yorumla
  • nazımbirimi
    nazımbirimi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    bir terör örgütünü desteklemek akıl işi değil

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle.

      Yorumla
  • aynımaral
    aynımaral Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    açıkçası 'işid i destekliyorum' diyeni duymadım...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir ara bir yoruma Işid hakkında " terörist" demiştim.
      Eksileyenler olmuştu.
      Ayrıca Işid'i kim destekliyor dersen 2000 adet tır ile silah gönderen Akepe'dir.

      Yorumla
  • Seffunr
    Seffunr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet gitmeyi bile istiyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • okuzbasliantilop
    okuzbasliantilop Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    ISIS beladır aynı pkk gibi

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen.

      Yorumla
    • okuzbasliantilop
      okuzbasliantilop
      +1 yıl

      O yukarda yazan metnin gerçek olup olmadığı kesin değil. Sahih mi iyi araştırmak gerek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlgili hadisi Taberani rivayet etmiştir. (bk. el-Mucemu’s-Sağir, 8/101)

      Yorumla
  • ecemmm85
    ecemmm85 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 40
    +1 yıl

    Isid ne demek?

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gündemi takip etmiyourz sanırım hiç !!
      :D
      Işid.
      Irak Şam İslam Devleti adında bir oluşum.
      Ve Irak, Suriye'de kendilerinden olmayanları yakalayıp öldürüyorlar.
      Kafa kesiyor, silahla tarıyor, dövüyor, işkence vs dehşet bir örgüt.
      Tayyip ve Davutoğlu da bu örgütü destekliyor.
      Bazı Arap ülkeleri de destekliyor.
      www.youtube.com/results
      Örgütün infazları bu linkte görürsün.
      Ve biz bu örgütün İslam ile alası olmadığını, İsrail'in sinsi planları doğrultusunda yakında Allah'ın izni ve emri ile çıkması beklenen Mehdi'nin ordusu olan gerçek siyah bayraklıları lekelemek adına ve kendi hain emellerini gerçekleştirmek için ortaya çıkarılmış piyon bir örgüt olduğunu düşünüyoruz.

      Yorumla
    • ecemmm85
      ecemmm85
      +1 yıl

      Ya ben ilgilenmiyorum pek boyle derin seylerle ama amerikayi niye sevmiyor bu isid denen sahis?

      Yorumla
    • ecemmm85
      ecemmm85
      +1 yıl

      Seriat gibi biseymi bu ya? Yani agir din kurallari mi var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amerika'yı kim seviyor ki?

      Yorumla
    • ecemmm85
      ecemmm85
      +1 yıl

      Ben seviyorum niye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle ağır ki adamlar Kabe'yi yıkmaya, Kuran'ı tekrar yeniden yazmaya, İstanbul'u almaya, Konya'yı Mevlana Türbesini yıkmayı falan göze almışlar yani o derece.
      Hadi İstanbul, Mevlana neyse bir hedeftir eyvallah alabiliyorsan alırsın ama Allah'ın evi Kabe'yi hangi akla hizmet yıkar, hangi mantık ile Kuran'ı yeniden yazmaya cüret edersin.

      Yorumla
    • ecemmm85
      ecemmm85
      +1 yıl

      Erdoganin icine seytan girmis bence ben hissediyorum turkiye degisti hic fark ettin mi bu sozde muslumanlar turedi ve farkli arayis icindeler bence bu turbanlilar da orgut uyesi illuminati

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şöyle yanlış düşünüyorsun.
      Örtünen insan Allah için örtünüyor.
      Ama aile baskısı veya toplum kaynaklı örtünenlerde vardır.
      Yalnız genel olarak örtünen Allah için örtünüyor.
      Sen nasıl özgür isen onlarda özgür.
      Herkesin yaşama hakkı kendine.
      Yalnız Tayyip'in şeytan girme muhabbeti konusunda senin gibi düşünüyorum.
      Hatta hadislerde müslümanların uyarıldığı yalancı, fitneci, düzenbaz anlamında olan Deccal'in bizzat kendisinin olduğunu düşünüyor ve inanıyorum.
      Ve bir hadiste ahir zamanda Kuran okuyan, ibadet eden tatlı sözlerle dünyalık elde eden bazı müslümanların hissetmedikleri yerden şirke kapılacakları ve bunların Deccal'in avanesi olacağını yazar hadis.
      O nedenle istemeyerek de olsa, akıllarını kullanmadıkları, sorgulamadakları için bir şekilde illüminati olayına hizmet edenler onlardır.
      Bu yönün ile de bilerek veya bilmeyerek doğru söylüyorsun.

      Yorumla
    • ecemmm85
      ecemmm85
      +1 yıl

      Peki emine erdogan? Benim demek istedigim su turban takip altina mini etek ya da deri tayt giyenlerle ilgili ya da sokakta sigara icip kufur edenlerle ilgili ne dusunuyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Türban takıp mini etek giyen feys harici görmedim sokakta.
      Sadece başında türban öpüşüp koklanan kızları gördüm İzmir'de.
      Fakat netice de insan yani onlarda.
      Tek kızdığım nokta kapalıların açıklara laf etmeleri ama kendi kapalı olanlara ses soluk çıkarmamalarıdır.
      Emine için bir şey diyemeyeceğim Yahudi olduğu söylenmektedir.
      Tayyip içinde aynısını söylüyorlar.
      Yaptıkları ile bu durum pekişiyor.
      Yani onlar bence ne Türklüğe, ne dine hizmet ediyorlar.
      Hizmet ettikleri Yahudilerdir.
      Akepe'de gizlenmiş bir çok Yahudi olduğu söylenmekte, Mhp milletvekili Halaçoğlu'nun araştırmaları var.
      Erdal Sarızeybek'in araştırmaları var.
      Bu çıkan sonuçlar bunların Türk Milleti içine sinmiş düşman olduğunu delillendiriyor.
      Hadisler var bunlarda pekişiyor bu durumlarla ilgili.
      Allah'ın izni ve emri ile gelecek olan şahıs inşallah bunlar ile mücadele edecektir.

      Yorumla
    • ecemmm85
      ecemmm85
      +1 yıl

      Onlar sa insan diyosunsa hem o sekilde opusup sonra aciklara laf atiyolar ve eskiden turban denen birsey yoktu turban akp'ye hizmettir ve illuminatiye buna sahit oldum turbanin sekli zaten vajinaya benziyor acip google bakarsan ama dinini normal yasayip kimseye bulasmayana lafim yok dedigim erdogan ve onun korumaya calistigi ikiyuzlulere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Türban zaten önce siyasi bir simge olarak çıktı.
      Kuranda örtünün diyor.
      İsteyen istediği şekli ile kapanır örtünür kendi bilecekleri iş.
      Herkes kendi inandığı gibi yaşar.
      Hali ile örtünmekte bir moda halini alınca örtünmenin şekli şemali de değişebiliyor.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    asla pis teröristler

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Işid'i destekleyenler var mı? Destekleyenler hakkında düşünceleriniz nelerdir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Amedsporu destekliyor musunuz? 6 cevap verildi
Sınan Oğan'ın RTE'yi desteklemesi konusunda ne düşünüyorsunuz? 15 cevap verildi
Destekleyici misiniz karşı mısınız? 12 cevap verildi
Muharrem ince'yi destekleyecek misiniz? 15 cevap verildi
Aziz Nesin'e katılıyor musunuz? 24 cevap verildi
Sezen Aksu'ya destek verenler hakkında ne düşünüyor sunuz? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨