
Atatürkçü cenahın büyük tepkisini çeken bir açıklama oldu. Ben de bir Atatürkçü olarak Sinan Oğan'ın bu açıklamasına tepkiliyim.

Atatürkçü cenahın büyük tepkisini çeken bir açıklama oldu. Ben de bir Atatürkçü olarak Sinan Oğan'ın bu açıklamasına tepkiliyim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yanlış yaptı
Milliyetçi adam dedik güvendik koltuk için toprağı sattı, ama biliyordum böyle olacağını çokda süpriz olmadı
Ülkücüye güven olmaz
Harbiden öyle
Erdoğan karşıtı siyaset çok yaptı ama çıkardığını yutmak zorunda kaldı. Elmas gibi bir gelecek onu beklerken, kendisini ayaklar altına aldı.
Atatürkçüyum diye gezmesin artık
Ülkücü yoktur, fiyatı vardır.
Faşiste güvenmeyin, anında satarlar bunlar. MHP tayfası AKPden bile daha tehlikelidir
Yorum yok. İbretli ve yoğun bir hafta. İyi olan kazansın, sonuç ne olursa olsun ülkemizin vatanımızın insanımızın kazanması asıl hedefimiz daima🦉
Dogru bir adim atti.
Milllet ittifakin da Mustafa Kemal Atatürk'ün adı sadece A4 kagitlarinin ve rozetlerin üstünde var.
Boyle Atatürkcülük olmaz.
Karşı tarafta Atatürk'e ayyaş diyen bir adam var. Gerçek Atatürkçüler millet ittifakından yanadır.
Ayyaş kelimesi Mustafa Kemal Atatürk icin kullanilmadi.
Ayrica gercek Mustafa Kemal Atatürkçüler de Cumhur ittifakindalar. Akli basinda Atatürkcüler Cumhur ittifakini destekliyor ve destekleri de artmali. Cunku Mustafa Kemal Atatürk gibi Türkkiyenin bagimsiz ve bölünmez butunlugunu savunan bir ittifak Cumhur ittifaki.
Diger tarafta ise emperyalist ulkelerden medet uman ve onlarin emir eri olmaya razi bir ittifak var. Hatta ve hatta onlarin Türkiye subesi gibi davranmaktanda cekinmiyorlar.
Millet ittifakindakiler Atatürk'ü bir aparat olarak kullaniyorlar. Bu kesin ve net.
Tabi canım bana dedi ayyaş Atatürk ne alaka ya. Bana masal okuma. Fatih Altaylı olan röportajında nasıl rezil olduğunu biliyoruz. Hem müslüman hem laik olunmaz diyen Kadir Mısıroğlu ile saf tutanlarla hiçbir Atatürkçü'nün işi yoktur olamaz.
Kardes ister Ataturkcü olsun ister olmasin. Ister muhafazakar olsun ister laik. Ister Kürt olsun ister Türk.
Cumhur ittifakini destekleyenler olarak bizim ortak paydamiz Bagimsiz Türkiye Cumhuriyetidir.
Tek Devlet Tek Bayrak Tek Vatan Tek Millettir yolumuz.
Sizin ortak paydanız şeriatçı bir ülkedir ve buna Atatürkçüler izin vermeyecektir.
Yok be kardes ne şeriatı getirmesi. Bu zamanda seriati nasil uygulayacaksin ki zaten. En fazla kendi seriatini kendin uygularsin. Oda nasil olur. Ibadetini yaparsin. Haramdan uzak durursun.
Günahlardan mümkün mertebe sakinirsin.
Kimsenin seriat getirecegi yok.
RTE'nin eski konuşmalarına bakmakla başla bence. Kadir Mısıroğlu'nun açıklamalarını söylememe gerek yok galiba.
S. oğan'ın kilosu kaça gitti acaba çok merak ediyorum.
Sinan koltuk sevdalısının tekiydi zaten ülkeyi düşündüğü yoktu zaten.
Bundan sonra ben milliyetçiyim atatürkçüyüm demesin
Şartları vardı onları kabul etti mi erdoğan?
Sanmıyorum
Pfff iyi olmamış
Kabul ettim dese bile seçimden sonra yürü git der
Sahte milliyetçi kendisine saygısı yok heralde
Sözde milliyetçi özde Arapçı
Başta belliydi ülkücü ne beklersin ki
Tam bir din düşmanı sözü.
Evet öyleyiz zaten
Neyse ki Türkiye Cumhuriyeti halkının çoğunluğu sizin gibi değil. O yüzden chp hiçbir zaman iktidar olamayacak
şu an değil ama gelecekte ne olacağını kimse bilemez
Ben milletimin aklına güveniyorum. O yüzden hicbirsey olmaz sen merak etme. :)
Millet akillandığı zaman dinsiz olacak zaten
Tam tersine şu an akılsız olanlar dinsiz
Sorgulayan adam dinden çıkar. Neyse dogmalara inanan birine izah edemem.
Müslümandım dedim bi sorgulayayım. Valla 4-5 yıl sorguladım yine Müslüman oldum. :)
Ben dinden çıkmamak için çok direndim ve dinden çıktım 😎
Demek ki bi daha araştırman lazım
Eksik araştırmışsın
Bence bu senin için geçerli.
Ben 5 yıl araştırmışım daha ne araşıtıcam? Sen de bi 5 yıl araştır gel ondan sonra tartışalım :)
Benim 5 yıl araştırmadığımı kim söyledi :) Umarım tesettürlüsündür bu arada tesettürlü olmayıp müslümanım diye geziyorsan iyi gülerim.
Stratejik hamle
Menfaat hamlesi
Bence değil bu arada savunmuyorum Sinan Oğan ı. Ümit Özdağ ile anlaşmalı bir planları var
Tayyibi iktidar yapmak mı amaçları?
Amacı mhp genel başkanlığına gelip akp den kurtarmak
Başaramaz
Hiç belli olmaz
Doğru karar😅😅
O zaman kendine Atatürkçüyüm demesin 😅
Atatür bitmeyen sevdammmmm😍😍🇹🇷🇹🇷 kıskananlar çatlasın😅😅
*atatürk atatürk atatürk😅
Hı hı tabi tabi
Uyuz gıcık😅😅