Kayınvalidemin bu yaptığından bıktım artık. Ne yapsam düzelir?

Evleneli 6 ay oldu onlardan ayrı yaşıyoruz artı ben çalışıyorum (malum bu devirde tek maaşla ev zor geçiniyor) işten geliyorum evin işlerini düzeltiyoruz eşimle ve yoruluyoruz neyse. Kayınvalidem ise resmen bana hizmetçisiymişim gibi davranıyor haftanın her günü evine temizlik, yemek vs yapmaya gelecekmişimde bilmem ne yapaçakmışımda illaki yapmam gerekiyormuş çünki gelinmişimde. Gelmeyeceğim diyince de etrafta "vay bizim küçük gelin şöyle pasaklı böyle iş bilmez böyle kıymet bilmez böyle saygısız" ve birsürü şey söyleniyor ben gitmesem evi b0k götürür eli ayağı tutuyor kendisinin istese kalkar yapar ama yapmıyor ben geleyim de yapayım diye bekliyor hep
Kayınvalidemin bu yaptığından bıktım artık. Ne yapsam düzelir?
Cevapla