İstemeye gelecekler ve ben evimizin durumuna çok takıyorummm?

Öncelikle merhaba. Bizim evimiz dede evi tek katlı kırmızı müstakil bahçeli bir ev aslında. Evimizin içi çok saçma giriş mutfak mesela. Kapiyi açtığın anda mutfak. Mutfaktan sonra salon salon çok kucuk salondan 2 kapi açılıyor odalar 2 oda var zaten Esyalarimiz felan yeni ama evin kendi içi çok bakımsız eski bir ev yani İstemeye gelcekler ve ben utanıyorum bu durumdan gelen insanlar buna takılır mı?
İstemeye gelecekler ve ben evimizin durumuna çok takıyorummm?
Cevapla