Evimizin durumu çok kötü beni istemeye gelecekler ve ben utanıyorum bundan?

Ben köyde yaşıyorum ve gerçekten durumumuz iyi olmadı şimdiye kadar. Babam hep çocukların ihtiyaci için uğraştı durdu. Neyse beni yadırgamayin ama evimizde herşey eski mutfağımız bile yok mutfak tezgahımiz dolabimiz. Yere serdgmz sergilrin çoğu ikinci el. Koltuk vs hiç bir şey yok yerde oturuyuz falan işte. Ben açıkçası çok utanıyorum. Sizce ben nasıl evlenicem. Kinarlar mı beni biz nereden kız alıyoru derler mı? Konuştuğum kişi böyle durumlara pek alışık değiller. Ben durumumuzu duzeltmeyi bekleyene kadar evlenmeyecek miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Tavsiyeye ihtiyacım var lütfen görüşlerinizi eksik etmeyin. Cinsellik katagorisinde soru acsam fikriniz olmasa dahi yorum yaparsınız ya 😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒
Evimizin durumu çok kötü beni istemeye gelecekler ve ben utanıyorum bundan?
Cevapla