
Yağmur
Kar
Dolu
Hiç sorma Eyloş fırtınalar kopuyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Selam...
İçimde derin bir sessizlik var bu akşam...
"İnsan görmek ister, baktığı yerde göremeyince görmek istediğini... "
Gönülde yaşayanı, gözler görmek ister...
Yağmur sanırım 🥲
Eig için teşekkürler :)
Kar ve yağmur severim de üşümekten titremesem 🥺
Çok çabuk üşüyen biriyim maalesef, görselliğiyle büyülese de üşümekten bazen nefesim kesilirken kışı sevmek çok zor 😅
Ben gideyim de kahve içeyim bari🥶😅👋
İçimde mevsime özendi bu sıra...🥲
Cevap
47Cevap
Eyloş iyiymiş🤭 iiyim ya parçalı bulutlu ara ara güneşli. Herkeste iyi olur umarım.
🌺❤️
Bizim burada kar yağmıyor ama içimiz kar gibi sanki bilmiyorum
Konular edebiyat coğrafya türkçe paragraf tarih... 🤣
şu an kalp agrım var bir şey yağıyorsa da hissetmiyorum
Huzur yağıyor kalbime,
Çabaların sonuç vermesi, umduğundan daha büyük başarıların gelmesinin büyük sevinci var kalbimde.
Yalnız olmadığımıza olan inancın haklılığı var kalbimde
Kalbim durgun, güneşli bir günün sabahında esen ılık rüzgar gibi yalnız ve özgür.
Masmavi ufka bakan düşlerle kaplı 😊
Benim de kalbimde seninki gibi karla karışık yağmur ve fırtına var. Ama sanki güzel, güneşli olacağı zamanlar yaklaşıyor gibi
Tabi istediğim şey olursa
Tek istediğim, olmazsa olmaz dediğim şey
Sağanak yağıyor 🤧
Başarı ile başarısızlıklar arasında gelgitlere kapıldım 🤧
Kalbim kapali kutu hic bisey yagamaz. kimsede dokunamaz...
Kalbime ekilmiş ecel ağacından her gün bir yaprak dökülüyor.
Karlı havada kalbimdeki tek şey üzüntü oluyor şişkocum. Bizim için beyaz güzellik dışarıdaki tüm canlıların beyaz ölümü oluyor.
İçimde fırtınalar var ama fırtınayı yaratan ben değilim
Yağmur yağıyor üzgünüm:(
Fırtınalar dinmiyor kalbimde...
Fırtına öncesi sessizlik
Kuru ayaz sanki çöle yağan kara ayaz düşer gibi
İçimde fırtınalar kopuyor sadece
Buzul çağında benimki
Günlük güneşlik eylemi, künefe hazır mı😆😆😆
Anlamadım neye hazır mi?
Künefe
Kime?
Kimle bişiler yemek istersiniz sorusuna bak anlarsın
Altı kızarmış olsun şerbette, az olursa... Sevinirim
Kimin sorusu 🥺
Ben kimseyle bir şey yemek istemiyorumm ama üzgünüm🥺
Asabiyle senin bişiler yediğin soru da şimdi bulamadım
Tüh sıkıntı yok sen künefeyi yolla, ben senin adına da götürürüm üzülme
Asabihatun evet onunla kızkiza yemek yiyecez
Ya zaten beraber bişi yemicez çok ciddiye, alıyosun üzülüyorum ne temiz, saf kızlar var ya bu hatayda
O soruda yukarıya bak ben ne yaznışım😆
Ne güzel işte saf ve temiz olmak kötü mü yaa 😏
Yok yok ben çok takdir ediyorum seni
İki kanat bulursam direk melek kadrosundasın😆😆
Özlem hasret ve sevinç yağıyor.
Fırtına öncesi sessizlik..
virus ve hastalik yagiyor🙁
Dolu yağıyor hafiflemiyor
İçimde fırtınalar kopuyor benimde
Vajinal akıntı yağmuru
Sen yağıyorsun gönlüme
Kalbimde kiriklardan yer yok🙃
Gökgürültüsü var hep en yıldırımlısından
Cam kırıkları
Dolu
Yağmur çiseliyor..
Hiçbirşeycik
Hicbirsey
Karanlık
Kor yağıyor
Filtre kahve ☕️
tipi
Yalnızlık yapıyor
hiç bişey yok
Kola
Libido yağıyor
Seninle aynı
Hiçbir şey yağmıyor
Kalbim buz kesti
Asit yağmuru
Umut yağsın isterdim
Kan yağıyor
Borc yağıyor boorç
Hiç sorma eylos
Dolu
Bok.
Açım ben ya
Al eline kitap ve salep bak keyfine be
Pizzaa
İyimis
Dolu
Yağan bir şey yok
kalbim sıcacık..
Kalbime boş yağıyor
B*kk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?