Kar yağınca neler hissediyorsunuz?

Alt yapıda yaşadığımız sıkıntılardan bahsetmiyorum bile.
AABİ ÇOOK İYİ YİİAA !
KAR MI? YOK canım ALMIYIM YA.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kar yağınca neler hissediyorsunuz?
Cevapla