Bana neden iyi günler filan demedi?

İş yerinde hafta sonları çalıştığımız Bi hoca vardı rahatsızlığı sebebiyle işten ayrıldığını öğrendim mesaj attım "merhaba hocam geçmiş olsun işten ayrıldığınızı öğrendim nasılsınız" diye, ilk Bi okudu cevap vermedi yanlış anladı diye düşündüm sonra mesajları sildim numarasınıda sildim sonra baktım cevap verdi, bende siz cevap vermeyince rahatsz ettiğimi düşündüm dedim. iyiyim teşekkür ederim sizinle çalışmak çok güzeldi Hakkınızı helal edin dicektim filan. estağfurullah dedi helal olsun sizde helal edin dedi bende helal olsun hoşçakalın iyi günler yazdım ama o iyi günler filan yazmadı. Daha konuşmamı filan mı bekledi yoksa
Bana neden iyi günler filan demedi?
Cevapla