Artık bana değer vermediğini düşünüyorsam anında çıkarırım


Kırmızı çizgilerimin aşılması onu silmem için fazlasıyla yeterlidir. Arkamdan iş çevrilmesinden hiç hoşlanmam. Bana gülüp arkamdan atan kişiyle işim olmaz.
Bana ben olduğum için değil, sırf farklı şeyler için ilgi gösteriyorsa, ona verdiğim değeri kendi elleriyle yerle bir ediyorsa hayatimdan çıkartırım. Ve çıkarttım da. Uğurlar olsun, hakkını helal etsin.
Cevap
11Cevap
Egomu kirarsa.
Askere gittin diye mi alindi senin adminligin. Modlugum alınsa böyle garip hissetmezdin yahu.
Askere giderken haklarını alabilmek için işten çıkılır:)
Canım KS, kısmetse döneriz yine
Evet, katılıyorum sana bir de şu var işi düşünce yazıyorsa gerçekten çok sinir bozucu oluyorlar öyle tiplere tahammülüm yok
Arkamdan iş çevirirse, yalanını yakalarsam, benden türlü bahanelerle iletişimini kesmeye çalışıyorsa adios ✌️
Saygısızlık yapıyorsa benim ona iyi gidişimi suistimal ediyorsa değer kıymet bilmiyorsa ve dengesiz biriyse bir bakar ki ben yokum
Yalan söyleyen insanlarla işim olmaz , bana değer vermiyorsa aynısını ona yaparım konuşmaya değer duymam.
İyi niyetimi suistimal eden çok oldu dost bildik ama yanılmışım bu tür menfaatci kişilere yer yok hayatımda
hicbir sey yapmasalar da cikariyormusum ben bu daha büyük sorun
Eskisi gibi samimi hissetmiyorsam bana soğuk geldiği zaman shjd
Arkamdan konuşursa rezil ederse ulu orta o iş bitmiştir
Sevgilime göz dikerse, arkamdan iş çevirirse ve kıskandığını fark edersem.
Arkamdan konuştuğunu duyarsam ki duydum anında hayatımdan çıkarırım.. Keyifli geceler..
Kolay vazgeçen biri değilim ancak olacak olsaydi yalan ve iftira olurdu herhalde.
Artık güven vermiyorsa çıkarırım.
Güven her şeyin temelidir.
Beni enayi yerine koyarsa veya kız arkadaşlarıma yürürse aklıma bu ikisi geldi şimdilik
Bu üçünü yapanları çıkarıyorum. Veya herhangi birini.
Yüzüme gülüp arkamdan havlıyosa hayatımdan çıkartırım
Kafama eserse djjdfsf
Sadece menfaatlerini düşünürse yeterlidir.
beni dinlemeden yargılarsa
Güvenmiyorsam, kırılmışsam arkadaşlığımı keserim.
İnsan gibi davranmayıp saygısızlık ediyorsa ..
İki yüzlülük, tutarsızlık, çekememezlik vs
Detaya katılıyorum. Değer vermezse, canım yerine koyarsa, umursamazsa.
Benimle ilgilenmezse çıkarırım
Arkamdan iş çevirirse ✌🏼
Hainlik, nankörlük, vefasızlık..
Değersizlik hissi olursa
Bana yalan söylerse başkasına karşı
Yalan
İhanet
Hainlik yaparsa.
İhanet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?