Kendi rizamla değilde baskı altında kalarak kapandım başımı açmak istiyorum çok mu tepki çekerim?

Sadece başımı açmak istiyorum çünkü giyimim de tam tesettürlü diyemem. Eşimin ve ailesi yüzünden kapandım. Sizce çok tepki ceker miyim? Yoksa artık böyle mi devam etmeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Eşim çok dengesiz biri ne yapacağını kestiremiyorum. Acilsam şiddet uygulayabilir ya da iftira atabilir böyle bir yapıya da sahip. Napicam bilmiyorum 😒
Kendi rizamla değilde baskı altında kalarak kapandım başımı açmak istiyorum çok mu tepki çekerim?
Cevapla