
Çok sinirlendim gelmeyin dedim Kanada'da yaşıyorlar ama görgü sıfır ☹🤣🤣😀

Benden habersiz plan yapıp başından söyleselerde gitmem. Plana dahil ederken beni, sormuşlar mı müsait misin diye? O son dakika davetleri aklımıza son anda geldin ee bari sen de gel istiyorsan daveti.
Cevap
14Cevap
Daveti aldık da zamanını mi düşüneceğiz? O kadar da kasmaya gerek yok canım. Hiç davet gelmeyebilirdi de. 😂😂😂
Dün akşam böyle bir şey oldu. Dağa kar çiğnemeye gidelim dediler gelemem dedim başka planlarım vardı
Araçla dönmeye işte
Habersiz gelmeler ve son dakika habersiz gitmelere çok kızıyorum.. Olmaz.
Gitmezdim Allahtan Norveçte görgü kuralları mükemmel fjfkf
Şunu derdim: "Agam, gelirdim de işte benim de planım vardı bugüne ya!" diyip yalandan, daha güzel bir planım olduğunu söylerdim. Gelmek isteyeni de almazdım.
Küçük planlar mesela hadi canım dışarıda buluşup birer kahve içelime olur derim ama bahsettiğin biraz görgüsüzlük gerçekten.
Plansız yapılan her şey çok daha keyifli ve eğlenceli oluyor kesinlikle giderim.
Gitmem, ben zaten karda kaymayi sevmem.
Gitmemki..
Benim hazırlanmam 1 hafta sürüyor
Balık avı dışında evden çıkaramazlar beni
Planım yoksa giderim çok takılmam bunlara..
Ohooo çok gitmişim dir efendim 😊
Öyle olursa gitmem bende
Gitmem o ne öyle son çare mi ben geldim akla🤣
Gitmek istediğim biryerse giderim.
@zimbateli34 çağırsa giderim
kayış var koş dese
Kaymayı severiz
Giderim, aniden olan şeyleri severim.
genel olarak öyle oluyor zaten gidiyorum
İşim varsa gitmem, işim yoksa giderim
Gitmem
hayır tabikide gitmem çok sinirlenirim hatta
Gitmem
Vururdum
Gitmezdim net.
Gitmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?