Aile & Toplum Gölgen senin bir parçan mıdır benim değil tutuyorum kulağından yürü kız eve diyorum 🤭🤭? ölümmmeleğiii Takip Et Master Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl hiç mi gönül dağı izlemiyorsunuz 🤦🤦 Gölgen senin bir parçan mıdır benim değil tutuyorum kulağından yürü kız eve diyorum 🤭🤭? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı. Ahh ahh Neşet abi geldi aklımahttps://youtu.be/OsLwLOft_5c 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Şad olup gülmedim çalıyor şu an Neşet Ertaş bilmeyen sevmeyen dinlemeyen insanı sevmiyorum teşekkür ederim Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Ben teşekkür ederim Yorumla
KızlarSoğuyor Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 438 cevap paylaştı. Değil abla :( Bu konuyla ilgili bir şiirim bile var :(Değilsin sen benim gölgem / Çekil git yolumdan burası bölgem / Ayrılacam senden ah bir ölsem / Seni parçalayıp ikiye bölsem:( 0 4 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Ama çok güzelmiş 🤗 Yorumla KızlarSoğuyor +1 yıl Teşekkürler abla :( Şiir kitabım internette satışta satın almak istersen :( Sadece 22 TL :( Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Link atar misin bakmak isterim Yorumla KızlarSoğuyor +1 yıl Yok abla yaa :( Şaka yaa :( Ben kim kitap yazmak kim :( Yorumla
TekErrrkek Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Gölgeler beni aydınlatıyor... Hiaaa gölgelerin gücü adına! :D 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Allah belanı vermesin Fatih 😂 Yorumla TekErrrkek +1 yıl Valla şu yaşımda şu saatte edat çalışıyorsam verilmesin artık bee noluuuurrr :D Yorumla
yavuzali06 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl gölgem beni doğru yola ulaştırı mı ki🤔gönül dağı gecesi bu akşam 👍 0 3 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Nihayet inceyi yakaladin arkadaşım teşekkür evet akşamı sabırsızlıkla bekliyorum 🙄 Yorumla yavuzali06 +1 yıl bu yaşıma geldim böylesine içten samimi bir dizi görmedim Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl güzel dizi ramazan o pek sevmiyorum ama Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Hayır karanlıkta gölge olmaz ayrıca gölgeme mermi atsalar canım acımaz demek ki parçam değil 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Doğrudur Yorumla
yuKaiツ Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 95% +1 yıl gölgem falan yok benim 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Hayırlısı be gülüm Yorumla
Covid__2021 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl hamıle gıbı cıkmıssın 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl göbeğim o benim be🤭🤭 Yorumla Covid__2021 +1 yıl ben oyle anladım sadece neden kızıyorsun Yorumla
S-YlLDIRlM Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Gölge etme başka ihsan istemem 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Tamam 😄 Yorumla
Freddieisbck Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı. Gölgeler önemli hocam. 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Evet hocam Yorumla
Diyabakırlı_21 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Bazen yaşıyorum uzak dur diyorum 😂 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl 🤭 Yorumla Diyabakırlı_21 +1 yıl Mecburen onuda alıp ğötüruyıruz işte peşimizden 🤷😂 Yorumla
büyükpatlıcanlı7 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Ver o gölgeni bana gerekeni yapıyım 😃😃 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Kaşınma Yorumla büyükpatlıcanlı7 +1 yıl Tamam kızma kankamm Yorumla
JackRocker Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. İyi bakem 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl 🙋 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Dinliyor mu seni :) 0 4 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Yaramaz kız ama seviyorum onu dinliyor arada 🤭😄 Yorumla novel +1 yıl ahahha :) iyimiş yaramaz ise içindeki çocuk ölmemiş demektir :) Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl O çocuğu öldüren mutsuz nursuz tipler oluyor sevmiyorum onları 😂 Yorumla novel +1 yıl Onların ben :) neyse artık küfür etmiyorum dersem de inanma sen. Yorumla
gncmimar12 Takip Et Xper 1 Yaş: 31 +1 yıl git çabuk eve :) 0 8 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Gidiyorum 😄 Yorumla gncmimar12 +1 yıl aferin sana :) Yorumla gncmimar12 +1 yıl ahaha gulecegım yoktu bu sıte neden böyle? Yorumla gncmimar12 +1 yıl danısmak ıstıyorum dedım msaj atamadım bı msaj tanım yok kı arkadas kımseye saygısızlıgım olmadı ya neyse basını agrıttım ıyı gunler Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Ne yapalım hacı siyasete yeni boyut getirip ekonomiyi mi çözelim Yorumla gncmimar12 +1 yıl dertlesmek dedım hacı murat Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Zaten yeterince dertli hayatlarımiz iki mavra yapalım kafa dağılsın Yorumla gncmimar12 +1 yıl tamam knk hadı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Ahh ahh Neşet abi geldi aklıma
https://youtu.be/OsLwLOft_5cŞad olup gülmedim çalıyor şu an Neşet Ertaş bilmeyen sevmeyen dinlemeyen insanı sevmiyorum teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
Değil abla :( Bu konuyla ilgili bir şiirim bile var :(
Değilsin sen benim gölgem / Çekil git yolumdan burası bölgem / Ayrılacam senden ah bir ölsem / Seni parçalayıp ikiye bölsem:(
Ama çok güzelmiş 🤗
Teşekkürler abla :( Şiir kitabım internette satışta satın almak istersen :( Sadece 22 TL :(
Link atar misin bakmak isterim
Yok abla yaa :( Şaka yaa :( Ben kim kitap yazmak kim :(
Gölgeler beni aydınlatıyor... Hiaaa gölgelerin gücü adına! :D
Allah belanı vermesin Fatih 😂
Valla şu yaşımda şu saatte edat çalışıyorsam verilmesin artık bee noluuuurrr :D
gölgem beni doğru yola ulaştırı mı ki🤔
gönül dağı gecesi bu akşam 👍
Nihayet inceyi yakaladin arkadaşım teşekkür evet akşamı sabırsızlıkla bekliyorum 🙄
bu yaşıma geldim böylesine içten samimi bir dizi görmedim
güzel dizi ramazan o pek sevmiyorum ama
Hayır karanlıkta gölge olmaz ayrıca gölgeme mermi atsalar canım acımaz demek ki parçam değil
Doğrudur
gölgem falan yok benim
Hayırlısı be gülüm
hamıle gıbı cıkmıssın
göbeğim o benim be🤭🤭
ben oyle anladım sadece neden kızıyorsun
Gölge etme başka ihsan istemem
Tamam 😄
Önümden çık diyorum canım gölgeme 😂😂
Gölgeler önemli hocam.
Evet hocam
Bazen yaşıyorum uzak dur diyorum 😂
🤭
Mecburen onuda alıp ğötüruyıruz işte peşimizden 🤷😂
Ver o gölgeni bana gerekeni yapıyım 😃😃
Kaşınma
Tamam kızma kankamm
İyi bakem
🙋
Dinliyor mu seni :)
Yaramaz kız ama seviyorum onu dinliyor arada 🤭😄
ahahha :) iyimiş yaramaz ise içindeki çocuk ölmemiş demektir :)
O çocuğu öldüren mutsuz nursuz tipler oluyor sevmiyorum onları 😂
Onların ben :) neyse artık küfür etmiyorum dersem de inanma sen.
git çabuk eve :)
Gidiyorum 😄
aferin sana :)
ahaha gulecegım yoktu bu sıte neden böyle?
danısmak ıstıyorum dedım msaj atamadım bı msaj tanım yok kı arkadas kımseye saygısızlıgım olmadı ya neyse basını agrıttım ıyı gunler
Ne yapalım hacı siyasete yeni boyut getirip ekonomiyi mi çözelim
dertlesmek dedım hacı murat
Zaten yeterince dertli hayatlarımiz iki mavra yapalım kafa dağılsın
tamam knk hadı