Yalnızım dediğsem o kadar da değil benimde gelenim gidenim oluyor yani🤭🤭🤭 arkadaşa bi hoş geldin der miyiz 🤭🤭?

Yalnızım dediğsem o kadar da değil benimde gelenim gidenim oluyor yani🤭🤭🤭 arkadaşa bi hoş geldin der miyiz 🤭🤭?
Yalnızım dediğsem o kadar da değil benimde gelenim gidenim oluyor yani🤭🤭🤭 arkadaşa bi hoş geldin der miyiz 🤭🤭?
Cevapla