Canım gerçekten çok sıkıldı, pek iyi değilim ve düşünmek istemiyorum. O yüzden isteyen olursa soru cevap yapalım. Hatta isteyen birden fazla soru sorabilir.
Yalnız lütfen abazalık yapmaya çalışmayın!!!
Yalnız lütfen abazalık yapmaya çalışmayın!!!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Nick nerden esti böyle koymak
Şöyle diyeyim ben aşırı kahve düşkünü biriyim. Her türlü şeyde hep kahveye sığındım bir de. Bir ara günde 3 litreden fazla kahve içerdim ve ağır bir kahve bağımlısıydım. Aslında halan öyle ama daha az içiyorum hatta 1 tane içiyordum bir süredir ama bugün bozdum onu. Kahve olmadan hayatım geçmezdi kısacası o yüzden işte yaptık böyle bir şey
Bu hayattaki en büyük keşken nedir?
Lisede aşık olduğum kıza açılmamak
10 yıl sonra nerdesin?
10 yıl sonra herhalde sevdiğim işi yapıyor olurum ve bilmiyorum evli olur muyum falan. Bu ülkede olmak istemem ama artık sıktı.
Şu an kalbin ne durumda diyeyim sevgilin veya sevdiğin var mı?
Hayır yok
Sence 3. dünya savaşı çıkar mı?
Bence illaki çıkacak ama yılı ne zaman olur bilmiyorum işte.
Bu hayatta en değer verdiğin kişi?
En değer verdiğim kişi kendim
Yaşamak istediğin şehir?
En iyisiymiş.
Türkiye'de herhalde İzmir falan olabilir yurt dışında oslo falan olabilir
Asla yapmam dediğin seni çok etkileyen bir olay varsa söylemek ister misin?
Küçük çocukken komşumuzun kızına yaptığım yaramazlığı o yapmış gibi iftira atmıştım sonra çok pişman olmuştum
Şu an dünyada olmayan ama olduğunu hayal ettiğin bişey var mı? Örneğin bilgisayar yokken bilgisayarı hayal etmek gibi
Aslında bu soruyu bir kaç yıl önce sorsan uçan arabalar derdim ama artık icat edildi denebilir bile bende bu yüzden ışınlanma demek istiyorum ve olacağına da inanıyorum.
Yaşadığın yıldan memnun musun? Elinde olsa hangi yıllarda yaşamak isterdin?
Memnun değilim. 70 lerde yaşamak isterdim
Seni en çok etkileyen film hangisiydi?
Hmm iyi fikirmiş. En çok etkileyen hmm aslında zor soru neden dersen film o kadar çok izledim ki hangisi desem bilemiyorum dizi desen daha kolay olurdu belkide. Neyse film olarak pianist diyeyim hadi. Şu an aklıma bu geldi 😂ama sevdiğim bir filmdir zaten.
Kendinde değiştirmek istediğin bir şeyler var mı ve varsa neler?
Kilo almak istiyorum bir de daha girişken olsam iyi olurdu
Yıldız kayınca tuttuğun bir dilek hiç gerçek oldu mu? 😄
Hmm sanmıyorum. Belkide olmuştur ama nasıl diyeyim eskiden gerçekten çok şanslıydım ama son 2 senedir falan gitti o şans falan o yüzden sakın eskisi için bilemiyorum ama şu 2 yıldır da yıldız falan kayarken görmedim 😅.
Çalmak veya öğrenmek istediğin bir müzik aleti var mı?
Piyano , electrogitar, gitar. Bunları çalmak isterdim ama hiç vaktim ve param olmadı
Şu yaşına kadar ben bunu başardım dediğin bir şey var mı?
Aslında bir çok şey var. Aileme göre olmasa da bence var. Mesela örnek olarak ne dersek kendi Web sitemi tasarlanmıştım zamanında ve bana o zamanlarda çok zor falan gelse de gayet hoş ve güzel olmuştu.
Bir kez daha doğsan nerede doğmak isterdin?
Başka bir yerin daha iyi olup olmadığını bilemediğim için yine doğduğum yerde olmak isterdim. Eğer yüzeysel olarak bakıyorsak İtalya olabilirdi
Kendi web siteni hangi programlama diliyle yazdın ve o siteyi oluştururken ne hayal ediyordun?
Html ve css aslında ama amacım öyle bir şeyler başarmak falan değildi. Zaten öyle bir amaçla oluşturmadım. Sadece bir şeyleri denemek ve ileride neler başarabileceğimi en başta böyle görmek istedim diyebilirim. Ben biraz detaycı bir insanım. Küçük bir işte bile en küçük şeye takılırım çünkü mükemmel olmasını isterim. Gelecekte planlarım var aslında bir sürü diyeyim o yüzden bu da kendi adıma bir şeyleri görmemde etki etti diyeyim.
Kaç yaşına geri dönmek isterdin?
16 olabilir
Hiç biriktirdiğin bir koleksiyonun oldu mu? Deniz kabuğu vs.
Aslında oldu hatta o kadar saçma şeyler oldu ki diyebilirim bile ki. Tabi en çok hoşuma giden küçükken oyuncak araba koleksiyonlarım vardı ve bilmiyorum gerçekten çok hoşuma giderdi.
Nasıl biriyle evlenmek isterdin? Tabi evlenmek istiyorum dersen.
Güzel ve az konuşan bir kadın. Yani imkansız 😄
En sevdiğin doğa olayı?
Yağmurlu kapalı havalar ilgimi çekiyor aslında. Yani yağmur yağması diyeyim.
Film insanı mısın yoksa dizi insanı mı?
İkisiyle de alakam yoktur. Rastgelirsem izlerim belki
İnternetten en çok ne satın alırsın?
Aslında yemek satın alırdım ama artık o da pek değil.
Sence bir insanı insan yapan nedir?
benimde canım sıkkın sor gelsin başkan
Senin de mi moralin bozuk üzdün bee. O zaman şöyle sorayım. Bu hayatta asla yapmam dediğin neleri yaptın?
aklıma gelmiyor yaa hic yapmadım herhalde yapmam dediğim bişeyi ben cksksk
Maşallah diyelim o zaman. İyi sen sor bakalım istersen
soriyimm hayattaki en büyük pişmanlığın nedir abi?
Aslında ben bu hayatta ne yaparsam yapayım kolay kolay pişman olan biri değilim. Ayrıca en büyük ne diyecek olursak gerçekten hiç emin değilim ama herhalde illa bir kişi için falan demiyorum ama bunu zamanında çok yaptım. İnsanlara çok güvenmek olabilir ama bundan da pişman değilim çünkü beni olgunlaştırdı.
anladım abi sen en iyisini yapmışsın aslında hayatindaki olumsuzluklardan ders çıkararak yoluna devam etmişsin
Evet. Zaten sana da tavsiyem şudur ki bu hayatta başına ne gelirse gelsin hata da yaparsan yap bundan bir ders çıkarmaya bak. Hata yaptın diye de üzülebilirsin anlıyorum ama ondan bir ders çıkarır ve kendine bir şeyler katarsan işte o zaman o yanlış belkide sana o kadar çok şey katar ki anlatamam ve bu sayede benim gibi kolay kolay bir şeylerden pişman olmazsın.
Sen sor bakalm
Tamam ben soruyorum. Kolay olsun hadi. Kaç tane sevgilin oldu ve aralarında unutmadığın var mı
? *
Var oldu 4 5 tane
Neyse sen sor bakalım istersen.