Geçen sene mezun oldum, her yer tecrübe istiyor : ( bu süre de lcw ye girdim 2 ay durup çıktım çok düzgün jilet gibi katlamanizi istiyolar bide hızlı olmanızı istiyolar iş zaten yorucu çıktım. Ama evde de sıkılıyorum ve en çok iş arayan yerlerde mağaza market...
Acaba diyorum eczaneye falan mı girsem ama çırak olarak girince temizlik vs de yaptircaklar yani ben ne yapmalıyım her gün bunu düşünüyorum... Siz hemen iş buldunuz mu yoksa nereye girdiniz?
Acaba diyorum eczaneye falan mı girsem ama çırak olarak girince temizlik vs de yaptircaklar yani ben ne yapmalıyım her gün bunu düşünüyorum... Siz hemen iş buldunuz mu yoksa nereye girdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer