Çalışacak iş bulamıyorum, iş yok diyenlere ayar oluyorum. Peki ya siz?

Bakın arkadaşlar ben ticaret ve pazarlama işi ile uğraşıyorum. O kadar çok iş veren arkadaşım varki. Hepsi eleman bulamamaktan şikayetçi. Küçük sanayilerde çırak kalmadı ( lise mezunu olanlardan bahsediyorum) gençlerin hepsi aman elim yağ olmasın aman yorulmayayım derdinde. Mesleki bilgi gerektiren işer içinde büyük sorun var. Üni mezunlarının %80 kağıt üzerinde mezun. Kendilerini zerre kadar geliştirmemişler. Ve ben üni mezunuyum rahat iş yüksek maaş derdindeler. %20 lik kısmın sesi zaten çıkmıyor çünkü olar nerde olsa iş buluyor. O yüzden işsizim diyenlere ayar oluyorum.
Çalışacak iş bulamıyorum, iş yok diyenlere ayar oluyorum. Peki ya siz?
Cevapla